این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کره گیر و دوغ ساز برقی بالازن و پایین زن استیل 1,000,000 تومان

جدیدترین آگهی دامداری

محصولات دامداری صنعتی (دام گستر نوین) 11,500,000 تومان
شیردوش سیار برقی تماس بگیرید

شیردوش سیار برقی

%5
  • تهران غرب
شیردوش دستی ترک تماس بگیرید

شیردوش دستی ترک

%4
  • تهران غرب
علوفه خردکن معمولی و گیوتینی تماس بگیرید

علوفه خردکن معمولی و گیوتینی

%5
  • تهران غرب
فیدرمیکسر دزفول ماشین تماس بگیرید

فیدرمیکسر دزفول ماشین

%0
  • مشهد
سگ روتوایلر اصیل تماس بگیرید

سگ روتوایلر اصیل

%0
  • کرج
1
جک بلند کننده گاو تماس بگیرید

جک بلند کننده گاو

%0
  • محلات
اوشامو آلمانی وارداتی هفت دنگ تماس بگیرید

اوشامو آلمانی وارداتی هفت دنگ

%0
  • اسلامشهر

دستگاه کره گیرآلپ

در استان تهران تهران مرکز, | دامداری

کره گیر آلپ ؛
دستگاه کره گیر یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت زرین صنعت آلپ می باشد که به صورت برقی و تمام استیل طراحی و تولید می گردد.استیل مورد استفاده در این دستگاه نگیر بوده و مطابق با معیارهای وزارت بهداشت تولید گردیده است.

این دستگاه دوغ را از کره جدا ساخته و در کمترین زمان ممکن و حداقل مصرف برق محصول مورد نیاز نهایی را تحویل مصرف کننده گرامی می نماید.کره گیرهای آلپ بر اساس استانداردهای روز اروپا ساخته شده و دینام مورد استفاده در این دستگاه ار بهترین مارک های ساخت کشورهای اروپایی برکزیده می شود.

کره گیر های تولیدی این شرکت در ظرفیت های مختلف و بر اساس سفارش مشتری تولید گردیده و بهترین گزینه برای لبنیاتی ها و افرادی که می خواهند برای کسب درآمد از یک تولیدی محصولات لبنی به صورت صنعتی و خانگی شروع نمایند می باشد .

این دستگاه ها از ظرفیت 100 لیتر تا ظرفیت های بالاتر 10 تن و... قابل تولید می باشد.تمامی دستگاهها از طریق لرزه گیرهای لاستیگی رگلاژ شده و فاقد هرگونه لرزش می باشد.

داخل مخزن دستگاه یک عدد پروانه نصب گردیده که از جنس استیل خوراکی بوده و با دور بالا در هنگام وصل به برق شروع به کار می نماید که حاصل این عملکرد تولید دوع و سوا کردن دوغ از کره می باشد.
این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک طراحی گردیده و فقط قابل استفاده با برق می باشد و همچنین نیاز به متخصص نصب و راه اندازی ندارد و فقط با نصب به برق شروع به کار کردن می نماید.

کره گیرهای صنعتی در ظرفیت های بالاتر تولید شده و دارای پلکان از جنس استیل می باشد که بر روی مخزن دستگاه برای بازدید از مخزن دستگاه نصب می گردد.
دستگاه کره گیر آلپ دارای استاندارد ایزو 9001 و 2008 بوده و دارای بهترین استاندارد اروپا CE می باشد دستگاههای کره گیر در قسمت مجتمع ماشین سازی آلپ تولید میگردد.
فروش انواع تولیدات گروه صنعتی آلپ :
گروه تولیدی ، صنعتی آلپ ؛ با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید وخدمات پس از فروش محصولات خود ، دارای استاندارد بین المللی ایزو 9001 و 2008 اروپا و مورد تائید سازمان استاندارد جهانی ، توانسته است با محصولات رقیب خارجی خود رقابت نموده و آنها را پشت سر گذاشته و اینک با بیش از 200 نمایندگی فعال درسطح کشور و کشور عراق ، تکنولوژی نوین ایرانی را با بهترین کیفیت و ضمانت وخدمات پس از فروش عرضه دارد .
دیگر محصولات شرکت:
محصولات صنعتی:چیلر،آیس بانک،شیرسردکن،پروسس تانک،هیتر و کوره هوای گرم،منبع هوایی،تانکر حمل شیر و مایعات،دستگاه کره گیر،دیگ شوفاژ،آب سردکن،یخساز قالبی،یخساز حبه ای،دستگاه یخ خردکن(آسیاب یخ)،سردخانه کانکسی،دستگاه پاستوریزه،مبدل حرارتی و برودتی،مه پاش و رطوبت ساز،انواع دستگاههای جوجه کشی،تانکر حمل شیر،سنسورهای تشخیص گاز آمونیاک-دی اکسید کربن-رطوبت و دما.
محصولات خانگی:پکیج دیواری،پکیج برقی،پکیج زمینی،پکیج مرکزی،رادیاتور شوفاژ،کولر آبی،اسپلیت سردو گرم،سنسور نشتی گاز شهری،رسوب گیر،آبگرمکن خورشیدی،تصفیه آب
آدرس شرکت:
ارومیه-خیابان عطائی-خیابان صحیه-مجتمع دلگشا-طبقه دوم-واحد 14
آدرس کارخانه:ارومیه-شهرک صنعتی – فاز 2 توسعه-مجتمع تولیدی آلپ
شماره های تماس:
04412258167 – 04412258168 – 04412258169 – 04412257569 – 04412257568 – 04412249489
09141465303 – 09104415303 – 09104425303
آدرس سایت:
www.sanaatsara.com
www.alp.sanaatsara.com
ایمیل:sherkatealp@yahoo.com


کره گیر آلپ ، دستگاه کره گیر ، کره گیر خانگی ، کره گیر فروشگاهی ، کره گیر زمینی ، فروش کره گیر ، نصب کره گیر ، تولید کره گیر ، خدمات پس از فروش کره گیر ، شیرسردکن آلپ ، کره گیر برقی ، کره گ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا