این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید و فروش وانت لندکروز دست دوم خدمات شبکه

خرید و فروش وانت لندکروز دست دوم - سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 3000

در استان تهران تهران شمال, | آگهی های خدمات شبکه

سیستم ویدئوکنفرانس پلیکام Polycom VSX 3000، یک سیستم رومیزی است که مخصوص مدیران با صفحه نمایش 17 اینچ طراحی شده است و با استفاده از آن نیازی به تهیه هیچ گونه تجهیزات جانبی برای انتقال صدا و تصویر نیست چرا که سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 3000 به صورت All in One تمامی امکانات لازم را در بر دارد.
دوربین:
سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 3000 علاوه بر دوربین خود دارای یک ورودی کامپوزیت است که از طریق آن می توان دوربین دوم، یک دستگاه VCR و یا یک Document Camera را به آن متصل نمود. دوربین اصلی سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 3000 دارای میدان دید 60 درجه است که می تواند یک سالن کوچک را پوشش دهد و کیفیت ویدئویی CIF را ارائه می دهد.
میکروفن:
دو میکروفن به صورت Built-in در سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 3000 تعبیه شده است و دارای 2 پورت ورودی RCA برای اتصال به دستگاه VCR است.
نحوه نمایش:
VSX 3000 دارای نمایشگر 17 اینچی می باشد که نیازی به تهیه LCD جداگانه وجود ندارد.
همزمانی ارتباط:
سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 3000 به طور پیشفرض می تواند با یک نقطه دیگر ارتباط برقرار کند اما با توجه به اینکه دارای MCU داخلی 4 طرفه است، با تهیه لایسنس مربوطه می توان آن را فعال نمود و در این صورت می تواند از 3 سایت دیگر به طور همزمان میزبانی کند. همچنین اگر یک سیستم MCU(Multipoint Control Unit) در شبکه وجود داشته باشد می تواند به عنوان یک پایانه در جلسات چند طرفه شرکت کند.
سازگاری و ارتباط با سایر سیستم ها یا نرم افزار ها:
باتوجه به اینکه تمامی کارخانه های سازنده سیستم های ویدئوکنفرانس معتبر، از استاندارد شرکت ITU پیروی می کنند سیستم ویدئوکنفرانس Polycom VSX 3000 نیز می تواند با سایر برند ها ارتباط برقرار کند.
ادمین کالا اقدام به فروش سیستم VSX 3000 Polycom در ایران به صورت دست دوم نموده است.
اطلاعات تماس :
021-88682454
021-4956
فکس : 88583140-021
www.voipshop.ir
www.adminkala.com
آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان 38 ام ، کوچه یاس ، بن بست کیمیا ، پلاک 3 ، واحد 3
ایمیل بخش فروش: Sales@kavatelecom.net




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا