این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برنامه نویسی نرم افزار در همین محل

نرم افزار پیام کوتاه حرفه ای

در تهران مرکز, انقلاب | آگهی های برنامه نویسی نرم افزار

گروه مهندسی راش
02166846117-8
www.rash.ir
ویژگی ها:
-قابلیت تعریف سطح دسترسی جهت استفاده کاربران در شبکه.
-کاربری تحت کلیه شبکه های LAN و WAN.
تعریف اعضا در دفترچه تلفن به صورت گروه بندی شده در سطوح نامحدود شامل اطلاعات : نام و نام خانوادگی، موبایل، ایمیل، تلفن ثابت، تاریخ تولد، تاریخ ازدواج و وجود فیلدهای اضافه قابل تعریف توسط خود کاربر جهت استفاده های خاص.
-امکان ورود اطلاعات از طریق فایل اکسل و اکسس در کمترین زمان(همراه با تصحیح شماره همراه های ناصحیح).
-جستجو و گزارش گیری کامل از دفترچه تلفن اعضاء.
-تنظیمات اتصال به دستگاه موبایل یا سخت افزار GSM MODEM ( همراه با قابلیت تنظیم شماره مرکز پیام و یا تغییر آن بهنگام مواقع ضروری ).
-امکان تغییر تنظیمات نرم افزار بر طبق استاندارد و شرایط مخابراتی سایر کشورها ( قابل استفاده در کلیه کشورها ).
-سیستم کنترل از راه دور بمنظور کنترل ارسال پیامک از طریق گوشی همراه خود ( توسط این امکان براحتی می توانید بدون اینکه پشت سیستم کامپیوتر خود نشسته باشید از طریق ارسال یک پیام از سیم کارت خود به سیستم فرمان ارسال پیامک با متن دلخواه به گروههای ثبت شده در دفترچه تلفن سیستم را صادر نمایید ).
-امکان شارژ سیم کارتهای اعتباری از طریق نرم افزار بدون نیاز به خارج ساختن سیم کارت از دستگاه GSM
-امکان انتقال خودکار پیامکها از سیم کارت و حذف آنها از روی سیم کارت در اولین اتصال نرم افزار با سخت افزار ( بمنظور جلوگیری از پر شدن حافظه سیم کارت ).
-ایجاد پیامکهای الگو و پر استفاده و همچنین تعریف دو امضا جهت استفاده در ارسال اس ام اس.
-ساخت پیامهای پارامتریک ( مثال : بهنگام ارسال گروهی به اعضاء دفترچه تلفن ، سیستم بصورت هوشمند نام ، نام خانوادگی و عناوین افراد را در ابتدای هر پیام آورده و سپس پیام مربوطه را ارسال می نماید و یا بهنگام اعلام حقوق کارمندان می تواند مبلغ حقوق هر شخص را بعنوان یک پارامتر در نظر گرفته و سپس با اضافه نمودن آن در پیام اقدام به ارسال آن پیام نماید و سایر کاربردهای دیگر ... ).
-امکان ارسال گروهی پیام کوتاه به حالتهای مختلف ( ارسال گروهی به اعضاء دفترچه تلفن سیستم ، ارسال گروهی بصورت بازه ای و سریالی با تعریف خودکار شماره ، ارسال چند گانه و ارسال بر حسب عناوین ثبت شده در سیستم مثلا : اگر امروز روز معلم باشد سامانه بصورت هوشمند فقط به آموزگارانی که در هر گروه بصورت جداگانه ثبت شده اند ارسال پیام می کند و .... ).
-ارسال و دریافت سریع پیام بصورت تکی و یا گروهی.
-امکان تعریف و اتصال به 255 عدد GSM MODEM و بینهایت وب سرویس ( شماره های 1000 ، 2000 و 3000 ) در آن واحد و افزایش سرعت ارسال تا 255 برابر حالت عادی.
-امکان مدیریت بر روی درگاههای ارسال و ایجاد صف ارسال جهت بهینه تر شدن سرعت ارسال پیام کوتاه.
-امکان دریافت پیام بصورت نامحدود و حتی تطبیق شماره ارسال کننده با دفترچه تلفن اعضاء و همچنین مدیریت بر پورتهای ورودی مختلف و نمایش پیام دریافتی از پورت مربوطه.
-جستجو و گزارش گیری کامل از روند ارسالهای موفق و دریافت شده ، ناموفق و ارسال نشده از هر درگاه ارسال.
-اطلاع رسانی عمومی ویژه افراد موجود در دفترچه تلفن ( افراد عضو سیستم ) : دریافت اطلاعات عمومی از سیستم توسط دیگران بدون نیاز به رمز عبور.
-پیام رسان خودکار اعضاء ( جهت تعریف کلیه مناسبتها و پیامها ی مناسبتی همچون ( تاریخ تولد ، ازدواج ، سررسید بیمه ، سررسید اتمام شارژ اینترنت و ... ) در اینجا بعد از انجام تنظیمات مربوطه در تاریخ تنظیم شده سیستم بصورت هوشمند اقدام به ارسالSMS می نماید).
-امکان ارسال مجدد به شماره هایی که پیام را دریافت نکرده اند.
-امکان ارسال زمان بندی ( مثال : پیامی را جهت ارسال به گروهی مشخص در زمان و ساعت معینی تنظیم نموده و ارسال نماییم سیستم بصورت اتوماتیک بعد از رسیدن به این تاریخ و ساعت ، پیامهای مربوطه را ارسال می نماید ).
-امکان تعریف تاریخ انقضاء بهنگام ارسال پیامهای زمان بندی شده ( کاربرد : در زمانهایی که ضرورت ارسال پیام در تاریخ و ساعت خاصی و جود دارد و بعد از آن زمان پیام مربوطه معتبر نمی باشد ، با تنظیم زمان انقضاء در صورت ارسال نشدن پیام تا آن زمان دیگر پیام مربوطه ارسال نمی شود ).
-امکان ارسال پیام بصورت عادی ، فلش و WAP Push (ارسال با آدرس اینترنتی).
امکان ارسال پیامهای چند صفحه ای.
-امکان تنظیم دریافت وضعیت ارسال پیامک از مخابرات (Delivery ).
-امکان توقف ارسال پیام در مواقع ضروری.
-سازگار ی با کلیه GSM MODEM ها و گوشی تلفن همراه.
-پشتیبانی از کلیه سیم کارتهای( همراه اول ، ایرانسل ، تالیا ).
-قابل اتصال به کلیه وب سرویسهای ایرانی و خارجی همانند ( شماره های 3000 ، 2000 و 1000 ).
-پشتیان گیری و بازیابی از بانک اطلاعاتی سیستم.
-سازگار با windows server/seven/vista/xp.
-نوشته شده توسط زبانC# و دارای دیتابیس قدرتمند SQL Server.
-دارای قفل سخت افزاری امنیتی بمنظور راحتی مشتریان در امر سریال دهی و همچنین نصب نامحدود نرم افزار بر روی رایانه های مختلف.
-امکان مسابقه و نظر سنجی : برگزاری مسابقات و آزمون ها از طریق پیام کوتاه.
-امکان صندوق پیشنهادات و انتقادات : سیستم پشتیبانی مشتریان و صندوق انتقادات و پیشنهادات.
-امکان پاسخگویی دوطرفه (منشی آنلاین هوشمند) : مثال : با ارسال یک کد سیستم بطور هوشمند پاسخ مربوطه را ارسال نماید . جهت استفاده در اعلام مانده حسابها ، اعلام قیمت محصولات ، اعلام حقوق کارکنان ، ارسال لیست محصولات بصورت SMSی ، بعد از درخواست مشتری و ... . این امکان ویژه سازمانها ،اداره جات ، بانکها و سایر مراکزی که علاقمند به اطلاع رسانی دو طربه می باشند.
-امکان مناسبت ها و رخ دادها بر حسب تقویم شمسی و قمری ( تقویم هوشمند ): انتساب و تعریف کلیه مناسبتها و رخدادهای تاریخ شمسی و قمری بصورت تفکیک شده از نظر مصیبت بار بودن یا نبودن ، اعیاد ، تسلیتها و ... به گروههای دفترچه تلفن و شروع ارسال پیام تبریک و یا تسلیت به صورت هوشمند در ساعت تعیین شده به گروههای تعریف شده.
-امکان تفال هوشمند همراه با بانک اشعار و سخنان حکیمانه : شما میتوانید توسط این امکان یک به مشتریان خود این امکان را بدهید که بتوانند با ارسال یک SMS به سامانه SMS ی شما بصورت خودکار و تصادفی یک فال حافظ و یا مواردی از این قبیل را دریافت نمایند.
-امکان عضویت خودکار : توسط این امکان مشتریان شما می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به سیستم بصورت خودکار در گروه تعریف شده در دفترچه تلفن سیستم ثبت شوند.


نرم افزار پیام کوتاه ، نرم افزار ارسال اس ام اس ، نرم افزار ارسال پیام کوتاه ، نرم افزار ارسال پیام کوتاه انبوه ، نرم افزار ارسال اس ام اس انبوه ، نرم افزار ارسال و دریافت اس ام اس ، نرم افزار ارسال و دریاف


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا