این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آخرین قیمت روز سهام پدیده شاندیز و شرایط و نحوه خرید و فروش سهام شاندیز مشهد کیش

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات مشاوره

گروه مشاورین پدیده آنلاین
با بیش از 2 سال سابقه در امور کارگزاری سهام
خرید – فروش – مشاوره
سهام پدیده شاندیز مشهد کیش تهران
یک سرمایه گزاری مطمئن
اولین سامانه خرید و فروش اینترنتی سهام پدیده (خرید و فروش غیر حضوری سهام پدیده شاندیز در سرتا سر کشور ) راه اندازی شد.
از طریق این سامانه خرید یا فروش سهام , در حداقل زمان ممکن و با بهترین قیمت بدون صرف وقت امکانپذیر است
هم اکنون می توانید درخواست خود را مبنی بر خرید یا فروش سهام به گروه سایت های پدیده آنلاین ارسال کنید.
Padideonline.com
Padideonline.ir
Padidebourse.ir
در ضمن شما می توانید از آخرین اخبار و قیمت سهام با مراجعه به این سایت ها مطلع شوید.



همچنین می توانید با مراجعه به سایتهای گروه مشاورین سهام 2 در خصوص سایر سهام ها هم اطلاعاتی کسب نمایید
Saham2.com
Saham2.ir
در ادامه توجه شما را به مصاحبه انجام شده با یکی از مشاورین ارشد گروه پدیده آنلاین و فعال اقتصادی در زمینه سهام جلب مینماییم ایشان دارای مدرک دکتری مدیریت اجرایی DBA و سابقه 20 ساله در مشاوره و مدیریت می باشند و فعلا ترجیح می دهند نامشان ذکر نگردد.
خرید و فروش پررونق سهام پدیده شاندیز درمشهد , تهران و جزیره کیش
مصاحبه با مشاور ارشد گروه مشاورین پدیده آنلاین
در سود حاصل از فعالیت های شرکت پدیده در سراسر کشور سهیم شوید
مشاور ارشد گروه مشاورین پدیده آنلاین با سودآور خواندن سرمایه گذاری در شرکت پدیده از آغاز فروش سهام این شرکت در جزیره کیش خبر داد.
"ایشان" با بیان اینکه سهام پدیده در هر ماه بیش از 3 مرتبه افزایش قیمت دارد گفت: قیمت این سهام در یک سال گذشته از 21100 ریال به 46600 ریال افزایش پیدا کرده است.
وی در تشریح فعالیت خود در زمینه سهام پدیده , افزود: در عرض مدت کمتر از دو ماه گذشته خرید و فروش سهام پدیده در سطح کشور با استقبال خوبی مواجه شده و انتظار می رود با توسعه فعالیت این شرکت در این جزیره و افزایش ارزش سهام پدیده شاهد استقبال بیشتر هموطنان باشیم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص مزیت همکاری با شما بجای دفاتر اصلی فروش اظهار داشت: گروه پدیده آنلاین به صورت واسطه خرید و فروش این سهام عمل می کند و سهام شرکت پدیده را پایین تر از قیمت دفاتر اصلی شرکت به فروش رسانده و به صورت نقدی سهام را نقد می کند.
به گفته وی، دفاتر اصلی شرکت پدیده سهام سهامداران را با پرداخت 30 روزه خریداری می کنند اما ما سهام سهامداران را به صورت نقدی در همان لحظه خریداری نموده و مبلغ آن را پرداخت می کنیم که به نفع خریداران و فروشندگان است.
وی در خصوص نحوه اختصاص منافع به دارندگان سهام پدیده گفت: این سهامداران در تمامی پروژه ها و اموال شرکت پدیده اعم از پروژه های تهران و مشهد، پارک آبی، شهر رویایی پدیده و شهر افسانه ای کیش و کلیه دارایی های شرکت پدیده سهیم هستند.
ایشان در ادامه به برنامه های آینده شرکت پدیده اشاره کرد و گفت: تکمیل و بهره برداری از مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید پدیده شاندیز از طریق شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، احداث رستوران های جدید در شهرهای شیراز ، اصفهان، راه اندازی رستوران های فست فود در نقاط مختلف کشور، انتخاب و انعقاد قرارداد مشاور برای پروژه مرکز تعطیلات کیش و آغاز عملیات اجرایی، توسعه بازار کیش و راه اندازی بازار مشابه در مشهد بخشی از برنامه های آتی این شرکت است.
وی به استقبال خوب و رونق خرید و فروش سهام پدیده در شهر مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: بین 700 تا 800 هزار سهم پدیده به صورت روزانه در شهر مشهد خرید و فروش می شود.
به گفته وی، این سهام در سال 1391 بالای 120 درصد سود داشته است و سهام خریداری شده توسط خریداران مربوط به شرکت ابنیه و ساختمان پدیده می باشد که پروژه شهر رویایی پدیده شاندیز قسمتی از آن می باشد و هر پروژه جدیدی که شرکت ابنیه و ساختمان شروع کند خریداران از آن سهام دارند و در نتیجه هر پروژه جدیدی که شروع شود ارزش سهام بالا خواهد رفت.
ایشان افزود: این سهام دارای نام و قابل انتقال به غیر می باشد یعنی شما هر وقت به سود دلخواهتان رسیدید می توانید آنرا به سایرین بفروشید.
وی تاکید کرد: پیش بینی می شود با شروع اجرای پروژه چند صد هزار متر مربعی پدیده در کیش در سال 1392 رشد سهام از سال قبل بیشتر شود و سال 93 نیز رشد سهام از سال 92 بیشتر خواهد بود.
ایشان در ادامه تعداد کل سهام را یک میلیارد و 500 میلیون سهم عنوان کرد و تاکید کرد: شرکت ابنیه و ساختمان پدیده به طور قطع افزایش سهام نخواهد داشت و شرکت نسبت به عدم افزایش تعداد سهام متعهد شده است.
وی در ادامه تاکید کرد : ارزش سهام پدیده با توجه به پروژه های موفق در دست اجرا و در حال بهره برداری در شهرهای مختلف کشور افزایش قابل توجهی داشته به طوری که ارزش این سهم در مرحله ابتدایی فروش سهام در 4 سال پیش 2000 ریال به فروش می رسید که امروز به 51650 ریال رسیده است.
ایشان به آغاز پروژه شهر افسانه ای کیش اشاره کرد و گفت: با انجام مراسم کلنگ زنی این پروژه در 24 بهمن ماه امسال در جزیره کیش شرکت متعهد شده است که ظرف مدت 888 روز این پروژه را به پایان برساند و امیدواریم مانند شهر رویایی مشهد زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.
به گفته وی، هایپر کیش نیز تا پایان نیمه نخست سال 93 به بهره برداری می رسد که به طور قطع با اجرایی شدن آن ارزش سهام پدیده مجددا رشد قابل توجهی خواهد داشت.
ایشان در ادامه افتتاح هایپر مشهد و قسمتی از واحدهای اداری و تجاری آن را نشان دهنده آن دانست که این شرکت همیشه تعهدات خود را زودتر از موعد مقرر به پایان رسانده است.


جهت دریافت قیمت روز سهام پدیده فقط کافیست یک ایمیل خالی به آدرس sahamprices@gmail.comارسال فرمایید تا قیمت ها برای شما ارسال گردد ویا کلید واژه " قیمت " را به سامانه پیام کوتاه 50002040506061 ارسال نمایید تا آخرین قیمت روز از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال گردد
یا به سایت www.saham2.com مراجعه نمایید

چرا سهام پدیده ؟ مزایای این سهام چیست ؟
1- این سهام به نسبت سایر شرکتها رشد بسیار خوبی داشته به صورتی که اگر از سایتwww.padideonline.ir نمودار رشد سهام را مشاهده کنید در سال 1391 این سهام حدود 134.44 % رشد داشته است
2-این سهام بخشی از سرمایه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده می باشد که یکی از پروژه های آن شهر رویایی پدیده شاندیز می باشد و در صورتی که پروژه های دیگری به سرمایه این شرکت اضافه شود در این سهام هم تاثیر مثبت دارد (یعنی سهام مربوط به سرمایه گذاری یک شرکت معظم سرمایه گذار می باشد نه مربوط به یک پروژه خاص
3-ارائه و پشتیبانی و تضمین این سهام با موسسه پشتیبانی سهام پدیده بوده و از دیگر مزایای آن اینست که خود موسسه با درخواست سهام داران نسبت به خریداری سهام اقدام میکند .
(مثل اینکه شما سرمایه تان را در یک حساب کوتاه مدت بانکی گذاشته باشید)
4- این سهام دارای نام و قابل انتقال به غیر می باشد یعنی شما هر وقت به سود دلخواه تان رسیدید می توانید آنرا به سایرین بفروشید.
5-پیش بینی می شود با اتفاق افتادن دو واقعه مهم در سال 1392 رشد این سهام نسبت به سال گذشته بیشتر هم باشد :
الف : تحویل پیش از موعد بخش زیادی از شاپینگ مال در شهر رویایی پدیده شاندیز
ب: شروع تبلیغات و اجرای پروژه چند صد هزار متر مربعی پدیده در کیش

توجه مهم :
با توجه به اختلاف قیمت فروش و قیمت خرید شرکت (در زمان به روز رسانی این آگهی 1500 ریال می باشد ) به نفع خریداران می باشد سهام پدیده را از سهام داران آن بخرند


شما هم اکنون میتوانید جهت خرید یا فروش سهام انتقالی با قیمت پایین تر در تهران و مشهد و بیرجند و کیش با حضور کارگزاران ما در محل دفاتر اقدام نمایید
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید .
تلفن تماس با ما 5580-068-0938 و 8880-246-0935


سهام پدیده ، پدیده شاندیز ، پدیده شاندیز مشهد ، سهام پدیده شاندیز ، سهام شرکت پدیده ، نحوه خرید سهام پدیده شاندیز ، نحوه سرمایه گذاری در پدیده ، شرایط پیش فروش پدیده ، شرایط خرید سهام پدیده ، شرایط فروش پد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا