این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی خدمات اینترنت

فروشگاه آنلاین کارت شارژ ارزان زیر قیمت

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات اینترنت

زیر قیمت شارژ 1000 تومانی 990 تومان تا 20000 تومانی 19800 تومان با قابلیت نسخه تلفن همراه و شارژ مستقیم و پشتیبانی 24 ساعته
سایت فروش آنلاین کارت شارژهای همراه اول ایرانسل تالیا و رایتل با قیمتهای مناسب و درگاههای پرداخت آنلاین بانکی متفاوت یک سیستم کامل خرید کارت شارژ آنلاین میباشد پس از پرداخت کد کارت شارژ و کد رهگیری و شماره سریال کارت شارژ در همان لحظه به شما اعلام میشود و پیامکی حاوی اطلاعات کارت شارژ به شماره موبایلی که وارد میکنید فرستاده خواهد شد برای دیدن سایت به آدرس زیر مراجعه فرمائید.

( electronic-charge.ir ) ( electronic-charge.ir ) ( electronic-charge.ir )

همچنین اگر در امر بازاریابی فعالیت میکنید شما میتوانید از طریق لینک ایجاد فروشگاه در بالای سایت یک فروشگاه اختصاصی برای خود ایجاد کنید و از ما برای فروش کارت شارژ پورسانت دریافت کنید پورسانت شما تا سقف 50% از فروش کارت شارژ میباشد.

و همانطور که در فروشگاه مشاهده می کنید بخش قرعه کشی روزانه را راه اندازی نموده ایم تا از این به بعد مشتریان با خرید شارژ در 3 بخش از روز یعنی هر 8 ساعت یکبار در 3 قرعه کشی روزانه که در سایت برگزار می شود شرکت داده شوند و به قید قرعه به افراد خوش شانس شارژ اهدا خواهد شد . مبلغ شارژ اهدایی در قرعه کشی روز به روز نیز افزایش خواهد یافت.

آموزش خرید کارت شارژ :

خرید شارژ برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین، فرآیند ساده ای است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است.
اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید اینترنتی کارت شارژ و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید اینترنتی کارت های بانکی را به شما توضیح می دهیم. همه ی خریدهای اینترنتی از وبسایت های دیگر و با کارت های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم.
شما می توانید برای خرید شارژ به ترتیب زیر عمل کنید :

1. پس از ورود به سایت (electronic-charge.ir)، کارت شارژ مورد نظر خود (ایرانسل ، همراه اول یا تالیا) را انتخاب کنید.

انتخاب نوع کارت شارژ

2. قیمت کارت شارژ مورد نظرتان و تعداد مورد نیازتان انتخاب کنید.

انتخاب مبلغ و تعداد کارت شارژ

3. در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای خرید شارژ از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد شارژ، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید،

مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.

برای دریافت خدمات و پشتیبانی بهتر، توصیه می کنیم ایمیل و شماره موبایلتان را وارد کنید (اختیاری)

4. در این مرحله بانک خود را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی دکمه ی پرداخت، به صفحه اینترنتی بانکی که عملیات پرداخت توسط آن انجام می شود، منتقل می شوید. بانکی که پرداخت به همکاری آن انجام می شود، می تواند با بانک کارت شما متفاوت باشد.

بانک خود را انتخاب کنید. عملیات پرداخت ممکن است از طریق بانکی دیگر انجام شود.

5. در این بخش، فرآیند خرید، درون درگاه الکترونیکی یکی از بانک های طرف قرارداد ما انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز شما عبارتند از:

شماره 16 رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده است.

کد سه یا چهار رقمی CVV2 که رو یا پشت کارت بانکی شما درج شده است.

رمز اینترنتی (رمز دوم). برای دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی، شما باید در دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده ی کارتتان (مثلن اگر ملی کارت دارید، در خودپرداز بانک ملی) به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به شعبه بانک خودتان بخواهید برای خریدهای اینترنتی رمز به شما اختصاص دهند.
تاریخ انقضای کارت که معمولا روی کارت ها درج شده است. در صورتی که به هر دلیل تاریخ انقضای کارت را فراموش کردید می توانید به جای ماه عدد 12 و به جای سال عدد 99 را قرار دهید. (در برخی از کارت های بانکی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضای کارت نیست.)

در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، شما به سایت (electronic-charge.ir) باز می گردید و می توانید کد شارژ و مشخصات خرید اینترنتی خود را ببینید. در صورتی که ایمیل و یا شماره همراه خود را نیز وارد کرده باشید، یک نسخه از رسید خرید و کد شارژ برای شما ایمیل می شود و نیز کد شارژ به شماره ی همراهتان به صورت پیامک فرستاده می شود.
خرید شارژ

نکته: اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت های آماده خرید اینترنتی (دارای شماره رمز اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه پرداخت الکترونیکی همین بانک ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید.


فروشگاه آنلاین کارت شارژ ، زیر قیمت کارت شارژ ، قرعه کشی روزانه کارت شارژ ، ایرانسل ، تالیا و رایتل ، خرید اینترنتی ، همراه اول ، خرید کارت شارژ ، بازاریابی و ایجاد فروشگاه ، سیستم کامل خرید کارت شارژ آنلاین


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا