این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی کشاورزی

وانت سه چرخ برقی باری نومو الکتریک تماس بگیرید
فروش بذر چغندر قند خارجی تماس بگیرید
فروش پلیت مرغی ( کود مرغی غنی شده ) تماس بگیرید
خاک آماده گلدان و کاکتوس ( بستر آماده کشت ) تماس بگیرید
فروش ویژه انواع نشا صیفی جات تماس بگیرید
کودپخش کن دامی تماس بگیرید

کودپخش کن دامی

%0
  • بندر عباس
کودپاش دامی زراعی تماس بگیرید

کودپاش دامی زراعی

%0
  • کرج
1
کودپاش دامی تماس بگیرید

کودپاش دامی

%0
  • اهواز
1
کودریز باغی تماس بگیرید

کودریز باغی

%0
  • اصفهان

فروش ویژه خوراک ماهیان گرم آبی و سرد آبی (کپور ، قزل آلا)

در استان مازندران ساری, | کشاورزی

شرکت بهدانه شمال به عنوان یکی از تولید کنندگان غذای ماهیان سرد آبی و گرم آبی با تولید سالیانه بیش از سه هزار تن غذای ماهی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی شناخته شده است . کارخانه تولید خوراک این شرکت در استان مازندران ، بابلسر جهت تولید و ارسال غذا برای ماهیان از وزن میلی گرم تا بازاری مستعد بوده و اهداف خود را مبتنی بر غذای با کیفیت و قابل اطمینان و همچنین همگام با پیشرفت تکنولوژی در آینده قرار داده است .

این شرکت به عنوان پیشرو در عرصه غذای ماهی همواره توجه خاص به نیاز های مشتریان را داشته و به همین دلیل تحقیق ، مطالعه و بکار گیری کارشناسان خبره جهت بالا بردن کیفیت غذا اقدام نموده تا نیاز مصرف کنندگان را به بهترین نحو و بالاترین سطح رضایت تامین نماید .

هدف ما ارائه غذای مطلوب به پرورش دهندگان در ایران و خارج از کشور جهت تولید غذای سالم و مغزی میباشد ، ما خود را در داشتن نقش فعال در زنجیره تولیدات ماهیان متعهد دانسته و در این زمینه جهت تامین مواد اولیه مرغوب و قابل اطمینان اقدام به تاسیس کارخانه اتحاد خزر شمال که پودر و روغن ماهی کیلکا و شرکت های صیادی شیل باران مازند ، طلوع همت و سحر گل ترکمن که مواد اولیه شرکت اتحاد خزر شمال را تامین میکند نموده تا مواد اولیه ای با کیفیت بالا به خط تولید شرکت بهدانه شمال برسد .

به حول قوه الهی این شرکت توانسته با ارائه محصولات با کیفیت ، بکار گیری کارشناسان ، مهندسان و کارکنان خبره وکنترل کامل مواد اولیه از صید تا تولید خوراک و در نظر داشتن نیاز های مشتری جایگاه خوبی در بین تولید کنندگان ماهیان گرم آبی و سرد آبی پیدا کند. امید وار هستیم بتوانیم به عنوان یکی از زنجیره های تولید کشور نقش مطلوبی را در سال حماسه اقتصادی در کشور عزیزمان ایران ایفا نماییم .

مدیر عامل : جابر کریمیان 09111127704
info@behdaneshomal.ir
www.behdaneshomal.ir


خوراک ماهی سرد آبی ، حوراک قزل آلا ، غذای ماهی سرد آبی ، غذای قزل آلا ، خوراک ماهیان گرم آبی ، غذای ماهی گرم آبی ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا