این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

ساخت کمد ریلی در شریعتی و خدمات کابینت در شریعتی تماس بگیرید
فروش محصولات روشنایی آترو پارس تماس بگیرید
پوشش حیاط خلوت تماس بگیرید

پوشش حیاط خلوت

%0
  • تهران شمال
پوشش پاسیو ،سقف پاسیو تماس بگیرید
طراحی پی سازه های خاص و ماشین آلات تماس بگیرید
بهسازی بستر تماس بگیرید

بهسازی بستر

%0
  • تهران غرب
طراحی و اجرای گود تماس بگیرید

طراحی و اجرای گود

%0
  • تهران شمال
آزمایش خاک بتن و جوش تماس بگیرید

آزمایش خاک بتن و جوش

%0
  • تهران مرکز

آب بندی سازه های بتنی / کولینگ تاورها ، کلاریفایر ها ، تصفه خانه ها و مخازن

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات ساختمانی

کارشناسی ، مهندسی و اجرای آب بندی سازه های بتنی :
یکی از مسائلی که همواره از منظر بهره برداری و دوام سازه های بتنی حائز اهمیت بوده ، مبحث آب بندی و حفاظت می باشد. اگر چه امروزه با توجه به تاثیر آن بر دوام سازه به خصوص در شرایط بهره برداری مخرب و خورنده و نیز محیط خورنده ، این امر از اهمیت بیشتری در نزد متخصصین و در همه سازه های بتنی برخودار گردیده است ، لذا اهمیت آن در سازه های آبی مانند تونل ها ، مخازن و تصفیه خانه های آب و فاضلاب ، سد ها ، سیفو نها ، کولینگ تاور ها ، مخازن پساب ، کلاریفایر ها و ... بیشتر نمایان می باشد.
در حال حاضر آب بندی سازه های بتنی با توجه به گستره مواد ارائه شده توسط کارخانجات مختلف از یک سو و از سوی دیگر شرایط بهره برداری ، افزایش اهمیت سازه ها ، مباحث اقتصادی و ... امری تخصصی و فراتر از یک فرآیند ساختمانی روزمره می باشد. در این بین پر واضح است که کارشناسی مناسب و اجرای تخصصی عملیات تا چه حد می تواند در موفقیت اجرا موثر باشد. چرا که علرغم اخذ ضمانت های سختیگرانه توسط کارفرمایان ، این کارفرمایان هستن که به جهت فوت وقت بعضا غیر قابل جبران متضرر می گردند و شاید ضمانت نامه های اخد شده بتواند صرفا حجم کمی از خسارات را چه از نظر اخلال در بهره برداری ، چه از نظر عمر سازه جبران نماید.


آب بندی بتن ، ترمیم بتن ، ترمیم سازه های بتنی ، آب بندی سازه های بتنی ، کلینیک فنی و تخصصی بتن ، مقاوم سازی سازه های بتنی ، آب بندی کولینگ تاور ، آب بندی تصفیه خانه ها ، خوردگی بتن ، مواد آب بند بتن ، ترمیم کن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا