این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید و فروش وانت لندکروز دست دوم خدمات شبکه

خرید و فروش وانت لندکروز دست دوم - سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Team 220

در استان تهران تهران شمال, | آگهی های خدمات شبکه

سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Team 220، با ارائه کیفیت تصویر فول اچ دی (1080p30/720p60) یک تعامل طبیعی و واقعی اما از راه دور را برای شما به ارمغان می آورد. با داشتن لایف سایز تیم 220، کاربران به راحتی می توانند هر محتوایی را به اشتراک بگذارند، دوربین خود و یا سایت مقابل را کنترل کنند و افراد را به جلسه ویدیوکنفرانس دعوت کنند. سیستم team 220 با داشتن تلفنی مجهز به صفحه نمایش لمسی، نیاز به تهیه دستگاهی جداگانه برای کنترل سیستم از راه دور را حذف می کند.
ویژگی های مهم ویدیوکنفرانس Team 220 لایف سایز:
-قابلیت ارائه دو خروجی تصویر با کیفیت ویدیویی فول اچ دی
-دارای ام سی یو داخلی 4 طرفه
-دارای میکروفن دیجیتال و تلفن تاچ اسکرین
دوربین:
سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Team 220 دارای یک دوربین حرفه ای pan-tilt-zoom و با قابلیت ارائه کیفیت ویدئویی فول اچ دی (1080p30/720p60) و با قدرت زوم 10x می باشد. دوربین لایف سایز تیم 220 می تواند به طور خودکار فکوس کرده و Gain را کنترل کند. لنز این دوربین لایف سایز دارای میدان دید 70 درجه است.
میکروفن:
میکروفن سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Team 220 با کیفیت HD برای گفتگوی طبیعی را ارائه می کند.
نحوه نمایش:
سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Team 220 با داشتن یک خروجی HDMI قابلیت اتصال به یک نمایشگر (LCD، LED یا ویدئوپروژکتور) را دارد. همچنین می توان یک فایل پرزنتیشن را از یک کامپیوتر یا لپ تاپ به کدک سیستم ویدئوکنفرانس Team 220 متصل نمود.
نحوه ارتباط:
سیستم ویدئوکنفرانس Lifesize Team 220 می تواند بر روی هر بستر IP به صورت نقطه به نقطه ارتباط برقرار کند. اما چنانچه یک سیستم ام سی یو در شبکه وجود داشته باشد می تواند به عنوان یک پایانه در جلسات چند طرفه شرکت کند.
توصیه های خرید Team 220
باتوجه به اینکه این سیستم پایه ای جهت استقرار ندارد می بایست یک پایه مخصوص تهیه کرده تا بتوان کدک، دوربین و نمایشگر را در آن قرار داد. همچنین لازم است نمایشگری برای این سیستم تهیه شود که می تواند LCD ، LED و یا ویدئوپروژکتور باشد.
فروش لایف سایز تیم 220 به صورت نو و دسته دوم در ایران
ادمین کالا شروع به عرضه این سیستم ویدئوکنفرانس به صورت دست دوم با قیمت های بسیار مناسب نموده است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس :
021-88682454
021-4956
فکس : 88583140-021
www.voipshop.ir
www.adminkala.com
آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان 38 ام ، کوچه یاس ، بن بست کیمیا ، پلاک 3 ، واحد 3
ایمیل بخش فروش: Sales@kavatelecom.net




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا