این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش مادربرد کرگ motherbord korg pa3x تماس بگیرید

فروش مادربرد کرگ motherbord korg pa3x

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

تلویزیون شهری تماس بگیرید

تلویزیون شهری

%0
  • مازندران ساری
تابلوهای روان (LED ) و تلویزیون های شهری تماس بگیرید

تابلوهای روان (LED ) و تلویزیون های شهری

%0
  • مازندران بابلسر
فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی 0 تومان

فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی

%0
  • اصفهان اصفهان
فروش ماشین آلات صنعتی 0 تومان

فروش ماشین آلات صنعتی

%0
  • اصفهان اصفهان
شرکت پیام گستر ورزش تماس بگیرید

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش لوازم جانبی بیلیارد فروش میز بیلیاردسرخوشیان تماس بگیرید

چاپ و تبلیغات در همین محل

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

تابلوسازی یاس 0 تومان

تابلوسازی یاس

%0
  • کرج
عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول تماس بگیرید

عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول

%0
  • تهران شرق
چاپ و تبلیغات سیمرغ تماس بگیرید

چاپ و تبلیغات سیمرغ

%0
  • تهران جنوب
کارتن تخم مرغ و شانه تخم مرغ تماس بگیرید
کارتن سازی و تولید کارتن تماس بگیرید

کارتن سازی و تولید کارتن

%0
  • هشتگرد
حسن قانیان مشاور در امور بسته بندی و چاپ تماس بگیرید
چیدن استراتژی محتوایی برای کسب و کار آنلاین تماس بگیرید

تلویزیون شهری led شهری اسکوربرد ورزشی

در تهران مرکز, احمد آباد | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

سهولت در اجرا در کلیه شرایط آب و هوایی و مقاوم در برابر تابش مستقیم نور خورشید و محیط کاملا مرطوب و هوای بارانی به ویژه جنوب و شمال کشور

قابلیت پخش ساعت ، متن و فیلم مراسم های ملی و مذهبی روزها و سالهای آینده
با توجه به دارا بودن نرم افزار تحت ویندوز و سازگار با کلیه نرم افزارهای ویندوز جهت پخش تقویم ، اذان ، دما ، اوقات شرعی و مناسبتها بصورت اتوماتیک و دستی

قابلیت ساخت تیزر تبلیغاتی با فیلم و تصاویر و افزودن افکت روی آن ها
قابلیت پشتیبانی و پخش کلیه فایلهای تصویری ، صوتی ، تیزر ، فیلم ، عکس ، پخش زنده مستقیم تلویزیونی و کلیه فایلهای متنی و تصویری


تنظیم اتوماتیک روشنایی تصویر ( برایتنس ) متناسب با نور محل هنگام روز و شب جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه برق مصرفی

درج سریع و آسان زیرنویس و بالا نویس و همچنین تقسیم صفحه برای پخش فیلم وعکس و قابلیت ساخت تیزر با تصاویر و فیلم های موجود با نرم افزاراختصاصی نمایشگر

با بیش از صدها افکت نمایشی به همراه پخش آنلاین صدا و تصویر به صورت همزمان

قابلیت اتصال به شبکه های سراسری جهت پخش تصاویر ماهوارهای و ملی سازمان صدا و سیما

قابلیت کنترل از راه دور از طریق اینترنت ، بی سیم ( وایرلس ) انتقال تصویر ( دیتا ) و ... و دوربین های مداربسته

همراه با گارانتی و بهترین کیفیت رنگ و بالاترین پردازش تصویر

بیشترین تعداد رنگ و فناوری موجود
تابلوهای تبلیغاتی ، نصب تلویزیون شهری ، بیلبورد ، استراکچر و سازه ، دات پیچ های مختلف ، کامپوزیت ، نمایشگر تمام رنگی و فول کالر ، فروش ، اجاره تلویزیون شهری ، تک رنگ ، سه رنگ ، فول کالر ، تلویزیون شهری ، پیکسل ، برایتنس ، زاویه دید ، اجرای برنامه ، روز دید و شب دید ، تبلیغات محیطی ، تلویزیون فضای باز ، خارجی و داخلی ، مزایده و مناقصه ، اسکوربرد ، دورزمین ورزشی ، خدمات الکترونیکی ، دیتا پرژکتور ، تلویزیون غول پیکر شهری ، مشخصات خرید تلویزیون خوب ، نمایشگر های ال ای دی و تابلو تبلیغاتی ، لوازم و تجهیزات تبلیغاتی ، برگزاری همایش و مجالس،نمایشگر فضای خارجی ، نمایشگر فضای داخلی ، کنسرت ، فستیوال ، مسابقات ملی و جهانی ، تولید و توزیع و واردات تلویزیون شهری ، اجاره در درون فضای سالنها ، اجاره روزانه ، مناقص و مزایده تابلو دیجیتال ، تبلیغات نمایشگاهی و محیطی ، تعرفه اجاره تلویزیون شهری ، اجاره ال ای دی بسیار بزرگ تمام رنگی ، اجاره استیج کف ، استیج سن ، فروش ال ای دی ، تابلو دیجیتال ، انتقال تصویر دیتا ، تبلیغات مدرن شهری ، پخش زنده ، سویچینگ برنامه با تلویزیون شهری ، ماژول تمام رنگی و فول کالر ، تلویزیون شهری غرفه نمایشگاهی ، اجاره در سراسر کشور ، موجود درانبار ، ال ای دی ورزشگاهی ، اسکوربرد ورزشی ، نرم افزار تلویزیون شهری ، تلویزیون شهری سردرب ساختمان ها ، ویدئو وال ، دات پیچ ، اجرا در مسابقات کشتی و رزمی ، تدوین در صحنه ، وارد کننده تلوزیون شهری ، www.jcitytv.com
توزیع کننده تلوزیون شهری ، قیمت همکاری در کشور، اس ام دی ، دی آی پی ، پاور مین ول ، ایندور ، اوت دور ، نمایشگر هتل ها و لابی ، تلویزیون داخل سالنی ، پیکسل مجازی ، پیکسل حقیقی ، تصویربرداری صنعتی و مذهبی ، تهیه کنندگی www.jcitytv.com
، نورپردازی و صدا و تصویر، شرکت فروشنده تلویزیون شهری
فروش و اجاره تلویزیون شهری فروش و اجاره تلویزیون شهری

فروش وارائه خدمات از اجرای فنداسیون و سازه تا پایان کار و راه اندازی تلویزیون

مقدمه:www.jCityTV.com
شرکت رسانه مدرن شهر مجری فروش و اجاره نمایشگرهای غول پیکر شهری مفتخر است با تلاش بی وقفه متخصصان کارآمد خود توانسته در جهت پیشرفت ارتباطات ، تبلیغات و استفاده از نمایشگرهای ال ای دی برای معرفی کالا ، خدمات ، محصولات و مجموعه های تجاری اداری ،فرهنگی تفریحی و ... و استفاده بهینه از آنها در طراحی مشاوره و اجرا گامی نو و موثر بردارد و با تحقیقاتی گسترده توانسته است به موفقیت های ارزشمند در این صنعت دست یابد.چنانچه امروز با بهره گیری از بهینه ترین و جدیدترین نوآوری های این صنعت در دنیا آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد و می توان با اطمینان گفت در زمینه تولید و ارائه این نوع نمایشگرها و استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا را در اختیار داشته و با ماشین آلات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که امکان دقت لازم تا هزارم میلیمتر را می دهد ،بهترین کیفیت محصول را عرضه می نماید.
همچنین در زمینه فروش و اجاره نمایشگرهای غول پیکر شهری این شرکت با برخورداری از امکانات وسیع و گسترده خود و با استفاده ازماهرترین اکیپ های فنی , اجرایی ، خدمات وسیعی را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.
این موفقیت و رضایت مشتریان را در گرو عنایت الهی و تلاش بی وقفه متخصصان این صنعت می دانیم.
رسانه مدرن شهر: مجری فروش و اجاره نمایشگرهای غول پیکرشهری تمامی محصولات خود را با ارائه یکسال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ، آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی ارگان ها ، سازمان ها و مشتریان به ویژه همکاران گرامی در عرصه نمایشگرهای فول کالراعلام می دارد.
Resane.Modern@Gmail.com
سالن های اجلاس ، همایش ها و کنفرانس ها
________________________________________
سالن های اجلاس ، همایش ها و کنفرانس ها :
سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی جهت برگزاری برخی از جلسات ملی و کشوری خود برای ارائه گزارشات یا پخش فایل های تصویری ، ویدئو کنفرانس و ... مربوطه می توانند از حضور این نمایشگرها درابعاد مختلف استفاده نمایند تا از تمامی نقاط سالن تماشای تصاویر به راحتی امکان پذیر باشد و جذابیتی دو چندان برای مدعوئین را دارا باشد.
________________________________________
تلویزیون شهری
تلویزیون شهری یکی از قویترین ابزارهای اطلاع رسانی است که می تواند فیلم ، عکس ، تیزر تبلیغاتی ، پخش زنده تصاویر و همچنین جهت معرفی کالا و خدمات ، خطوط تولید کارخانجات را به بهترین وجه معرفی می نماید .
این نمایشگرها قابلیت پخش اکثر فایل های صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول استفاده از این نمایشگرها همان تلویزیون های غول پیکر شهری می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و ... استفاده می شود. با توجه به موقعیت مکانی آنها می توان از سیستم های صوتی (اسپیکرها و باندهای بزرگ ) جهت پخش صدا و تصویر همزمان استفاده نمود.
________________________________________
اسکوربوردهای ورزشی
با توجه به جذابیت این نمایشگرها در جهت معرفی کالا و خدمات ، حامیان مشاغل ، سازمان ها ، فدراسیون ها ، کانون های تبلیغاتی و مجریان تبلیغاتی محیطی ورزشگاه ها اهمیت این موضوع را درک نموده اند و جهت انجام تبلیغات محیطی پویا در کنار زمین و به منظوراجرای پخش زنده و همزمان برنامه های ورزشی و نتایج مسابقات در قالب اسکوربورد ورزشی از آنها استفاده می شود.
________________________________________

مجتمع ها ، پاساژهای بزرگ تجاری اداری و مراکز خرید
اولویت صاحبان مراکز تجاری جهت خرید این نمایشگرها درآمدزایی ، تبلیغات و بازرگانی است و همچنین جذابیت و جذب مشتری به داخل چنین مجموعه هایی با پخش زنده فیلم و سریالهای تلویزیونی ، مسابقات حساس ورزشی و همچنین پخش زنده تصایور دریافتی از دوربینهای مداربسته آن مجموعه و همچنین انجام تبلیغات و ارائه پیام های فرهنگی استفاده نمود.
________________________________________
سر درب مغازه ها و فروشگاه ها
امروزه استفاده از لامپ های تک رنگ LED جهت ساخت تابلوها ی نوشتاری ، متنی و ... مورد توجه صاحبان فروشگاهها قرار گرفته که می توان از آنها فقط جهت متن های نوشتاری ثابت و روان استفاده نمود اما با ورود گسترده و همگانی شدن استفاده از تلویزیون های شهری می توان از آنها به راحتی با پخش فیلم ، تیزر ، و، پخش زنده تلویزیونی و ... استفاده نمود و محصولات موجود در فروشگاه را نمایش و معرفی نمود و باعث بیشترین جذابیت و بالاترین جلب توجه هم در روز (هنگام تابش نور مستقیم خورشید) و هم در شب را احساس نمود.
________________________________________
ورودی سالنهای نمایشگاههای بین المللی
تبلیغات بهترین سرمایه گذاری جهت فروش کالا و خدمات می باشد.این نکته را تمامی صاحبان مشاغل ، تولید کنندگان و ... از اهمیت آن با خبر هستند و با توجه به حضور آنها در نمایشگاههای بین المللی سراسر کشور و قصد ورود و حضوری قدرتمند در بازار هدف خود را دارند برای نمایش خطوط تولید و بسته بندی محصولات خود توجه به خصوصی جهت اجاره فضای آن را دارند.همچنین با توجه به برگزاری اکثر نمایشگاههای سراسر ایران در ساعات عصر و شب و تاثیر و جذابیت تیزرهای تبلیغاتی از این طریق تاثیر به سزایی برای صاحب کالا به ارمغان می آورد.
________________________________________
پارکها و مکانهای عمومی
در جهان امروز سیاست و رسالت این نمایشگرهای غول پیکر اطلاع رسانی ، تبلیغات تجاری و فرهنگی است.پخش پیام های شهروندی ، فرهنگی ، مذهبی ، ملی و ... که جزء آگهی های غیر تجاری می باشند توسط سازمانهای دولتی و شهرداری ها اجرا می گردد که جهت معرفی فعالیتها و اقدامات شهروندی است.از این حیث در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ کشورمان حضور آنها مهم تلقی می گردد.
________________________________________
استخرها و محیط های تفریحی
در کشور ما با توجه به علاقه مردم به تماشای سریال ها و مسابقات ورزشی مکانهای تفریحی به دنبال حفظ حضور ورزشکاران و بازدیدکنندگان می توان با نصب تلویزیون های شری این امر را تسریع نمود.و نیز با توجه به فرهنگ مردمان امروز دربکارگیری از مکانهای تفریحی به صورت دسته جمعی را دارند حضور این نمایشگرها می تواند جذابیت خاصی را ایجاد نماید چرا که در کنار تفریح و سرگرمی می تواند سریال و فیلم مورد علاقه خود را در آب و در کنار استخر با لذت بیشتری تماشا نماید و این امر باعث جلوگیری از ترک مکان تفریحی می گردد.
________________________________________

لابی هتلها ، رستورانها ، تالار ها ، سینماها ، سالنهای انتظار فرودگاهها و جهت اجرای برنامه در کنگره ها ، جشنواره ها ، همایش ها ، اعیاد ملی و مذهبی برخی دیگر از کاربرد این نمایشگرها هستند.

________________________________________________________________________________
آزادwww.jcitytv.com
اجـرا در کلیـه نقاط کشـور و استانهـایی همچـون اصفهـان ، تهـران ، شیـراز ، قـم ، مشهـد ، سـاری، سمنـان ، اهـواز ، جـزیره کیـش ، اراک ، کرمان و ... بسیـاری از نمایشـگاههای بیـن المللی و شهرستـانهای کشـور ، حـرم امـام رضـا ، بازیهـای جهانـی شیـراز و ... www.jcitytv.com
نمونـه آخریـن پـروژه های اجـرا شـده
تعدادی از پروژه های نصب شده اخیر که به حضورتان اعلام و معرفی می گردد:
- بزرگترین تلویزیون شهری چرخشی 360 درجه کشور درب جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی ( ع ) شهر ری - تهران
- بزرگترین تلویزیون شهری چرخشی 360 درجه کشور درب شرقی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی ( ع ) شهر ری – تهران
- تلویزیون شهری صحن اصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی ( ع ) شهر ری - تهران
- تلویزیون شهری صحن مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی ( ع ) شهر ری – تهران
- تلویزیون شهری برخی صحن های حرم امام رضا ( ع ) طی سال های متوالی - مشهد
- اسکوربرد مسابقات والیبال ارتش های جهان در سالن مجموعه ورزشی آزادی تهران
- اسکوربرد استادیوم 12000 نفری آزادی تهران ویژه مسابقات لیگ جهانی والیبال
- تلویزیون های شهری دور زمین ویژه تبلیغات در مسابقات بزرگ ورزشی کشور
- تلویزیون شهری بازیهای جهانی کونگ فو – توآ سالن شهید دستغیب شیراز
- تلویزیون شهری ساختمان سرپرستی موسسه مالی اعتباری کوثر کاشان
- تلویزیون شهری فستیوال هنرهای رزمی جهان در جزیره زیبای کیش
- تلویزیون شهری فضای داخلی بزرگترین مجتمع تجاری ستاره یزد
- تلویزیون های شهری در استادیوم یکصد هزارنفری آزادی تهران
- تلویزیون شهری پارک کودک شهرداری جویبار در مازندران
- تلویزیون شهری ساختمان سرپرستی بانک مسکن کرمانشاه
- تلویزیون شهری سالن ورزشی ورزشگاه ذوب آهن اصفهان
- تلویزیون شهری پلیس راه کشور در عوارضی قم – تهران
- تلویزیون های شهری نمایشگاه بین المللی استان اصفهان
- تلویزیون های شهری نمایشگاه بین المللی استان تهران
- تلویزیون های شهری نمایشگاه بین المللی استان زنجان
- تلویزیون شهری ساختمان سرپرستی بانک قوامین یزد
- تلویزیون شهری اداره حفاظت و محیط زیست سمنان
- تلوزیون شهری میدان آزادی اصفهان ( جابجایی )
- تلویزیون شهری مجتمع تفریحی توریستی کرمان
- تلویزیون شهری نمایشگاه بین المللی شهراهواز
- تلویزیون شهری تبلیغاتی شهر نایین در اصفهان
- تلویزیون شهری بین الحرمین شهر اهواز
- تلویزیون شهری پارک دولت شهر اهواز
www.jcitytv.com
و بسیاری دیگر از پروزه ها که تصاویر و فیلم آنها در سایت شرکت قابل مشاهد هستند.
سهـولت در اجـرا در کلیـه شرایـط آب و هوایـی و مقـاوم در برابر تابـش مستقیـم نـور خورشیـد و محیـط کامـلا مرطـوب و هـوای بارانـی به ویـژه جنـوب و شمـال کشـور
قابلیـت پخـش سـاعت ، متـن و فیلـم مراسـم های ملـی و مذهبـی روزهـا و سالهـای آینـده
با توجـه به دارا بـودن نـرم افـزار تحـت وینـدوز و سازگـار با کلیـه نـرم افـزارهای وینـدوز جهـت پخـش تقویـم ، اذان ، دمـا ، اوقـات شرعـی و مناسبتهـا به صـورت اتوماتیـک و دستـی
www.jcitytv.com
قابلیـت سـاخت تیـزر تبلیغـاتی با فیلـم و تصاویـر و افزودن افکـت روی آن ها
قابلیـت پشتیبـانی و پخـش کلیـه فایلهـای تصویـری ، صوتـی ، تیـزر ، فیلـم ، عکـس ، پخـش زنـده مستقیـم تلویزیونی و کلیـه فایلهـای متنـی و تصویـری
تنظیـم اتوماتیـک روشنـایی تصویـر ( برایتنـس ) متنـاسب با نـور محل هنـگام روز و شـب جهـت صـرفه جویـی در مصـرف انـرژی و کاهـش هزینـه بـرق مصـرفی
درج سریـع و آسـان زیرنویـس و بـالا نویـس و همچنیـن تقسیـم صفحـه برای پخـش فیلـم وعکـس و قابلیـت سـاخت تیـزر با تصـاویر و فیلـم های موجـود با نـرم افـزاراختصـاصی نمایشـگر
با بیـش از صـدها افکـت نمایشـی به همـراه پخش آنـلاین صـدا و تصـویر به صـورت همـزمان
قابلیـت اتصـال به شبـکه های سـراسـری جهـت پخـش تصـاویر ماهـوارهای و ملـی سـازمان صـدا و سیمـا
قابلیـت کنتـرل از راه دور از طریـق اینتـرنت ، بی سیـم ( وایـرلس ) انتقـال تصـویر ( دیتـا ) و ... و دوربیـن های مداربستـه
همـراه با گـارانتی و بهتـرین کیفیـت رنـگ و بالاتـرین پـردازش تصـویر
www.jcitytv.com
بیشتـرین تعـداد رنـگ و فنـاوری موجـود
فـروش وارائـه خدمـات از اجـرای فنـداسیون و سـازه تا پایان کـار و راه انـدازی تلویزیون
ISO و RoHs و CE دارای گواهینـامه های بیـن المللی استـاندارد های ایـران واروپـا
کیفیـت و قیمـت منـاسب را با خدمـات پـس از فـروش محصـولات رسـانه مدرن شهـر تجـربه نماییـد
وارد کننـده و توزیـع کننـده از بزرگتـرین سازندگـان تلویزیون های شهـری و نمایشـگرهای شهـری فـول کالـر تمـام رنگـی
www.jCityTV.comتصـاویر فنـی و اطـلاعات دقیـق تر تلویزیون های شهـری در سـایت شـرکت
آمـاده همکـاری جهـت مشـاوره و اجـرا با تهیـه کننـدگان و تولیـد کننـدگان برنامـه های سـازمان صـدا و سیمـا جهـت اجـرای مراسـم ، جشـن ها و مراسـم های مختلـف تولیـدی و استودیـو های خبـری و مراسـم های بزرگ در پـارکها و سالنـهای مختلف
آمـاده همـکاری با تمـامی ارگانهـا و سـازمانها و شرکتهـای خصوصـی ، همـکاران گرامـی و همچنیـن برگـزارکننـدگان سمینـارها و همایشهـا ، تصـویربـرداران و فیلـم بـرداران و سـازندگان غـرفه های نمایشـگاهی سـراسـر کشور جهـت اجـرای تلویزیون داخـل و بر روی سـن ، غرفـه ، سالـن و... جهـت انجـام همـکاری در اجـرا در سـراسـر کشـور در خدمتتـان هستیـم.
LED FULL COLOR DISPLAY
Outdoor & indoor & SMD
جهـت دریافـت فیلـم و بررسـی کیفیـت تلویزیونهای شهـری و دریافـت کاتالوگ ویـژه سالـن ها و خیابانـها و میادیـن شهـر و همچنین مشـاوره رایگـان تمـاس بفرماییـد. www.jcitytv.com ...
www.jCityTV.com
به سـایت اصلـی وارد شویـد و تصـاویر اصلـی را به همـراه کاتالـوگ مشاهـده و دریافت نمـایید....
مشـاوره رایـگان ، تبلیغـات ، فـروش ، اجـاره ، نظـارت و پشتیبـانی ، اجـاره تلویزیون شهـری
اجـرای دکـوراسیون داخلـی و همچنیـن سـاخت غرفـه های نمایشـگاهی در اصفهـان و سـراسـر کشـور به همـراه نصـب نمایشـگر غـول پیـکر شهـری با بهتـرین قیمت و کیفیـت در اجـرا
تلویزیون شهـری تلویزیون شهـری تلویزیون شهـری تلویزیون شهـری تلویزیون شهـری تلویزیون شهـری
اجـاره تلویزیون شهـری اجـاره تلویزیون شهـری اجـاره تلویزیون شهـری اجـاره تلویزیون شهـری
قابل توجـه تهیـه کننـدگان و برنامـه سـازان سـازمان صـدا و سیمـا :
رسـانه مدرن شهـر ، مجـری فـروش و اجـاره تلویزیون های شهـری آمـاده همکـاری با تمـامی شرکتـهای فعـال در زمینـه سـاخت غرفـه های نمایشـگاهی ، دکوراسیـون داخلـی ، برگـزارکننـدگان افتتاحیـه ها ، همایشهـا ، کنسـرت ها ، سمینـارها و کنفـرانس های ملـی و استـانی ، و همچنیـن تصویـربرداران و برگـزار کننـدگان مراسـم در سالنهـای ورزشـی و جشنـواره های تابستـانی در جزیـره های کیـش و قشـم ، ورزشـگاهها و... جهـت اجـرای هرچـه بهتـر مراسـم با نصـب نمایشـگر غـول پیـکر شهـری (تلویزیون شهـری) در محـل اجـرای برنامـه
www.jcitytv.com.
09130003949
09134123949
شـرکت رسـانه مدرن شهـر – آقابابایی
دفتر مرکزی : اصفهان ، میدان احمدآباد ، مجتمع مولانا ، طبقه 2 ، واحد 3
دفتر تهران : تهران ، خیابان شهید ستاری



اطلاعات تخصصی بیشتر و تکمیلی به همراه فیلم وعکس نمایشگرها
در سایت شرکت رسانه مدرن شهر
www.jcitytv.com


خرید تلویزیون شهری ، اجاره تلویزیون شهری ، فروش تلویزیون شهری ، تلویزیون شهری ، ، تلویزیون شهری ، ، تلویزیون شهری ، قیمت ، تلویزیون شهری ، ledشهری ، ، تلویزیون شهری تتا ، ، تلویزیون شهری کرج ، ، تلویزیون شهری

تهران / تهران مرکز / احمد آباد     چاپ و تبلیغات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا