این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزش بدنسازی توسط اسطوره این ورزش رونی کلمن

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش انواع رشته های ورزشی

خرید پستی آموزش بدنسازی توسط اسطوره این ورزش رونی کلمن
برای آشنایی با برترین تکنیک های بدنسازی و تناسب اندام و همچنین آشنایی با جزییات کامل زندگی قهرمان این رشته، رونی کلمن، این مجموعه را از دست ندهید
تمرینات حرفه ای و اختصاصی، فیلم ها و مصاحبه ها، مستند زندگی خصوصی
همه در ۳ DVD به مدت ۱۲ ساعت

همه افرادی که در زمینه بدنسازی و پرورش اندام کار می کنند یا به این رشته ورزشی علاقمند هستند، رونی کلمن ( Ronnie Coleman ) را می شناسند. او یکی از اسطوره های این رشته بوده و سالهای متوالی قهرمانی های جهان را به دست آورده است. به همین دلیل هم علاقمندان به رشته بدن سازی، رونی کلمن را الگوی خود قرار داده و سعی می کنند طبق تمرینات و رژیم های غذایی وی عمل کنند.
در مجموعه حاضر، مجموعه کاملی از فیلم های رونی کلمن را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه حاوی فیلم تمرینات، رژیم غذایی، و زندگی روزانه رونی کلمن است. در این فیلم ها مشاهده خواهید کرد که رونی کلمن چه می خورد، چه ساعتی می خوابد و بیدار می شود، چقدر تمرین می کند، و از همه مهم تر برنامه تمرینی وی چگونه است.

این فیلم ها عبارتند از:
حاوی تمرین های اختصاصی رونی کلمن
فیلم و مصاحبه های وی در باشگاه بدنسازی
تمرینات حرفه ای رونی کلمن
مستند یک هفته زندگی با رونی کلمن

فیلم های تمرینات رونی کلمن، به بررسی نحوه انجام تمرین ها توسط وی می پردازد. رونی همیشه در باشگاه نزدیک خانه اش تمرین می کند. با اینکه او آنقدر ثروتمند است که می تواند باشگاه خانگی خود را داشته باشد، اما برای انجام تمرینات به یک باشگاه عمومی می رود و در کنار سایرین تمرین می کند.
مستند Training Video Relentless ، به بررسی یک هفته کامل از زندگی رونی کلمن می پردازد. در این مستند، گروه فیلم برداری در طول یک هفته همراه او هستند و زندگی رونی کلمن را به تصویر می کشند. از آشپزی رونی در خانه گرفته تا ساعت خواب و رفت و آمد او به باشگاه.
با اینکه رونی یک رژیم غذایی کامل دارد، اما در کنار آنها از پودر های مکمل هم در ساعت های مشخصی استفاده می کند. میزان استفاده و زمان مصرف مکمل ها توسط رونی کلمن نیز در این فیلم ها نمایش داده می شود.
بخشی از این فیلم ها نیز به بررسی زندگی شخصی رونی پرداخته میشود. خانه محل زندگی، اتومبیل های وی، تفریح و سرگرمی های رونی کلمن، و …
در قسمت هایی از این فیلم ها، مسابقات بدنسازی و پرورش اندام که رونی در آنها موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است (از جمله مستر المپیا) نیز نشان داده می شود.

مشخصات فیلم ها :
● تعداد: ۵ فایل ویدیویی
● مدت: ۱۲ ساعت
● زبان: انگلیسی
● فرمت: (AVI (720×480


آموزش بدن سازی ، آموزش بدنسازی ، آموزش بدنسازی همراه با رونی کلمن ، آموزش تناسب اندام ، خرید اینترنتی آموزش بدن سازی ، خرید پستی آموزش بدنسازی ، دی وی دی آموزش بدنسازی ، فیلم آموزشی بدنسازی ، مستند رونی کل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا