این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان
آبشار شیشه ای،آبنما شیشه ای،آبنمای شیشه ای تماس بگیرید
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
عروسک هوا رقصان/عروسک بادی/عروسک تبلیغاتی 3,900,000 تومان
عروسک هوا رقصان/عروسک تبلیغاتی/عروسک بادی 3,900,000 تومان
نازل کرتین استخری 4,800,000 تومان

نازل کرتین استخری

%5
  • تهران مرکز
فروش عمده چرخ کیف مدرسه 0 تومان

فروش عمده چرخ کیف مدرسه

%0
  • اصفهان

دستبند مغناطیسی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم گوناگون

جنس این محصولات تیتانیوم Cp (کامیشویال پیو) با گرید 2 و سختی نرمال میباشد ، در ساخت این محصول از اکسیژن کمی استفاده شده است به همین دلیل روی پوست هیچ موجود زنده ای حصاصیت، ایجاد نمی کند و در ضمن به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. پشت این محصولات سنگهای رئل مگنت (مگنت خالص) کار شده است که هر کدام از این سنگها 2000 گوا قدرت دارند. گوا واحد سنجش مغناطیس است که روی بدن انسان تاثیر میگذارد و باعث یونولیز و بهبود سیستم گردش خون میشود. این سنگها از آلیاژی به نام نئودینیوم ساخته شده است که در آلمان و ژاپن تولید می گردد این سنگها از خود مغناطیس زنده (Bio Magnetic) تولید میکنند.
نحوه استفاده از محصولات: این محصولات دارای دو قطب شمال و جنوب هستند که هر کدام از این قطبها بر روی بدن تاثیر متفاوتی دارند. قسمت زیراین دستبندها را قطب جنوب و قسمت روی آن را قطب شمال مینامند. قطب شمال سنگهای مگنتیک برای درمان بیماریهایی موثر است که منشا آنها عفونت و باکتری ها هستند و قطب جنوب در تسکین انواع دردها موثر می باشد. برای انواع بیماریها شما میتوانید سه نوع آب مغناطیسی درست نمائید تا با آشامیدن آن به روند سریع بیماری خود کمک کنید. 1. آب مقناطیس شده با قطب جنوب. 2. آب مقناطیس شده با قطب شمال. 3. آب مقناطیس شده دوقطبی. اگر فشار خون شما بالا بود دستبند را دست راست و اگر فشار خون شما پایین آمده بود دستبند را دست چپ خود ببندید، در حالت عادی هیج فرقی ندارد.

محققین بسیاری با به کارگیری داروها و عوامل مداخله گر فیزیکی سعی در تسهیل روند ترمیم بافتی نموده اند دراین راستا استفاده از میدان مغناطیسی درمان از سال 1979 به تصویب انجمن غذا ودارویی آمریکا رسید امروزه بالغ بر 173 میلیون دلار سالانه در آمریکا هزینه خرید ادوات مغناطیسی می شود . ترمیم بافت های نرم و سخت متعاقب صدمات و جراحی ها از جمله موارد بحث برانگیز در علم پزشکی می باشد . میدان های مغناطیسی ضربانی وایستا در درمان کشیدگی های اعضلانی ، صدمات رباطات وکاهش درد متعاقب جراحی ها و آرتروز به کار رفته اند . علی رغم اثبات اثرات مثبت میدان مغناطیسی به دلیل عدم دسترسی به بیومگنت های تجاری در ایران کاربرد درمانی آن در مجامع پزشکی ایران هنوز مرسوم نگردیده است .

برخی از امکانات و قابلیتها:
جنس این محصولات تیتانیوم Cp (کامیشویال پیو) با گرید 2 و سختی نرمال میباشد .
روی پوست هیچ موجود زنده ای حصاصیت، ایجاد نمی کند.
هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد.
نظارت انجمن تحقیقات پزشکی و بایو مگنت تراپی آمریکا
این محصولات دارای دو قطب شمال و جنوب هستند.
قسمت زیراین دستبندها را قطب جنوب و قسمت روی آن را قطب شمال مینامند.
قطب جنوب در تسکین انواع دردها موثر می باشد.
قطب شمال برای درمان بیماریهایی موثر است که منشا آنها عفونت و باکتری ها هستند .
عمر مفید این محصولات 5 سال است و بعد از این مدت کمی گوا خود را از دست میدهد .
اگر ضربه به این دستبندها وارد شود مقدار کمی گوا خود را ار دست میدهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با 09190171379 دکتر زینلی تماس حاصل فرمایید


دستبند مغناطیسی امگا ، قیمت دستبند مغناطیسی ، قیمت دستبند مغناطیسی آمگا ، دستبند مغناطیسی امگا گلوبال ، قیمت تست دستبند مغناطیسی ، دستبند مغناطیسی آمگا گلوبال ، فروش دستبند مغناط


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا