این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نمایندگی مرکزی تلفنهای پاناسونیک در تهران 0 تومان

نمایندگی مرکزی تلفنهای پاناسونیک در تهران

%0
  • تهران تهران مرکز
دستگاه گویای پیشرفته کارین تماس بگیرید

دستگاه گویای پیشرفته کارین

%0
  • تهران تهران مرکز
تلفن سانترال پاناسونیک 0 تومان

تلفن سانترال پاناسونیک

%0
  • تهران تهران مرکز

بی سیم در همین محل

جدیدترین آگهی بی سیم

گوشی های تلفن بیسیم پاناسونیک شماره ۱ در جهان

در تهران مرکز, امام خمینی | بی سیم

گوشی های تلفن پاناسونیک شماره ۱ در جهان، تلفن های پاناسونیک به وضوح بیانگر توجه ویژه ما به خواسته های کاربران از یک تلفن با کاربرد آسان می باشد. به عنوان تولید کننده تلفن با بیشترین سهم بازار جهانی پاناسونیک خود را متعهد به خلق شیوه های نوین ارتباطات در حال حاضر به آینده می داند.
پاناسونیک توانسته است با سه رویکرد طراحی جهانی ، سازگاری با محیط زیست، تکنولوژی منحصر به فرد و استفاده از قابلیتهای مورد درخواست و ویژه خود به این مهم دست یابد. از جمله این قابلیتها میتوان به کاربرد آسان ، خوش دستی ، عملکرد ساده ، حس برتری کیفی ، وزن سبک ، مقاومت دستگاه ، حس استحکام، ابعاد کوچک، مقاوم در برابر آب و هوشمند بودن گوشی تلفن اشاره کرد.
مهمترین قابلیتهای تلفن های بیسیم پاناسونیک
پاناسونیک با به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا و با احترام به نظر کاربران قابلیتهای ویژه ای را روی گوشی های تلفن خود پیاده کرده است که از آن جمله می توان به سیستم نشانگر تماس گیرنده کالرآیدی (Caller ID) ، منشی تلفنی تمام دیجیتال، شماره گیری خودکار ، نشانگر نورانی، زنگ شناسایی تماس گیرنده، سیستم گویا، مسدود کردن تماس، حالت شب ، Silent ، شمارنده تماس، زنگ های پلی فونیک و شماره تماس دجیتال اشاره کرد .
این طرحی چند منظوره تلفن ها و گوشی های بیسیم پاناسونیک و راحتی کار و کیفیت برتر، از جمله دلایل اصلی انگیزه خرید در بین مصرف کنندگان می باشد.
-------------------------------------
http://orino.ir/


تلفن پاناسونیک ، گوشی تلفن ، گوشی پاناسونیک ، بیسیم پاناسونیک ، پاناسونیک ایران ، گوشی بیسیم پاناسونیک ،

تهران / تهران مرکز / امام خمینی     بی سیم در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا