این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات اداری

2
دفتر ازدوج شهرک گلستان 0 تومان

دفتر ازدوج شهرک گلستان

%0
  • تهران غرب
1
سالن عقد غرب تهران تماس بگیرید

سالن عقد غرب تهران

%0
  • تهران غرب
1
ثبت برند به صورت تخصصی تماس بگیرید

ثبت برند به صورت تخصصی

%0
  • تهران مرکز
ثبت شرکت و برند و لوگو اهورا دادروش تماس بگیرید
#ثبت شرکت #خرید رتبه # شرکت پیمانکاری#شرکت مشاور تماس بگیرید
نوارچسب5سانت پهن 90 یارد تکتا آراپک تماس بگیرید

مدیریت اموال و دارایی های ثابت مبتنی بر RFID و بارکد نگاره

در استان زنجان زنجان, | آگهی های خدمات اداری

نظارت بر اموال و دارایی های ثابت، در هر سازمان نظام مند جزء برنامه های اصلی آن سازمان می باشد . مدیریت اموال و دارایی های ثابت در سازمان های خصوصی و دولتی قوانین خاص خود را دارد . مطابق این قوانین عملیات نظارت بر اموال باید به صورت دوره ای انجام پذیرد . اطلاعات مربوط به اموال و دارایی های منقول سازمان ها از جمله محل استقرار ، میزان ریالی اموال ، اموال در اختیار افراد ، اموال اسقاط شده ، دفتر اموال ، اطلاعات اموال به تفکیک واحد های سازمان و . . . از جمله اطلاعاتی هستند که از طرفی برای سازمان ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و از طرف دیگر دائما در حال تغییر و تحول می باشند .

جهت به روز نگاه داشتن این اطلاعات از سال ها پیش به یک نرم افزار مدیریت اموال دقیق و چابک نیاز مبرم وجود داشت . نرم افزار مدیریت اموال و دارایی های ثابت " نگاره " محصولی از شرکت فناوری اطلاعات نگارستان می باشد که بر اساس نیازهای روز سازمان های دولتی و خصوصی نگاشته شده است .

نرم افزار "نگاره" فناوری اطلاعات نگارستان بر پایه ی دو تکنولوژی RFID و بارکد پیاده سازی شده است . این نرم افزار امکانات گسترده ای را جهت مدیریت اموال منقول در اختیار کاربران خود قرار می دهد . با استفاده از این نرم افزار تمامی عملیات های مربوط به جمع داری اموال و ذیحسابی ها به صورت مکانیزه انجام می گیرد .

دیدگاه مدیران فناوری اطلاعات نگارستان بر آن است که تمامی محصولات نرم افزاری می بایست مشکلات کاربران خود را حل کرده و باری را ازروی دوش آنها بردارند . الگوریتم های استفاده شده در این نرم افزار در انحصار شرکت فناوری اطلاعات نگارستان بوده و به دلیل انعطاف ، سادگی و دقتی که به کاربران خود عرضه می کند ، بارها از طرف مجامع و جشنواره های علمی معتبر مورد تقدیر و تایید قرار گرفته است .

سیستم مدیریت اموال مبتنی بر RFID و بارکد "نگاره" دارای ساختاری کاملا ماژولار بوده و از قابلیت بهینه سازی و انعطاف پذیری قدرتمندی برخوردار می باشد . این سیستم در آن واحد می تواند نیازهای یک سازمان بزرگ تا یک نهاد کوچک را تامین نماید . سازمان هایی که می توانند از این نرم افزار استفاده کنند به 4 دسته تقسیم می شوند :

1- سازمان هایی که تا کنون از هیچ سیستم نرم افزاری اموال استفاده نکرده اند .

2- سازمان هایی که دارای نرم افزار اموال جزیره ای می باشند و برای گردآوری اطلاعات اموالشان نیاز به ابزار بارکدی و RFID دارند .

3- سازمان هایی که از یک سیستم مالی جامع استفاده می کنند و نیاز به نرم افزاری دارند که با قابلیت های ذکر شده بتواند به نرم افزار مالی متصل شده و انتقال اطلاعات انجام دهد .

4- سازمان هایی که جهت مدیریت اموال و دارایی های ثابت خود نیاز به یک سیستم جامع تحت وب دارند .

از مزایای عمده ی نرم افزار "نگاره" این است که در نهاد با هر نوع سطح نیازی قابل پیاده سازی است . این سیستم تمامی اطلاعات مربوط به سیستم های قدیمی را حفظ کرده و کاربران خود را مجبور به تعریف اطلاعات جدید نمی کند .

این نرم افزار هم اکنون در بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی سراسر ایران در حال ارائه ی خدمت می باشد . امکان بازدید از محل های استقرار نرم افزار برای سازمان ها فراهم می باشد .

شرکت فناوری اطلاعات نگارستان با کمال افتخار آماده ی ارائه دموی نرم افزار و مشاوره رایگان به سازمان های علاقمند می باشد

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید :

80 36 441 0912 - 16 52 3341 024


مدیریت اموال ، مدیریت اموال دولتی ، مدیریت اموال مبتنی بر RFID ، مدیریت اموال و دارایی های ثابت ، جمعداری اموال ، جمعداری اموال مبتنی برRFID ، مدیریت اموال مبتنی بر بارکد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا