این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی ماشین آلات

1
نمایندگی ایلیاکو در تهران - فروشگاه ابزار امیری تماس بگیرید
1
فروش دستگاه لیزر فایبر حکاکی فلزات و حک و برش طلا تماس بگیرید
خط تولید ملات خشک ، مرتار و پلاستر از شرکت EIRICH آلمان تماس بگیرید
دستگاه تولید لیوان کاغذی تماس بگیرید
دستگاه حکاکی  روی سنگ مزار تماس بگیرید
جذب سرمایه گزار واقعی تماس بگیرید

جذب سرمایه گزار واقعی

%0
  • تهران غرب
پرینتر سه بعدی Creality K1 Max 79,500,000 تومان

پرینتر سه بعدی Creality K1 Max

%0
  • تهران مرکز

الکتروموتورایتالیایی ، ژنراتور ایتالیایی

در استان تهران تهران مرکز, | ماشین آلات

به نام یکتای بی همتا

شرکت ایتال موتورز با سابقه بیش از یک دهه تلاش مستمر در زمینه واردات و توزیع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از کشور ایتالیا با مد نظر قرار دادن فاکتورهایی نظیر مصرف بهینه برق ، راندمان بالا ، دوام و سهولت در استفاده از دستگاهها فعالیت می نماید.
بهره گیری از پرسنل متعهد و کارشناسان مجرب آموزش دیده با تکیه بر دانش روز ، همواره سر لوحه کار این شرکت بوده تا در کنار خریداران محترم بتوانیم بهترین مشاوره را ارایه نماییم.

* الکتروموتور تکفاز و سه فاز
الکتروموتورهای 700 دور ، 900 دور ، 1400 دور و 3000 دور با مصرف انرژی کم جزء معدود الکتروموتورهای موجود در ایران می باشد که موفق به دریافت گواهینامه Carbon Trust شده است.لازم به ذکر است این الکتروموتورها در مقایسه با دستگاههای مشابه دارای مصرف برق کمتر می باشند که این موضوع در درازمدت باعث سودآوری در صنایع مختلف می شود.
از دیگر الکتروموتورها می توان به مدل تخت FLAT که جهت برشکاری در صنایع چوب و سنگ بری ها استفاده بسیار دارد و نصب و کار با آن بسیار آسان می باشد.
از دیگر مدلها می توان به الکتروموتورهای شافت بلند ، کلاچ دار ، رله ترمزدار و هالوشافت اشاره کرد.
مطلب مهم دیگر اینکه در بعضی قدرتها سازنده اقدام به ساخت بدنه در فریمهای مختلف نموده تا در مواقعی که محدودیت فضا وجود دارد بتوان به راحتی الکتروموتور را در درون یک دستگاه طراحی کرد.

* ژنراتور
ژنراتورهای این شرکت از 20 تا 2600 kVA می باشد و همگی تک بلبرینگ می باشند. این دستگاهها به لحاظ کیفیت بسیار بالا می باشند.



الکتروموتور تکفاز ایتالیایی ، الکتروموتور سه فاز ایتالیایی ، الکتروموتور 700دور ، الکتروموتور 900 دور ، الکتروموتور ترمزدار ، الکتروموتور کلاچ دار ، الکتروموتور رله ، الکتروموتور شافت بلند ، الکتروموتور دو دو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا