این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی در همین محل

کلکتور تماس بگیرید

کلکتور

%0
  • اصفهان
خدمات چاپ سه بعدی تماس بگیرید

خدمات چاپ سه بعدی

%0
  • اصفهان

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

اجرای رابرلاینینگ مخازن و قطعات فلزی

در اصفهان, احمد آباد | خدمات صنعتی

سطوح فلزی در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، مواد شیمیایی خورنده و ساینده آسیب‌پذیر هستند و این امر در صنعت می‌تواند موجب کاهش عمر مخازن و سایر سطوح فلزی گردد. بنابراین حفاظت از تجهیزات برای اطمینان از ایمنی و در عین حال صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر و تعویض ضروری است.
Rubber Lining یا پوشش لاستیکی نوعی پلیمر الاستیک است که برای پوشش بیرونی یا داخلی محفظه‌هایی مانند مخازن، تجهیزات، لوله‌ها و… به کار می‌رود تا از تجهیزات در برابر مواد خورنده و عوامل سایشی محافظت شود و زمان کارایی آنها افزایش یابد. این پوشش‌ها در صنایع مختلفی مانند معدن، بخش‌های شیمیایی، کود، داروسازی، فولاد، حمل و نقل و… استفاده می‌شوند.
شرکت صدرا تجهیز مهرگان، با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و کارآزموده و نیز تجهیزات مورد نیاز، آماده همکاری با کلیه مجموعه‌های صنعتی برای اجرای انواع Rubber Lining و پوشش های لاستیکی مقاوم به اسید، مقاوم به سایش، مقاوم به حرارت و … به دو روش سرد و گرم با ضخامت‌های مختلف، در کارگاه مجهز خود به صورت پخت در اتوکلاو و یا در محل مورد نظر کارفرما می‌باشد.

کسب اطلاعات بیشتر درباره رابرلاینینگ:
https://stmcompany.ir/رابرلاینینگ-و-پوشش-های-لاستیکی/


رابرلاینینگ، رابر لاینینگ، رابرلاینینگ مخازن، لاستیک EPDM، لاستیک ضد اسید، لاستیک ضد سایش،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا