این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی موسیقی

استودیو صدابرداری پارس اهواز تماس بگیرید
استودیو صدا برداری پارس تماس بگیرید

استودیو صدا برداری پارس

%0
  • اهواز
تدریس خصوصی ویولن و کمانچه تماس بگیرید

تدریس خصوصی ویولن و کمانچه

%0
  • تهران غرب

‫بسته کامل خودآموز یادگیری سه تار‬

در استان اصفهان اصفهان, | آگهی های آموزش موسیقی

تعداد باقیمانده : 19 عدد

پس از گذشت یکسال از آغاز دوره آموزش مجازی سه تار ، اولین پکیج آموزش سه تار این مرکز را برای کلیه علاقمندان به نوازندگی سه تار آماده کردیم.

در این دوره سعی شده است تا تمرین های ساده ای برایتان مهیا کنیم تا آموزش سه تار ، برایتان جذاب و دلچسب شود.

روند تمرین های ارائه شده طوری است که که درس ها آرام آرام پیش رفته و به طور غیر منتظره دشوار نشود ، چرا که باعث می شود اغلب هنرجویان سه تار در نیمه راه آن را رها کند.

محتوای این پکیج آموزشی :
- یک عدد DVD شامل پنجاه درس آموزشی سه تار از مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته
- کتاب آموزش سه تار شامل متن و نت پنجاه درس آموزشی
- نرم افزار آموزش سه تار با فصل بندی و امکان دسترسی ساده و گرافیکی به دروس و مطالب آموزشی دوره
- کلیپ های آموزشی و قطعات اجرا شده بصورت مجزا از نرم افزار
- صوت کلیه درس های آموزشی و قطعات اجرا شده بصورت مجزا از نرم افزار
- دریافت کد اشتراک طلائی دوره و امکان طرح سوالات و اشکالات با مدرس دوره

قیمت این بسته :
آیا می دانید برای آموزش سه تار به چند جلسه نیاز دارید و بطور متوسط چقدر شهریه باید بپردازید ؟

اگر با چند آموزشگاه تماس بگیریدبه شما خواهند گفت که برای هر جلسه آموزش سه تار ، شما باید بطور متوسط ۱۵هزار تومان بپردازید و حداقل به 30 تا 40 جلسه آموزشی نیاز خواهید داشت.

حال شما تنها با پرداخت فقط 52 هزار تومان و استفاده از این بسته آموزشی می توانید وارد دنیای نوازندگی ساز سه تار شوید ، دیگر اینکه تمرین ها را منظم انجام داده و در این ساز حرفه ای شوید بخودتان بستگی دارد.

نظر برخی از کاربران که از این دوره آموزشی استفاده نموده اند :

طاها : سلام من طاها هستم علاقه زیادی به سه تار دارم اما به دلیل عقاید خانواده ام نمیتونم برم کلاس حتی سازم رو خریدم اسم هم روش گذاشتم ، ممنون از دوره تون.

محب زاده : خیلی کارتون عالیه من تازه سه تار گرفتم و فرصت رفتن به کلاس رو ندارم دنبال همچین جایی بودم تا خودم توی خونه کار با سه تار رو شروع کنم ........ واقعا ممنون ازتون و این دوره پربار.

امیر رمضان : ممنون از استاد تدینی عزیز ، آشنایی با موسیقی ملل و معرفی توانایی ساز سه تار در اجرای ملودیها و قطعات شروعی عالی در پیوند فرهنگ ملل میباشد. و سپاسگزار از مدیریت محترم سایت برای فراهم کردن چنین فضای فرهنگی و این دوره آموزشی

سعیده : سلام ممنون از دوره آموزشی خوبتون و ممنون از استاد من چند جلسه کلاس رفتم ولی به خاطر هزینه بالا نتونستم ادامه بدم ، مطمئنم می تونم با کمک شما یاد بگیرم خیلی علاقه دارم.

احسان : من حدود 1 سال در تهران سه تار زدم . حدود 3 ماه میشه که سه تارم رو با خودم به خارج از کشور اوردم و خوشحالم از اینکه با توجه به اینکه دسترسی به استاد سه تار ندارم می تونم آموزش ها رو با شما دنبال کنم.


خودآموز یادگیری سه تار ، آموزش ساز سه تار ، آموزش سه تار ، یادگیری سه تار ، خودآموز سه تار ، dvd آموزشی سه تار ، cd آموزشی سه تار ، آموزش قطعات سه تار ، دوره آموزشی سه تار ، دوره سه تار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا