این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

حراج خانگی در همین محل

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن حراج خانگی

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن - لیست قیمت لوازم خانگی سامسونگ

در تهران مرکز, میدان شهدا | آگهی های حراچ خانگی

فروشگاه مرکزی سامسونگ با نام فروشگاه صبا واقع در سه راه امین حضور نماینده رسمی فروش شرکت سامسونگ در ایران می باشد و عرضه محصولات اورجینال سامسونگ از طریق این فروشگاه با گارانتی اصلی سام سرویس صورت می پذیرد. کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه سامسونگ مستقیم از انبار مرکزی شرکت سامسونگ برای خریداران ارسال می گردد. لازم به ذکراست کلیه محصولات طبق لیست مصوب شرکت سامسونگ ارایه می گردد.سایت رسمی فروشگاه صبا میتواندشما را در انتخاب محصولات یا خرید اینترنتی محصولات یاری نماید.فروشگاه مرکزی سامسونگ عرضه کننده محصولات سامسونگ از جمله لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری سامسونگ می باشد.این فروشگاه برای تسهیل خرید مشتریان خرید به صورت اینترنتی و آنلاین را فراهم نموده است.مشتریان عزیز می توانند از 2 راه نسبت به خرید محصولات سامسونگ اقدام نمایند.
1. خرید اینترنتی در سایت و پرداخت کل مبلغ فاکتور از طریق درگاه اینترنتی متصل به سایت پس از تکمیل سبد کالاهای مورد نظر که بلافاصله پس از خرید شما کارشناسان فروش ما با شما تماس گرفته و پس از تطبیق اطلاعات ثبت شده در سایت در اسرع وقت نسبت به ارسال کالا یا کالاهای خریداری شده اقدام می نمایند.
2. خرید از طریق تماس با شماره تماسهای فروشگاه که شما پس از تماس با کارشناسان فروش ما نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود اقدام نموده و در صورت تمایل می توانید پیش فاکتور خود را از طریق ایمیل یا فکس دریافت نموده و پس از تایید تمام یا بخشی از وجه فاکتور را به شماره حسابهای فروشگاه واریز نموده و کالا یا کالاهای خربداری شده در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.لازم به ذکر است قیمت الوازم خانگی سامسونگ که در سایت فروشگاه مرکزی سامسونگ ارایه شده به قیمت فروش عمده به فروشگاههای سطح کشور میباشد و پایین تر ازقیمت فروش نمایندگی های فروش سامسونگ می باشد.برای بازدید از لوازم خانگی سامسونگ و اطلاع از قیمت آن به سایت :www.samsung-saba مراجعه کرده یا با شماره تماس:02144765291-02144765298-02133441325 -02133441328با کارشناسان ماارتباط برقرار کنید.همچنین برای مشاهده محصولات می توانید به آدرس: سه راه امین حضور ، پاساژ احسان ، فروشگاه صبا مراجعه کنید.


قیمت لوازم خانگی سامسونگ ، قیمت لوازم صوتی و تصویری سامسونگ ، قیمت به روز لوازم خانگی سامسونگ ، نمایندگی رسمی لوازم خانگی سامسونگ در ایران ، نمایندگی رسمی لوازم خانگی سامسونگ در تهران ، قیمت لوازم آشپزخانه

تهران / تهران مرکز / میدان شهدا     حراج خانگی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا