این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی قطعات سخت افزار

فروش خودپرداز خرید غیرنقدی Cashleaa تماس بگیرید

فروش خودپرداز خرید غیرنقدی Cashleaa

%0
  • تهران مرکز
لوازم جانبی کامپیوتر تماس بگیرید

لوازم جانبی کامپیوتر

%0
  • تهران مرکز
فروش رم 8گیگابایت/32گیگابایت/۱۶گیگابایت اچ پی تماس بگیرید
هارد سرور اچ پی HDD Server HP SAS تماس بگیرید

هارد سرور اچ پی HDD Server HP SAS

%0
  • تهران مرکز

سیستم X-100، سیستم رندرینگ، پردازش تصویر، شبیه سازی ، تدوین

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش قطعات سخت افزار

سیستم X-100، سیستم رندرینگ، پردازش تصویر، شبیه سازی ، تدوین

مشخصات کلی سیستم X-100
تنظیمات و قطعات سیستم X-100 بر اساس نیاز کاربران و در سه گروه بالا متفاوت می باشد اما ساختار پردازنده مرکزی و سرعت پردازشی آن در یک چهار جوب مشخص قرار می گیرد که بیانگر مشخصات کلی سیستم X-100 می باشد. در این خصوص می توان بخشی از ساختار داخلی این سیستم را به شرح زیر مرور نمود.
ساختار پردازنده مرکزی :
پردازنده مرکزی (CPU) سیستم X-100 از سری پردازنده های شرکت Intel Sandy Bridge می باشد. این پردازنده بر پایه سوکت FC LGA 2011 و از رده های اینتل Xeon E5 می باشد. این پردازنده های دارای 12 و 15 مگابایت حافظه کش از نوع Intel Smart cache می باشند. این دسته از پردازنده های دارای 6 هسته ( 6 cores) و 12 واحد پردازشی (12 Threads ) می باشند. با توجه به تنظیمات انجام شده در سیستم های سری X-100 توسط مازستا، حداقل فرکانس هر هسته در پایین ترین مدل معادل4.0 گیگاهرتز ( 4.0 GHZ ) بوده که توان اسمی این سیستم 50GHZ خواهد شد و توان پردازشی 190 GFLOPS و در بالاترین مدل معادل 5 گیگاهرتز (5 GHZ) می باشد که توان اسمی آن 60 GHZ خواهد بود که در این حالت توان پردازشی آن معادل 220 GFLOPS خواهد بود.
کارت گرافیک (Graphic Card )
نحوه استفاده از کارت گرافیک در سیستم X-100 بر پایه SLot PCI-e Gen 3 می باشد. پهنای باند 16 GB/s در انتقال داده ها توسط MainBoard و VGA به همراه افزایش توان و فرکانس انتقالی کارت گرافیک توسط تنظیمات مازستا به حداکثر سرعت خواهد رسید.توان پشتیبانی از آخرین کارت های گرافیک PCI-e Gen 3 از حداقل یک کارت گرافیک تا چهار کارت گرافیک این امکان را برای کاربران فراهم می آورد که در پردازش های GPU به خوبی از قدرت X-100 استفاده نمایند.
کارت های گرافیک WorkStation که در X-100 مورد استفاده قرار میگیرد شامل nVidia Quadro , Nvidia Quadro K series , Tesla ,Tesla K Series , AMD FirePro , Fire Pro W Series می باشد. این دسته از کارت های گرافیک بسته به نوع نرم افزار مورد استفاده کاربران تعیین خواهد شد که از وظایف کارشناسان مازستا ، انتخاب و مشاوره در زمینه تعیین بهترین کارت بر اساس بودجه و نوع کاربری نیز می باشد.


nVidia Quadro ، Nvidia Quadro K series ، Tesla ، Tesla K Series ، AMD FirePro ، Fire Pro W Series


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا