این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

شرکت تولیدی سنگ سمنت پلاست ماکویی در اصفهان

در اصفهان, رهنان | خدمات صنعتی

شرکت صنایع سنگ سمنت پلاست(مصنوعی) ماکویی از سال 1389 در استان اصفهان با هدف بسط و گسترش استفاده از صنایع شیمیایی – پلیمری در صنعت ساختمان ایجاد گردید.

با استفاده از این تکنولوژی طیف وسیعی از محصولات شامل : انواع نماهای داخلی و بیرونی ساختمان و انواع کف پوش منزل، پیاده روها و حیاط، پله ،نماهای دکوراتیو، خشن و آنتیک قابل تولید است..

بالغ بر 40نوع محصول را میتوان با این تکنولوژی تولید کرد. نکته قابل توجهی که در این تکنولوژی وجود دارد، تولید هر نوع محصول با سلیقه مشتری می باشد و به راحتی از یک محصول با طراحی و سلیقه های مختلف می توان تولید نمود و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد..

همچنین شرکت مهندسی صنایع سنگ سمنت پلاست ماکویی علاوه بر تولید سنگ آمادگی کامل برای انتقال دانش فنی، تامین ماشین الات و راه اندازی کامل خط تولید سمنت پلاست را برای متقاضیان این محصول دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09132193228 و 09392193228 تماس حاصل فرمائید.
www.makoueistone.blogfa.com
موفق باشید.
با تشکر



سنگ سمنت پلاستمصنوعی ماکویی ، سنگ مصنوعی در اصفهان ، سمنت پلاست در اصفهان ، نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ، ارائه خط تولیدسمنت پلاست در اصفهان و ایران ، انواع کف پوش منزل ، نماهای دکوراتیو ، خشن و آنتیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا