این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مصالح ساختمانی

1
تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی تماس بگیرید
4
عایق تخته ای پلیورتان تماس بگیرید

عایق تخته ای پلیورتان

%0
  • تهران جنوب
3
انواع محصولات الیاف سرامیکی تماس بگیرید

انواع محصولات الیاف سرامیکی

%0
  • تهران جنوب
1
فوم پشم سنگ تماس بگیرید

فوم پشم سنگ

%0
  • تهران جنوب
4
انواع عایق الاستومری _ لوله ای، رولی، شانه تخم مرغی تماس بگیرید
خاک نسوز آجر نسوز سیما ن نسوز گل نسوز تماس بگیرید

محلول فتوکاتالیست شیشه و سطوح ثیقلی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش مصالح ساختمانی

فتوکاتالیست، آنتی استاتیک

پوشش های آبگریز برای جلوگیری از نفوذ آب به درون سطوح بسیار مناسب می باشند ولی در مواردی که مصالح دارای سطوحی صیقلی هستند به خودی خود قدرت آبگریزی خواهند داشت. مثل سطح صیقلی سنگ های تراورتن، گرانیت و نیز شیشه ها که اصلاً خلل و فرجی برای نفوذ آب ندارند از این رو پوشش های آبدوست با تکنولوژی پیشرفته خود می توانند گزینه ای دیگر برای حفظ تمیزی و زیبایی نمای ساختمان ها باشند.



محلول های خود تمیز کننده نانو علاوه بر ایجاد خواص آنتی استاتیـــک که موجب دور نمودن گرد و غبار از سطوح می شوند می توانند با توجه به خاصیت فتوکاتالیستی خود با جذب آب و نیز با استفاده از نور خورشید ( اشعه ی UV ) سطح را از هر گونه آلـودگی پاک کنند که از آن با عنوان خود تمیز شوندگی یاد می شود. همانطور که در شکل بالا مشاهده می فرمایید اشعه ی UV موجود در نور خورشید آلودگی های روی سطح (مواد ارگانیک) را تجزیه می نماید و آنها را به آب و دی اکسید کربن تبدیل می کند ، این فرایند به صورت برعکس در گیاهان انجام می شود یعنی آب و دی اکسید کربن با استفاده از نور خورشید تولید مواد ارگانیک برای گیاهان می نمایند.

همانطور که بیان شد این پوشش های خود تمیز شونده با استفاده از اشعهUV نور خورشید به تجزیه آلودگی ها از روی سطح می پردازند و سپس در هر بارندگی از خصوصیت آبدوستی خود استفاده می نمایند و با ایجاد لایه ای از آب کثیفی و آلودگی های روی سطح را می شویند؛ گویی هر چند وقت یک بار نمای ساختمان شما نظافت شده است. بنابراین از این پوشش ها برای هرگونه از مصالح ( اعم از سنگ، آجر، سیمان، بتن و شیشه ) که در معرض دو عامل نور خورشید و باران باشند می توان استفاده نمود. تفاوت سطوح نما های پوشش داده شده با محلول های خود تمیز شونده آبدوست با سطوح نماهایی که بدون پاشش این نوع محلول ها اجرا شده اند یا بصورت معمولی شسته شده اند؛ بعد از گذشت سه ماه کاملاً مشخص می شود.



فرایند خود تمیز شوندگی :

تمامی مراحل زیر به صورت خودکار توسط پوشش های خود تمیز شونده انجام می شود.

مرحله اول: اکسید تیتانیوم موجود در پوشش خود تمیز شونده نانو با تابش اشعه فرابنفش خورشید با آلودگی های روی سطح شروع به انجام واکنش می کند و از این طریق آلودگی های موجود را تجزیه می کند. این عمل موجب جدا شدن این آلودگی ها از روی سطح می شود.

مرحله دوم: سطح پوشش داده شده، از خاصیت آب دوستی برخوردار است. بنابراین آب بر روی این سطوح به شکل قطره در نمی آید بلکه یک لایه نازک (فیلم) از آب تمام سطح را می پوشاند.

مرحله سوم: لایه آلودگی که بر اثر خاصیت فتوکاتالیستی پوشش نانو از سطح جدا شده بود اکنون لایه نازک آب زیر آن نفوذ می کند و تمام آلودگی ها را از روی سطح می شوید.



تذکر :

این پوشش ها در مواردی استفاده می شوند که محل پوشش داده شده در معرض تابش نور خورشید ( نیازمند به اشعه ی UV ) و بارش باران باشد.





مزایا :



حذف آلاینده های سرطان زا از محیط سکونت یا کار
عدم نیاز به شستشوی دوره ای نما
خود تمیز شوندگی نما در هر بارندگی
عدم جذب آلودگی ها در عمق سنگ ( اصطلاحاً نما یا مصالح چرک نمی شود)
اجرای این پوشش ها هیچ تغییر رنگی ایجاد نمی کند و کاملا شفاف هستند
خروج آب داخلی مصالح و جلوگیری از تخریب داخلی آنها
جلوگیری از رشد جلبک، قارچ و کپک بر روی سنگ نما در مناطق مرطوب


فظ تمیزی سطوح شیشه ای و صیقلی ، جلوگیری از جذب عمقی آلودگیها ، آسان تمییزشونده ، مقاوم در برابر باران اسیدی ، دافعه در برابر گردو خاک



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا