این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
انواع جعبه لامپ تماس بگیرید

انواع جعبه لامپ

%0
  • تهران تهران مرکز
1
فروش سیلیکاژل بسته ای – گرمی – ساشه ای بر اساس سفارش مشتری تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

تولیدکننده جعبه شیرینی تماس بگیرید

تولیدکننده جعبه شیرینی

%0
  • تهران تهران مرکز
دستگاه بسته بندی پیلوپک پیروزپک تماس بگیرید

دستگاه بسته بندی پیلوپک پیروزپک

%0
  • اصفهان اصفهان
1
انواع جعبه لامپ تماس بگیرید

انواع جعبه لامپ

%0
  • تهران تهران مرکز
نوارچسب چاپدار یا آرمدار تبلیغاتی برای بسته بندی تماس بگیرید
1
فروش سیلیکاژل بسته ای – گرمی – ساشه ای بر اساس سفارش مشتری تماس بگیرید
دستگاه بسته بندی نایلون تندیس ماشین تبریز 0 تومان

دستگاه بسته بندی نایلون تندیس ماشین تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
 دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه پیروزپک تماس بگیرید

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه پیروزپک

%0
  • اصفهان اصفهان

بسته بندی در همین محل

جدیدترین آگهی بسته بندی

1
انواع جعبه لامپ تماس بگیرید

انواع جعبه لامپ

%0
  • تهران مرکز
دستگاه بسته بندی پیلوپک پیروزپک تماس بگیرید
برچسب پی وی سی 100 × 80 تماس بگیرید

برچسب پی وی سی 100 × 80

%0
  • تهران غرب
لیبل 51 × 34 دیجی کالا تماس بگیرید

لیبل 51 × 34 دیجی کالا

%0
  • تهران غرب
سلفون صنعتی پاسکوپلاس تماس بگیرید

سلفون صنعتی پاسکوپلاس

%0
  • تهران حومه
5
جعبه سازی و چاپ آتیس تماس بگیرید

جعبه سازی و چاپ آتیس

%0
  • کرج
پالت پلاستیکی و نبشی 0 تومان

پالت پلاستیکی و نبشی

%0
  • اصفهان
لیوان کاغذی تک جداره 220 سی سی تماس بگیرید

لیوان کاغذی تک جداره 220 سی سی

%0
  • تهران حومه
دستگاه فویل پیچ شکلات تماس بگیرید

دستگاه فویل پیچ شکلات

%0
  • تهران غرب

انواع بسته بندی

در تهران مرکز, زعفرانیه | بسته بندی

اهداف بسته بندی :
مهم ترین هدفی که در بسته بندی محصولات غذایی مدنظر است افزایش طول عمر نگهداری محصول یا Shelf Life آن می باشد. ماده بسته بندی از طریق تنظیم فضای مناسب در داخل بسته با توجه به ویژگی های نگهداری محصول زمان ماندگاری آن را افزایش می دهد. در این مورد به خصوص هماهنگی بین ویژگی های ماده بسته بندی و نیازهای نگهداری محصول می باید فراهم گردد. هدف دیگری که در استفاده از بسته بندی محصولات مدنظر است، بهبود حمل و نقل، انبارداری و عرضه محصول می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید انبوه محصولات بدون استفاده از بسته بندی، عرضه محصول به صورت عمده فروشی یا خرده فروشی با بازار امکان پذیر نیست. یعنی با وجود اینکه به نظر می رسد بسته بندییک هزینه اضافی را برای تولید کننده تحمیل می کند، اما باید در نظر داشت بدون استفاده از بسته بندی کل هزینه تولید به هدر می رود. در چنین بسته بندی هایی باید به ایعاد بسته از نقطه نظرقابلیت حمل و نقل و عرضه آن توجه شود و همچنین باید به شیوه زندگی مردم و میزان مصرف محصولات مختلف در هر جامعه دقت شود. محصولات باید در بسته بندی هایی عرضه شوند م در صورت نیاز در یک یا دو وعده مورد مصرف قرار گیرند. این موضوع به خصوص در مورد محصولات صادراتی حائر اهمیت است.
بسته بندی از نقطه نظر جذاب نمودن ظاهر بسته و بازار پسند کردن آن نیز اهمیت زیادی دارد. این جنبه از بسته بندی کردن در بعضی موارد بقیه اهداف کاربرد آن را تحت پوشش قرار می دهد. در حالیکه تولید کننده هوشیار باید از این خطر دوری کند، چرا که سرمایه گذاری بیش از حد و اندازه بر این جنبه از بسته بندی نه تنها باعث موفقیت محصول در بازار نمی گردد بلکه شکست آن را نیز موجب می گردد. در این مورد می بایستی همواره میزان سرمایه گذاری انجام شده هماهنگ با محتویات درون بسته باشد چه از بعد اقتصادی و چه از بعد اطلاعاتی که از این طرق در اختیار مصرف کننده گذاشته می شود.
بسته بندی عمل مناسبی برای درج اطلاعات و ارایه اطلاعاتی است که تولید کننده موظف است در اختیار مصرف کننده قرار دهد. از این طریق رعایت قوانین و مقررات صنایع غذایی یاری می گیرند.
ارایه اطلاعات ممکن است به صورت مستقیم یا غیر مستقیم انجام گیرد. درج اطلاعاتی نظیردستورالعمل مصرف کالا، ترکیبات سازنده و ارزش غذایی آن، تاریخ مصرف، تاریخ انقضاء کالا، به طور مستقیم انجام می شود. در حالی که برخی اطلاعات به طور مستقیم با استفاده از رنگی مشخص در طراحی های بسته به کار رفته و یا علائم اختصاری که به طور بین المللی پذیرفته شده به مصرف کننده منتقل می گردد. به عنوان مثال، رنگ سبز نشان دهنده بی ضرر بودن محصول است. این موضوع ممکن است به منشا طبیعی و یا گیاهی محصول مربوط گردد و یا به فراوری اضافه ای که جهت استخراج برخی ترکیبات مضر در آن محصول به کار رفته مربوط می گردد.
در هر حال مصرف کننده با دیدن رنگ سبز قالب در بسته احساس مطلوبی مربوط به بی ضرر بودن آن خواهد داشت.
برخی رنگ ها به طور بین المللی برای برخی محصولات پذیرفته شده اند. مانند رنگ قهوه ای یا طلایی برای محصولات با منشا قهوه یا کاکائو.
لذا صنعت ایران با دارا بودن متخصصین مجرب در زمینه بسته بندی آماده هر گونه همکاری در زمینه انواع بسته بندی صنعتی را در اسرع وقت دارا می باشد.

صنعت ایران


صنعت ایران ، مشاور طرحهای صنعتی ، مجری پروژه های صنعتی ، طراحی انواع بسته بندی صنعتی ، بازاریاب فروش محصولات صنعتی ، هلدینگ صنعتی ، صدور انواع گواهینامه های بین المللی ISO ، مکاتبات ، مذاکرات و قراردادهای بی

تهران / تهران مرکز / زعفرانیه     بسته بندی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا