این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دانلود فیلم اموزش روش کوتاه کردن مو لوازم آرایشی و بهداشتی

دانلود فیلم اموزش روش کوتاه کردن مو - برس رنگ موی برقی

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

همه خانم ها داشتن موهای خوشرنگ و زیبا را دوست دارند. اما همیشه مشکلاتی برای رنگ کردن مو وجود دارد مانند اینکه رنگ به همه نقاط مو برسد و بصورت یکنواخت موها رنگ بگیرند. اما دستگاه رنگ موی برقی همه مشکلات را حل کرده است.
برس رنگ مو برقی دانژه دارای یک برس است که روی قسمت شانه های آن دارای محفظه رنگ است و دارای دکمه قطع و وصل بوده و هم دارای شارژر برقی (که درون جعبه دستگاه است) بوده و هم با دو عدد باطری قلمی معمولی کار می کند.
برای کار با برس رنگ موی جادویی ، شما می بایست در محفظه را باز کنید، رنگ مو را داخل آن ریخته و سپس با فشار دادن دکمه وصل موهای خود را شانه کنید. شما با داشتن دستگاه رنگ مو نیازی به صرف هزینه و وقت خود را آرایشگاه ها نیستید و موهای خود را مثل یک استاد حرفه ای به طور یکنواخت و یکدست و زیبا رنگ کنید.
.
برای خرید برس رنگ موی برقی به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.

در قسمت جستجو برس رنگ موی جادویی را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید.

قیمت محصول: 29500 تومان

تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید اینترنتی برس رنگ برقی ، خرید برس رنگ موی برقی ، خرید اینترنتی برس رنگ مو ، خرید اینترنتی لوازم آرایشی ، خرید لوازم رنگ کردن مو ، خرید برس برقی رنگ مو ، خرید برس رنگ مو برقی دانژه ، دستگاه رنگ مو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا