این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130 تماس بگیرید

دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130

%0
  • مازندران بابل

قطعات سخت افزار در همین محل

جدیدترین آگهی قطعات سخت افزار

واردکننده کلیه قطعات کامپیوتر 0 تومان

واردکننده کلیه قطعات کامپیوتر

%0
  • تهران مرکز
خریدار مودم همراه و جیبی آکبند 0 تومان

خریدار مودم همراه و جیبی آکبند

%0
  • تهران مرکز
خرید و فروش کامپیوتر و قطعات 0 تومان

خرید و فروش کامپیوتر و قطعات

%0
  • تهران شرق
دستگاه فلزیاب نقطه زن مازندران 09211165130 تماس بگیرید
هارد سرور اچ پی HDD Server HP SAS تماس بگیرید

هارد سرور اچ پی HDD Server HP SAS

%0
  • تهران مرکز
1
تعمیرات لپ تاپ در اصفهان تماس بگیرید

تعمیرات لپ تاپ در اصفهان

%20
  • اصفهان
فروش خودپرداز خرید غیرنقدی Cashleaa تماس بگیرید

فروش خودپرداز خرید غیرنقدی Cashleaa

%0
  • تهران مرکز

انواع برد هوشمند|itsboard|EBoard|STBoard|GsBoard

در تهران مرکز, انقلاب | خرید و فروش قطعات سخت افزار

گروه مهندسی راش
02166846117-8
www.rash.ir

فروش ویژه برد های هوشمند ویژه مدارس در اندازه های گوناگون عملکرد مغناطیسی یا لمسی.

وایت برد هوشمند،سیستم کمک یکی از تجهیزات هوشمند سازی مدارس می باشد که پس از اتصال به کامپیوتر و انعکاس تصویر همان کامپیوتر بر روی تخته هوشمند، امکانات جالب توجه و ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد . در این حالت کاربر می تواند در کنار وایت برد هوشمند قرار گیرد و با استفاده از قلم الکترونیکی ، عملیات رایج در ویندوز را روی سطح برد اجرا نماید.

وایت برد هوشمند کلاسوس یکی از کارا ترین بردهای هوشمند است که سطح 78 اینچی آن به تماس قلم حساس بوده و کاربر می تواند از طریق نرم افزار بسیار حرفـــــــــــه ای آن (A-migo) به امکانات کمک آموزشی فوق العاده ای دسترسی پیدا کند .

Smart Boardیا وایت برد هوشمند ابزاری کمک آموزشی و یکی دیگر از تجهیزات هوشمند سازی مدارس است که با قرار گرفتن در کنار یک دستگاه ویدئو پروژکتور ، امکانات آموزشی منحصر به فردی در اختیار کاربر قرار می دهد . این سیستم پیشرفته با قابلیتهای ویژه نرم افزار خود به همراه خاصیت سخت افزاری حساسیت به تماس دست ، موجبات افزایش چشمگیر سطح کیفی آموزش در یک مدرسه هوشمند و سمینارها را فراهم نموده است.

زمانیکه تصویر کامپیوتر به واسطه یک دستگاه ویدئو پروژکتور بر روی این تخته منعکس می شود ، کاربر می تواند در کنار وایت برد و بدون نیاز به حضور در کنار کامپیوتر ، جلسه خود را برگزار نموده و از امکانات برد استفاده مطلوب نماید . (کلیه عملیات نرم افزاری مربوط به کامپیوتر از روی برد با تماس دست قابل اجراست).

برد هوشمند ای برد یکی از محصولات کمک آموزشی مدرن و البته اقتصادی است که مورد توجه بسیاری از مراکز آموزشی و به ویژه مدارس (جهت پروژه های هوشمند سازی مدارس) قرار گرفته است. این برد در سایز 85 اینچ ارائه شده و امکان نصب به دیوار و یا استفاده از پایه ایستاده (انتخابی) را دارد. وایت برد هوشمند ای برد متشکل از یک مجموعه ی سخت افزاری (سطح برد هوشمند) و یک بسته نرم افزاری کمک آموزشی پیشرفته می باشد.

پس از اتصال ای برد به کامپیوتر و انعکاس تصویر کامپیوتر بر روی برد، سطح برد هوشمند شده و کاربر می تواند با استفاده از قلمهای مغناطیسی مخصوص، عملیات مختلف آموزشی و کامپیوتری را بر روی برد هوشمند انجام دهد. عملیاتی نظیر کلیک ماوس، نوشتن و ترسیم انواع خطوط و اشکال.


برد هوشمند EBoard ، برد هوشمند ، تخته هوشمند ، تجهیزات هوشمند سازی مدارس ، مدرسه هوشمند ، هوشمند سازی مدارس ، برد هوشمند TBoard ، برد هوشمند Smart Board ، برد هوشمند Clasus ، برد هوشمند Meva ، برد هوشمند پاناسو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا