این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان
آبشار شیشه ای،آبنما شیشه ای،آبنمای شیشه ای تماس بگیرید
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
عروسک هوا رقصان/عروسک بادی/عروسک تبلیغاتی 3,900,000 تومان
عروسک هوا رقصان/عروسک تبلیغاتی/عروسک بادی 3,900,000 تومان
نازل کرتین استخری 4,800,000 تومان

نازل کرتین استخری

%5
  • تهران مرکز
فروش عمده چرخ کیف مدرسه 0 تومان

فروش عمده چرخ کیف مدرسه

%0
  • اصفهان

شما چقدر به سلامتی خود اهمییت میدهید؟

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم گوناگون

سلامتی شخصی لازمه ی سالم زیستن است. اگر شادابی شخصی ما در درجه ی بالایی قرار داشته باشد، آنگاه ما می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و احساسات بزرگی داشته باشیم.
عناصری مثل تمرین مناسب، خواب کافی، و تغذیه ی خوب بخشی از شادابی فعال و لازمه ی رسیدن به سلامتی می باشند.
محصول ما به گونه ای طراحی شده اند که با از بین بردن عوامل غیرفعال و ارتقای عملکرد و سطح کارایی شما، شادابی و سلامت شما را افزایش می دهند.
دستبند های بایو انرژی آمگا
قیمت 330000 تومان

در این دستبند ها از مغناطیس درمانی سنتی همراه با طیف مادون قرمز برای ساماندهی میدان انرژی بدن شما استفاده شده است. با استفاده از این دستبندها از زیبایی و مزایای سلامتی به طور همزمان بهره مند می شوید.
این دستبند ها یون های منفی را فعال، و یون های مثبت را دفع می کند و بدن را به حالت تعادل (هموستاز) می رساند. بدن در حالت تعادل توانایی احیای خودش را دارد.

اَمپندنت آمگا
قیمت : 600000تومان
اَمپندنت آمگا با تشدید انرژی نقطه صفر در تمامی جهات، میدان بایو انرژی شما را ساماندهی می کند تا بدن شما را به حالت پایدار و طبیعی(هوموستاز) برساند و باعث افزایش مقاومت بدن در برابر تاثیرات مضر استرس در زندگی روزمره می شود.
افرادی که از این محصول استفاده کرده اند از افزایش توان جسمانی، فعالیت بیشتر، انعطاف پذیری و تعادل خود، ابراز رضایت کرده اند.

اَم وند آمگا
قیمت : 450000
اَم وند آمگا از ترکیب چندین کریستال طبیعی و معدنی خاص با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد امایزد فیوژن ساخته شده است که در یک بدنه خودکار مانند از جنس استیل ضد زنگ تعبیه شده است. کریستال های موجود در اَم وند به صورت کاملا طبیعی تمام اجزای بدن شما را به هماهنگی انرژی می رساند. این کریستال ها دارای قابلیت های منحصر به فردی در راستای فعال کردن، جابجایی و پایدار کردن سطوح طبیعی انرژی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با 09190171379دکتر زینلی تماس حاصل فرمایید


دستبند مغناطیسی امگا ، قیمت دستبند مغناطیسی ، قیمت دستبند مغناطیسی آمگا ، دستبند مغناطیسی امگا گلوبال ، قیمت تست دستبند مغناطیسی ، دستبند مغناطیسی آمگا گلوبال ، فروش دستبند مغناط


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا