این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید و فروش وانت لندکروز دست دوم لوازم آشپزخانه

خرید و فروش وانت لندکروز دست دوم - خرید کیک پز Perfect BROWNIE

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آشپزخانه

کیک پز

Perfect BROWNIE

با روشهای قدیمی تهیه و پخت کیک خداحافظی کنید

سوختن و خرد شدن کیک را فراموش کنید

دیگر نگران چسبیدن کیک به کف ظرف خود نباشید

بهترین و کاملترین قاب کیک خانگی با قابلیت برش زدن منظم کیک ها

دارای مشبک مخصوص برای برش زدن منظم بر روی کیک

قطعه مشبک پرفکت برونی علاوه بر ایجاد برش های

منظم باعث می شودتا همه قسمت های

کیک به طور یکنواخت پخته شود

دسترسی راحت به قطعه کیک های کنار دیواره قالب کیک

دارای قطعه مشبک های قابل شستشو

عدم اتصال سینی و دیواره های پرفک برونی باعث

دسترسی راحت به قطعه کیکهای کنار دیواره می شود

پخت انواع کیکهای لذیذ و خوشمزه بدون داشتن هیچ دلهره ای

قالب کیک خانگی فوق العاده بی نظیر
طرز تهیه کیک شکلاتی با کیک پز perfect BROWNIE:

مواد لازم :یک فنجان کره، یک دوم فنجان کاکائو (شیرین نباشد)،دو فنجان آردیک دوم قاشق چای خوری بکینگ پودر,یک دوم قاشق چای خوری جوش شیرین ,یک دوم قاشق چای خوری نمک,یک و یک دوم فنجان شکر,دو عدد تخم مرغ بزرگ به اضافه دو عدد زرده تخم مرغ بزرگ,6 اونس( هر اونس برابر با 31/1گرم) شکلات آب شده,1 قاشق چای خوری وانیل,1 فنجان سرشیر(کم چرب)

طرز تهیه :فر را تا 350 درجه فارنهایت گرم کنید. تا 8 اینچ(هر اینچ معادل 2/54 سانتى متر) اطراف قالب کیکperfect BROWNIE را چرب کنید.در یک کاسه سایز متوسط، آرد، کاکائو، بکینگ پودر، جوش شیرین و نمک را بریزید و هم بزنید.
با یک همزن برقی در یک کاسه بزرگتر، کره و شکر را با هم مخلوط کنید تا رنگ آن شفاف شود و پف کند. زرده و سفیده تخم مرغ را در یک لحظه به آن اضافه کنید، بعد از اینکه هر کدام از مواد را اضافه می کنید خوب هم بزنید. سپس وانیل و شکلات را اضافه کنید. با درجه کم همزن، آرد را در سه نوبت، سرشیر را در دو نوبت اضافه کنید، و آرد را در ابتدا و انتها بریزید.
مایع کیک را درقالب کیکperfect BROWNIE بریزید و صاف کنید سپس قطعه مخصوص برش های منظم را داخل آن قرار دهید و در نهایت قالب را داخل فر از قبل گرم شده قرار دهید. اجازه دهید کیک آنقدر بپزد تا وقتی که یک خلال دندان را در قسمت مرکزی کیک فرو کردید تمیز بیرون بیاید. یعنی 40 الی 45 دقیقه. اجازه دهید تا 15 دقیقه قالب کیکperfect BROWNIE سرد شود.به همین راحتی. کیک خوش مزه شما آماده است.
نحوه خرید این محصول:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


کیک پز Perfect BROWNIE ، فروش کیک پز Perfect BROWNIE ، فروش اینترنتی کیک پز Perfect BROWNIE ، فروش آنلاین کیک پز Perfect BROWNIE ، قیمت کیک پز Perfect BROWNIE ، خریدکیک پز Perfect BROWNIE ، خرید اینتر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا