این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

سمعک پارس - خرید سمعک در کرج تماس بگیرید

سمعک پارس - خرید سمعک در کرج

%0
  • البرز کرج
آموزش دوچرخه سواری تماس بگیرید

آموزش دوچرخه سواری

%0
  • تهران تهران غرب
آموزش خصوصی شنا تماس بگیرید

آموزش خصوصی شنا

%0
  • تهران تهران غرب
آموزش خصوصی TRX در منزل شما 0 تومان

آموزش خصوصی TRX در منزل شما

%0
  • تهران تهران غرب
10
ماساژور آقا تهران و حومه تماس بگیرید

ماساژور آقا تهران و حومه

%0
  • تهران تهران غرب
2
تعمیرات تخصص و سیم پیچی موتور آسانسور ظهره وند تماس بگیرید
1
پانچ- خم cnc لوله-پروفیل -فولاد-استیل-الومینیوم-مس تماس بگیرید
فروش تک و عمده محصولات روکش طلا تماس بگیرید

فروش تک و عمده محصولات روکش طلا

%0
  • تهران تهران مرکز
خودکار طلا تک و عمده تماس بگیرید

خودکار طلا تک و عمده

%0
  • تهران تهران مرکز
پخش و فروش محصولات روکش طلا تماس بگیرید

پخش و فروش محصولات روکش طلا

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش عمده محصولات روکش طلا تماس بگیرید

فروش عمده محصولات روکش طلا

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش تک و عمده محصولات روکش طلا تماس بگیرید

فروش تک و عمده محصولات روکش طلا

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش خودکار طلا (تک و عمده) تماس بگیرید

فروش خودکار طلا (تک و عمده)

%0
  • تهران تهران مرکز
خرید گل روکش طلا تماس بگیرید

خرید گل روکش طلا

%0
  • تهران تهران مرکز
خودکارطلا تماس بگیرید

خودکارطلا

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

سمعک پارس - خرید سمعک در کرج تماس بگیرید

سمعک پارس - خرید سمعک در کرج

%0
  • البرز کرج
آموزش دوچرخه سواری تماس بگیرید

آموزش دوچرخه سواری

%0
  • تهران تهران غرب
آموزش خصوصی شنا تماس بگیرید

آموزش خصوصی شنا

%0
  • تهران تهران غرب
آموزش خصوصی TRX در منزل شما 0 تومان

آموزش خصوصی TRX در منزل شما

%0
  • تهران تهران غرب
10
ماساژور آقا تهران و حومه تماس بگیرید

ماساژور آقا تهران و حومه

%0
  • تهران تهران غرب
2
تعمیرات تخصص و سیم پیچی موتور آسانسور ظهره وند تماس بگیرید
1
پانچ- خم cnc لوله-پروفیل -فولاد-استیل-الومینیوم-مس تماس بگیرید
فروش تک و عمده محصولات روکش طلا تماس بگیرید

فروش تک و عمده محصولات روکش طلا

%0
  • تهران تهران مرکز
خودکار طلا تک و عمده تماس بگیرید

خودکار طلا تک و عمده

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

2
فروش انواع قفل یوتاب و تکسا TSA حیاطی و لاکپشتی تماس بگیرید
فن آوران امن آریا الکترونیک تماس بگیرید

فن آوران امن آریا الکترونیک

%0
  • تهران مرکز
دوربین مداربسته تماس بگیرید

دوربین مداربسته

%0
  • یزد
عرضه لیبل am فروشگاهی در اصفهان 0 تومان
فروش جعبه بلندگو  لولا دار 0 تومان
قیمت تگ پنسیل rf در اصفهان 0 تومان

قیمت تگ پنسیل rf در اصفهان

%0
  • اصفهان
قیمت تگ گلفی rf در اصفهان 0 تومان

قیمت تگ گلفی rf در اصفهان

%0
  • اصفهان
پخش پایه چشمی دزدگیر مدل بیضی 0 تومان
پخش لیبل amدر اصفهان 0 تومان

پخش لیبل amدر اصفهان

%0
  • اصفهان

خانه هوشمند رسام

در استان مازندران ساری, | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

امکانات و قابلیت های خانه هوشمند



در این بخش قصد داریم به گوشه ای از قابلیت های خانه هوشمند اشاره ای گذرا داشته باشیم.
کلیه سناریوها و امکاناتی که در ادامه می خوانید، با نصب چند دستگاه کوچک، زیبا و کار آمد ، ظرف مدت چند ساعت در منزل شما قابل استفاده و اجرا خواهد بود.
در اینجا سعی شده در هر بخش چند سناریو و یا چند قابلیت شاخص بیان شود. ذکر این نکته ضروری است که تعداد و نوع سناریوهای نسل جدید خانه هوشمند Control4 نامحدود بوده و بنا به نیاز مشتریان طراحی می گردند. با بازدید از Showroom شرکت پلان (دفتر Control4 در ایران) امکان مشاهده محصولات و قابلیت های آنها را از نزدیک خواهید داشت.




سیستم سینما خانگی

کاربران سیستم های سینمای خانگی از چندین ریموت کنترل (ریموت تلویزیون، ضبط صوت و DVD، Receiver و ...) جهت فرمان دادن به تجهیزات استفاده می کنند. باور کردنی نیست که همه این ریموت ها به داخل کشویی خواهند رفت و یک ریموت زیبا (ریموت Control4) دارای یک صفحه LCD جایگزین آنها خواهد شد. ضمن این که برای استفاده از ریموت Control4 لازم نیست جلوی تجهیزات مورد نظرتان بیایید و ریموت را به سمت آنها بگیرید تا فرمان شما اجرا شود. به لطف پروتکل ZigBee از هر نقطه ای از منزل این ریموت قابل استفاده است. بنابراین مادر می تواند از آشپزخانه، صدای تلویزیون اتاق فرزند را کم کند، DVD را Pause و یا دستور تعویض CD آهنگ را صادر نماید. این پایان داستان ریموت Control4 نیست. در ادامه بیشتر با قابلیت های این ریموت دوست داشتنی آشنا می شوید.
شما در منزل خود CD و DVD های متنوعی از فیلم های مختلف دارید. فیلم های شخصی تان، فیلم های داستانی، فیلم های پلیسی، کارتون و ... .
برای اینکه از نگهداری حجم انبوه CD رهایی یافته و مجیور نباشید برای تماشای یک فیلم چندین CD را تست کنید، Control4 این امکان ویژه را برای شما فراهم آورده است که فیلم هایتان را در یک حافظه خارجی( هارد، فلش مموری و ...) ذخیره نموده، با نرم افزار Control4 این فیلمها را به راحتی بر اساس موضوع، نویسنده، ، نام فیلم و ... طبقه بندی نمایید و حتی تصویر جلد فیلم ها را از طریق صفحات لمسی و تلویزیون ملاحظه فرمایید.
بنابراین زمانیکه خواستید تماشای فیلم را شروع کنید، مجموعه ای طبقه بندی شده از جلد فیلم ها را در صفحه LCD خود می بینید. فیلم مورد نظرتان را انتخاب می کنید سپس اطلاعات مربوط به فیلم برای شما نمایش داده می شود و شما با فشردن یک دکمه تجربه ای جدید را از تماشای فیلم رقم می زنید. در بخش روشنایی خواهید دید که زمان شروع پخش فیلم، نور محیط متناسب با فرمانی که از قبل برای سیستم تعریف کرده اید، تنظیم می شود.



سیستم پخش موسیقی

شما یقیناً آرشیوهای مختلفی از موسیقی بروی CD، هارد، فلش مموری، iPod و ... دارید. حتما گاهی پیش آمده که شخصی از اعضای خانواده، بخواهد یکی از موسیقی های شمارا گوش کند. در این حالت شما باید با وسیله ای مانند فلش مموری، کارت حافظه و ... موسیقی مورد نظر را در اختیار او بگذارید تا بتواند با دستگاهی (کامپیوتر، پخش صوت، mp3 و ... ) موسیقی را در اتاق خود پخش نماید. همچنین اگر شما بخواهید در حین کار در فضاهای مختلف منزلتان، موسیقی خاصی را گوش دهید باید iPod یا mp3 را با خود حمل کنید و از مضرات گوشی های همراه موجود رنج ببرید.
با Control4 می توانید کلیه موسیقی هایتان را بین همه افراد منزل به اشتراک گذاشته و همه افراد را به آن دسترسی دهید. سپس خواهید دید که Control4 امکان پخش همزمان موسیقی های مختلف را به صورت همزمان در فضاهای مختلف، با استفاده از تجهیزات بی سیم فراهم آورده است.
کافیست آرشیو موسیقی تان را از طریق هارد یا فلش مموری و یا به وسیله پایه مخصوص iPod، به قلب خانه هوشمند (Home Controller) متصل نمایید. دستگاه های زیبا و ظریفی به نام Speaker point در فضا های مختلف منزل قرار گرفته و موسیقی را با ارتباطی بی سیم از آرشیو مرکزی شما دریافت و پخش می کنند. پخش موسیقی به این شیوه به شکل همزمان رخ می دهد یعنی شما در حال گوش کردن به موسیقی سنتی هستند در حالیکه فرزندتان در اتاقش موسیقی پاپ گوش می کند.
در سیستم پخش موسیقی Control4 امکان طبقه بندی آلبوم های موسیقی بر اساس موضوع، خواننده و ... فراهم است ضمن اینکه جلد آلبوم های موسیقی در صفحات لمسی قابل مشاهده است. همچنین می توانید موسیقی را در سناریوهای دیگر به کارببرید. بعنوان مثال برای زمان بیدار شدن از خواب، به جای استفاده از صدای آزار دهنده ساعت های زنگ دار می توانید سناریویی ویژه تعریف کنید. در این سناریو موسیقی دلخواه شما در فضای اتاق خواب به آرامی پخش می شود، پرده های برقی به صورت تدریجی بالا رفته و نور محیط افزایش ملایم خواهد داشت، نور لامپ هم کم کم زیاد می شود تا حسی دلپذیز در هنگام بیدار شدن از خواب به وجود آید.
سیستم روشنایی

Control4 ضمن کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی، شما را در کنترل بهتر و آسان تر سیستم روشنایی خانه تان یاری می نماید :
بسته به ابعاد منزلتان، تعداد کلیدهای برق موجود متفاوت است. شما در هنگام خواب باید تمامی چراغ ها را کنترل کنید تا چراغی روشن نمانده باشد و یا چراغ هایی که باید روشن باشند، خاموش نشده باشند. همه این کارها با فشردن یک کلید که قبلا برنامه ریزی کرده اید در چشم بر هم زدنی انجام می شود. زمان ورود مهمان سناریوی خاصی از روشنایی را اجرا می کنید. لوستر های پذیرائی را روشن ولامپ های اتاق ها را خاموش می نمایید. این سناریو و هزاران سناریو روشنایی دیگر با فشردن یک دکمه قابل اجرا خواهند بود.
زمان شروع پخش فیلم، نور چراغ ها روی %50 (ویا هر میزان که بخواهید) تنظیم می گردد تا در محیطی نسبتا تاریک تماشای فیلم را تجربه کنید. چراغ های متعدد منزل ممکن است به صورت اضافی روشن مانده باشد، Control4 از اینکه چراغ های اتاقهای خالی روشن بمانند، جلوگیری می کند.
با ریموت Control4 و یا صفحات لمس در هر لحظه می توانید از وضعیت کلیه چراغ های منزلتان آگاه شوید و تغیرات مورد نظرتان را بروی هر چراغ از هر نقطه منزل اعلام خواهد کرد. با توجه به میزان نور خورشید، چراغ های داخل منزل شما هم قابل تنظیم خواهند بود. می توانید به سیستم برنامه دهید که هر چقدر نور بیشتری از خورشید در یافت شد، از شدت نور لامپ های منزل کاسته شود.
نور لامپ ها حتی براساس ساعات مختلف روز قابل برنامه ریزی اند مثلا به سیستم برنامه می دهید از در فصل زمستان ازساعت 5 تا 6 بعد از ظهر چراغ های اتاق فرزندتان روی شدت نور %40 تنظیم شود و ...
از طریق اینترنت کلیه لامپ های منزل شما قابل کنترل هستند. هنگام سفر بین ساعت 8 تا 9 شب از طریق اینترنت وارد منزل خود شده و چراغ پذیزایی را روشن یا خاموش می کنید و شدت نور آشپز خانه را کم یا زیاد می کنید.
به یاد داشته باشید برای تمام اتفاقات فوق و ده ها سناریوی دیگر روشنایی، حتی نیاز به یک سانتی متر سیم کشی ویژه نداشته و ضمن استفاده از پروتکل بی سیم ZigBee، به سیم کشی موجود در منزل متصل می گردد.
سیستم سرمایش- گرمایش

معمولا در روزهای سرد هنگام صبح، بلند شدن از رختخواب گرم برای همه سخت و عذاب آور است. زمانیکه می خواهید از خواب بیدار شوید، سیستم سرمایش-گرمایش راهم وارد "سناریوی بیدار شدن از خواب" نمایید. راس ساعت تعیین شده، سیستم سرمایش-گرمایش فعال می شود و شما در اتاق سرد و یا بیش از حد گرم، از خواب بیدار نمی شوید. ضمن اینکه همزمان پخش موسیقی و افزایش تدریجی نور محیط در حال رخداد است.
برای موقع پخش فیلم دمای ویژه ای را جهت برنامه ریزی سیستم در نظر آورید. به محض آغاز فیلم در حالی که نور محیط کاهش می یابد، سیستم سرمایش-گرمایش تا رسیدن به دمای مطلوب روشن خواهد بود. همچنین برنامه ریزی روی دمای منزلتان، برای همه روزهای هفته امکان پذیر خواهد بود. ضمن اینکه پیش از رسیدن به منزل و ویلا، از طریق اینترنت می توانید سیستم های سرمایشی گرمایشی را فعال نمایید.
سیستم امنیتی

اگر تا به حال در ساختمانی دوربین امنیتی را تجربه کرده باشد، اطلاع دارید، از اینکه برای بررسی تصاویر باید به تلویزیون یا مانیتور کامپیوتری که در یکی از اتاقها قرار دارد، مراجعه کنید. اما با درحا لیکه در منزلتان قدم می زنید و یا در حیاط پیاده روی می کنید بروی صفحات لمسی بی سیم تصاویر کلیه دوربینهای امنیتی قابل مشاهده خواهند بود.
همچنین با استفاده از سنسورهای حرکتی، می توانید سیستم امنیتی منزلتان را تقویت نمایید. یکپارچگی سیستم امنیتی با سایر بخش ها قابلیت های بیشتری به آن خواهد بخشید. برای مثال هنگام تشخیص ورود یک فرد ناشناس از طریق سنسور حرکتی، به جز صدای آژیر رایج، کلیه چراغهای منزل می توانند روشن و خاموش گردند.
همچنین به کمک سنسورهای دود، اطمینان خاطر بیشتری از بابت آتش سوزی خواهید داشت. در هنگام تشخیص دود، سیستم سرمایش گرمایش به منظور عدم پخش دود، از کار خواهند افتاد و چراغ های مربوط به مسیر خروج منزل روشن خواهند شد.
سایر تجهیزات الکترونیکی
با استفاده از رله های و چند محصول دیگر، شبکه هوشمند موجود در منزلتان، کنترل کاملی بر روی تجهیزات الکترونیکی موجود در منزل ایجاد خواهند نمود. پرده های برقی، شیربرقی جهت آبیاری فضاهای سبز، شیربرقی جهت کنترل گاز ورودی منزل، پلوپز، اتو و ... همه از تجهیزاتی هستند که با اتصال به سیستم خانه هوشمند ، بی نهایت کارا و مفید خواهند شد.




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا