این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کنترل و مانیتورینگ از راه دور سردخانه و خطوط تولید تماس بگیرید
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه
کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی تماس بگیرید

کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی

%80
  • تهران جنوب
شیربرقی بک فیلتر ترک تماس بگیرید

شیربرقی بک فیلتر ترک

%0
  • تهران مرکز
شیر برقی دیافراگمی tork تماس بگیرید

شیر برقی دیافراگمی tork

%0
  • تهران مرکز
کنترلر ویبره کاسه ای صنعتی اتوماتیک تماس بگیرید
کنترلر ویبره صنعتی  خطی تماس بگیرید

کنترلر ویبره صنعتی خطی

%0
  • اصفهان
کنترلر ویبره صنعتی دو کانال ( خطی – کاسه ای ) تماس بگیرید
سنسور فشار Pressure Transmitter 1,750,000 تومان

سنسور فشار Pressure Transmitter

%0
  • تهران غرب

دستگاه اندازه گیری COD پساب در صنعت نفت و گاز و پتروشی

در مشهد, آزاد شهر | اتوماسیون صنعتی

دستگاه اندازه گیری COD پساب در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی

اکسیژن مورد نیاز شیمیایی (Chemical Oxygen Demand COD) عبارتست از میزان اکسیژن مورد نیاز برای اکسیداسیون شیمیایی مواد آلی موجود در یک نمونه آبی. دستگاه اندازه گیری COD پساب در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برای اندازه گیری مقدار مواد آلی پساب و آب های طبیعی بکار می رود.

در حال حاضر، روش های اندازه گیری COD ، با استفاده از دی کرومات پتاسیم تحت استاندارد (DIN 38409 H41 H44) می باشد. همچنین به شکل اصلاح شده در غالب استاندارد (DIN ISO 15705:2003) نیز استفاده می شود.

در این روش ها، دی کرومات پتاسیم به عنوان یک عامل اکسید کننده، سولفات نقره به عنوان کاتالیزور و اسید سولفوریک استفاده می شود.در بین روشهای اندازه گیری COD، روش اندازه گیری COD دمای بالا (1200 درجه) روشی جدید است که توسط شرکت LAR توسعه داده شده است.

این روش بهترین گزینه برای نظارت بر پساب کارخانه، تصفیه پساب (آب ورودی و خروجی)، تشخیص نشت آلی و از دست دادن محصول (به عنوان مثال در کارخانه های شیمیایی، پتروشیمی و مواد غذایی) است. سوختن در دمای 1200 درجه سانتیگراد، اکسیداسیون کامل نمونه را تضمین می کند.

حتی نمونه هایی با غلظت نمک تا 20 درصد و در مورد نمک کلرید تا 30 درصد هم به راحتی مورد ارزیابی قرار می گیرند و نتایج اندازه گیری، عاری از تداخل کلرید است. این روش مشابه آزمون ASTM D6238-98 است.

تفاوت در دمای آزمایش است که آزمون بجای 900 درجه در 1200 درجه انجام می شود که به این طریق نیاز به کاتالیزور از بین می رود. مدت زمان انجام تست هم تنها چند دقیقه می باشد.بطور خلاصه، نمونه همگن شده مستقیماً با یک سرنگ دقیق به راکتور داخل کوره تزریق می‌شود و هر گونه خطای احتمالی را به حداقل می‌رساند.

کوره سرامیکی بدون کاتالیزور، قلب دستگاه COD حرارتی را تشکیل می دهد و در دمای 1200 درجه سانتیگراد همه اجزای نمونه درون راکتور اکسید می شوند و امکان تجزیه و تحلیل کامل نیاز اکسیژن را بدون دخالت کلرید و بدون مواد شیمیایی یا کاتالیزور فراهم می کند.

مقادیر اندازه گیری شده مستقیماً به یک کامپیوتر ارسال می شوند و می توانند به سرعت و به راحتی پردازش شوند. با این روش، اندازه گیری COD تنها در چند دقیقه در دسترس است.


COD، Chemical Oxygen Demand، اندازه گیری پساب، اندازه گیری پساب در نفت، پساب پتروشیمی، پساب گاز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا