این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی رشته های ورزشی

آموزش یوگا برای مبتدیان

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش انواع رشته های ورزشی

خرید پستی آموزش یوگا برای مبتدیان
۱ دی وی دی شامل ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه فیلم آموزش یوگا و مدیتیشن برای مبتدیان
در این فیلم آموزشی متد های ذهنی-جسمی نزد برخی از مشهورترین افراد و ورزشکاران برنده ی مدال طلای المپیک با علاقه ی زیادی تایید و تمرین می شود.

بودوکن برای مبتدی ها اولین تمرینی خواهد بود که سال ها شما را شگفت زده می کند.
این تمرین بودوکون خاص تکنیک های یوگا و تکنیک ها ی هنرهای رزمی را با هم درنمی آمیزد. آنها در کنار یگدیگر تمرین می شود. یوگا بدن را برای تمرینات هنرهای رزمی آماده می سازد . مدیتیشن تمرینات را کامل می کند.
تنها در یک تمرین چهل دقیقه ای از اثرات نیرومندی زیاد ، فشار قلبی کم در کل بدن به همراه تمرینات قدرتی ، یوگا و تکنیک های متمرکز بر ذهن سود می بریم.

زمانهای نامیده شده به نام بودوکن : “آینده فیتنس”
کامرون شاون سیستمی را پیاده کرده که طرز فکرتان را نسبت به قدرت تغییر می دهد و آن هنرهای رزمی درست و یوگا با مکانیک های بدنی هوشمندتر و اساس عمیقتر است که جریانی خلاقانه را با تمرین درهم می آمیزد که قدرتتان را از یک قدرت فیزیکی فراتر می برد.
کانچو کامرون سرزنده، غیر قابل انتظار و تاثیرگذار است. انرژی “هیچکاه نه چندان جدی” آن شما را فارغ می کند در حالیکه تکنیک کارشناسانه آن الهام بخش شماست. با گذاشتن ۱۰۰ درصد انرژی ذهنی و روحی تان و تمرکز نکردن بر هیچ نوع تمرین خانگی دیگر خودتان را احساس کنید.
۱ DVD


آموزش مدیتیشن ، آموزش مقدماتی یوگا ، آموزش یوگا ، آموزش یوگا برای مبتدیان ، جدیدترین آموزش یوگا ، خرید اینترنتی آموزش یوگا ، خرید پستی آموزش یوگا ، دی وی دی آموزش یوگا ، کتاب آموزش یوگا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا