این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تبیان-دانلود رایگان اموزشهای خانم عمرانی قطعات یدکی و لوازم جانبی

تبیان-دانلود رایگان اموزشهای خانم عمرانی - شرکت خیبر تامین کننده قطعات و ملزومات کشتی و قطعات ماشین آلات راه سازی و معدنی khaybar marine

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

شرکت خیبر

* بزرگترین تأمین کننده قطعات و ماشین آلات ( معدنی، راهسازی، ساختمانی ، عمرانی )

** تنها تامین تدارک کننده ملزومات مصرفی کشتی های اقیانوس پیما و ساحلی در ایران

این شرکت سهم به سزایی در اجرای طرحهای عمرانی و بازسازی کشور ایفا می نماید و درحال حاضر نمایندگی برکو از ایتالیا با بیش از نیم قرن تجربه و با بهره برداری از تکنیکهای روز جهان یکی از بزرگترین تولید کننده زیربندی ماشینهای سنگین مانند کوماتسو و کاترپیلار و غیره در سطح استاندارد جهانی می باشد و در حوزه دریایی برنامه ریزی شده است که کلیه خدمات و ملزومات تولید داخلی با استانداردهای مورد تائید مالکان کشتی ارائه خدمات نماید .

فعالیت تدارکات ملزومات کشتی های ساحلی و اقیانوس پیما

۱ ) تامین و تدارک و تحویل انواع ملزومات مصرفی شناور ها در کلیه بنادر شمالی و جنوبی ایران .

۲ ) تامین و تدارک و تحویل کلیه ملزومات و قطعات یدکی مورد نیاز شناورها در بنادر کشور امارات متحده عربی و چین با قیمت های رقابتی .

۳ ) تامین و تدارک و تحویل انواع روغنهای دریایی ( بصورت فله و بشکه ) روغنهای صنعتی و گریسهای ساخت داخ لو خارج .

۴ ) تدارک و تحویل انواع مواد شیمیایی دریایی و رنگهای دریایی از تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی در ایران ، چین – امارات ).

( sea stock & dry dock paints )

5 ) ارائه انواع خدمات جابجایی و ترانزیت قطعات یدکی کشتی و ماشین آلات کشتی در بنادر جنوبی و شمالی کشور چین و امارات .

۶ ) تامین و ندارک و تحویل کلیه ملزومات مصرفی سکوهای نفتی و شرکتهای فرا ساحلی و صنعتی .

( shore & offshore companies )

خدمات پس از فروش و ارائه خدمات تعمیرگاهی

شرکت خیبر با داشتن تعمیرگاهی مدرن و امکانات وسیع مهندسی و با داشتن پرسنل مجرب و متخصص سرویسهای خود را به صورت گارانتی رایگان و فیلد سرویس و اعزام مکانیک به اقصی نقاط کشور ارائه می نماید. تعمیرات ، بازدید فنی و ارائه قطعات یدکی و روشهای خاص شرکت، کاملا با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد .

فعالیتهای بازرگانی در حوزه های مختلف

سفارشات خارجی – ترخیص – فروش و واردات بیش از هجده هزار دستگاه و پشتوانه عظیم قطعات یدکی در پوشش یک سیستم مدرن و کامپیوتری از جمله فعالیتهای این شرکت می باشد، که دفتر مرکزی در تهران و شبکه شهرستانها را در پوشش خود دارد و همچنین تهیه قطعات کشتی و ملزومات مصرفی ان و … .

آموزش ماشین آلات راه سازی و معدنی

ارائه کلیه آموزشهای مورد نیاز مشتریان و متصدیان ماشین آلات راه سازی و معدنی .

تامین کلیه ملزومات اداری سازمانها و شرکتها

این شرکت در راستای تامین ملزومات دریایی به صورت انبوع با قراردادهای سالیانه اقدام به ارائه خدمات به شرکتها و سازمانها نموده است که این فعالیت با استقبال خوبی همراه بوده است .


شرکت خیبر ، خیبر ، قطعات دریایی ، مواد شیمیایی دریایی ، قطعات ماشین آلات راه سازی ، قطعات ماشین آلات معدنی ، khaybarci ، ir ، khaybar ، khaybar marine



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا