این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات ساختمانی در همین محل

طراحی کابینت - صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز

در تهران مرکز, تهران ویلا | آگهی های خدمات ساختمانی

صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز از سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرده و با بیش از 40 سال تجربه در این صنعت همواره جز بهترین خدمت رسانان و تولید کنندگان بوده و گامی بزرگ در جهت رشد و شکوفایی کشورمان برداشته است.

از جمله فعالیت های بهینه ساز تعمیرات اساسی ساختمان و بازسازی آن، ساخت درب ، پنجره ، حفاظ ، نرده و شیروانی، نگهداری و تعمیر تاسیسات از جمله چیلر ، موتورخانه ، هواساز ، دیگ بخار و در پایان ساخت ، نصب و تعمیرات کابینت آشپزخانه که تمامی این فعالیت ها توسط تیمی متشکل از مهندسین عمران، مکانیک، معماری و افرادی با تجربه 25 ساله اعم از آهنگر، کابینت کار، برق کار، نقاش و بنا صورت میگیرد.

ما رضایت مندی مشتری و انجام کار به بهترین نحو را سر لوحه خود قرار داده ایم و به خاطر حسن نیت انجام کار تا کنون توانسته ایم جزء نام آوران این صنعت باشیم.

همچنین صنایع بهینه ساز طراحی نمای داخل ساختمان، نمای بیرونی و کابینت را به صورت نقشه سه بعدی در حضور مشتری طراحی کرده تا شما مشتریان عزیز بتوانید بدون از دست رفتن زمان نسبت به انجام امور خود و ثبت سفارش اقدام کنید.


بازسازی ساختمان ، درب و پنجره فلزی ، کابینت آشپزخانه ، تاسیسات ساختمان ، برق ساختمان ، طراحی کابینت آشپزخانه ، طراحی دکوراسیون داخلی

تهران / تهران مرکز / تهران ویلا     خدمات ساختمانی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا