این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خودآموز تصویری آموزش دف

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش موسیقی

این خودآموز اورجینال شامل :

مختصری از تئوری موسیقی , آشنایی با ریتم و وزن خوانی , آشنایی با خط نت مخصوص دف و ... نحوه گرفتن دف , نواحی سه گانه , اجرای تم , اجرای میانه , اجرای کناره , اجرای زنجیر , اجرای شلاقی , ریتمهای ساده,اجرای ریز , نت های چنگ و دو لاچنگ , ریتمهای 8/5 و8/6 , ریتم کردی محلی و تک نوازی دف،
دف یکی از سازهای کوبه ای در موسیقی ایرانی است. این ساز شبیه به دایره ولی بزرگ تر از آن است. چنانکه از کتاب های موسیقی و نوشته ها و اشعار بر می آید، در دوره اسلامی ایران، این ساز برای پشتیبانی از ساز و حفظ وزن به کار می رفته و رکن اصلی مجالس عیش و طرب و محافل اهل ذوق و عرفان بوده که قوالان هم با خواندن سرود و ترانه آن را به کار می بردند.

در کتاب های لغت در معنی دف یا دایره می نویسند: آن چنبری است از چوب که بر روی آن پوست کشند و بر چنبر آن حلقه ها آویزند. در قدیم برای آنکه طنین بهتری داشته باشد روی دف پوست آهو می کشیدند.


جهت دریافت آن به سایت زیر مراجعه فرمایید:
http://musictrainer.samenblog.com


خودآموز تصویری آموزش دف



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا