این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش دستگاه سنگبری ایلیاکو در فروشگاه ابزار امیری تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی نشاط رخ 0 تومان
  خرید دانه کینوا سه رنگ برای لاغری 0 تومان

خرید دانه کینوا سه رنگ برای لاغری

%0
  • مازندران بابلسر
خرید تجهیزات پارکینگ تماس بگیرید

خرید تجهیزات پارکینگ

%0
  • تهران تهران جنوب

جدیدترین آگهی CD و DVD

ژورنال کامل دکوراسیون آشپزخانه

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش CD و DVD

کاملترین ژورنال و آلبوم آشپرخانه و کابینت در ایران شامل چند هزار تصویر و چندین نرم افزار طراحی

آشپزخانه یکی از مهمترین مکان ها در هر خانه ای می باشد. استفاده درست از فضای آشپزخانه نقش مهمی در زیبایی این مکان و همچنین راحتی ما دارد. در ژورنال آشپزخانه ای که ما به شما معرفی می کنیم هزاران طرح کامل آشپزخانه شامل انواع کابینت ها، نورپردازی و لوازم و دکوراسیون وجود دارد که شما می توانید به راحتی طرح مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب کنید. به ویژگی های این بسته توجه کنید:
.
. جهت خرید ژورنال کامل آشپزخانه و کابینت به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.

ویژگی های پکیج طراحی آشپزخانه:
.
1- این بسته حاوی 2 عدد DVD است که شامل 11 نرم افزار طراحی 3 بعدی آشپزخانه و نزدیک به 5000 عکـس و طرح های جدید آشپزخانه می باشد.
.
2- در این مجموعه طراحی آشپزخانه کوچک ، طراحی آشپزخانه مدرن و کلاسیک، طرح آشپزخانه بزرگ و ژورنال کابینت mdf و فلزی و ... وجود دارد.
.
3- با دیدن چندین هزار طرح و عکس از طراحی آشپزخانه های مختلف شما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. مانند طرح کابینت سوپرمارکت، طرح کابینت جزیره، کابینت مخصوص ویلا و ...
.
4- شما با داشتن این پکیج نیازی به صرف هزینه های زیاد برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیستید و می توانید خودتان به راحتی این کار را انجام دهید.
.
5- این پکیج یکی از محصولات پرطرفدار و پر فروش سال 2012 بوده است.
جهت خرید ژورنال کامل آشپزخانه و کابینت به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.و در قسمت جستجو ژورنال کامل آشپزخانه را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید.
شما می توانید ابتدا محصول را درب منزل تحویل بگیرید سپس مبلغ آنرا پرداخت کنید.
قیمت محصول: 7500 تومان
تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید اینترنتی ژورنال آشپزخانه ، خرید ژورنال کامل آشپزخانه ، ژورنال کامل آشپزخانه و کابینت ، ژورنال و آلبوم کامل آشپزخانه ، طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، طراحی کابینت ، ژورنال طراحی کابینت ، خرید اینترنتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا