این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا لوازم اداری

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا - فروش صندوق مکانیزه لمسی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم اداری

صندوق مکانیزه یا POS
صندوق مکانیزه فروش به رایانه هایی با طراحی ویژه جهت محیط های کسب و کار گفته می شود که با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز امکان بهره گیری از طیف وسیعی از نرم افزار های کسب و کار شامل نرم افزار های حسابداری، فروش، باشگاه مشتریان، اطلاع رسانی، نوبت دهی و کنترلی را برای کاربر فراهم می نماید.
از جمله وجوه تمایز POS با رایانه های شخصی می توان به طول عمر چند برابری, اشغال فضای کم، استقامت در برابر خطرات محیطی، کارکرد مداوم و شبانه روزی، مصرف برق پایین، کاربری و نگهداری آسان اشاره نمود.
درباره شرکت پوزبانک
شرکت کره ای پوزبانک با اتکا به بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید سخت افزار و نرم افزارهای سیستم های مکانیزه فروش یکی از راهبران فعلی این حوزه در دنیا محسوب می شود. با توجه به سهم قابل توجه پوزبانک در بازارهای اروپا و آمریکا , این شرکت توانسته گواهینامه و استانداردهای متعددی را برای محصولات خود از سازمان ها و نهاد های معتبر بین المللی دریافت نماید، از جمله این گواهینامه های اخذ شده می توان به استاندارد CE اروپا , FCC , GOOD DESIGN و ده ها استاندارد و گواهینامه بین المللی دیگر اشاره نمود.
پوزبانک در حال حاضر دفاتری در امریکا، کانادا، اروپا و ایران دارد و محصولات خود را در بیش از 50 کشور جهان ارائه می نماید.
محصولات پوزبانک
●صندوق مکانیزه فروش لمسی AnyShop PRO
●کامپیوتر صنعتی BOXPOS
●سیستم یکپارچه فروش لمسی IMPREX
●سیستم یکپارچه فروش لمسی miniO II
●صندوق مکانیزه فروش لمسی AnyShop E2
●صندوق مکانیزه فروش لمسی BLUO
پشتیبانی
هفت روز گارانتی رضایت (امکان عودت کالا تا 7 روز در صورت عدم رضایت از آن به هر دلیلی با حفظ شرایط اولیه کالا)
12 ماه گارانتی
12 ما بیمه
60 ماه خدمات پس از فروش
فعالیت های شرکت ارقام نگر
نماینده فروش نرم افزار مالی سپیدار
نماینده فروش صندوق های مکانیزه فروشگاهی
مشاوره و پیگیری پرونده های مالیاتی
مشاوره مالی و مدیریت خدمات مالی
پذیرش خدمات مالی و حسابداری بصورت برون سپاری

تلفن تماس:
02188358903
فکس:
02188003548
همراه:
09189641174
ارسال و پشتیبانی در سراسر کشور


پوزبانک ، صندوق مکانیزه ، کارت خوان مغناطیسی ، فیش پرینتر ، چاپگر فیش ، نمایشگر مشتری ، کارت خوان CF ، سیستم فروش یکپارچه ، کامپیوتر صنعتی ، SSD ، RAID ، صندوق پوز ، خرید صندوق مکانیزه ، فروش صندوق مکانیزه ، مشاوره


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا