این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا مشارکت در ساخت

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا - مشارکت در ساخت ملک شما

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های مشارکت در ساخت ملک

گروه پروژه
اولین شبکه مهندسی فروش و خدمات املاک در ایران
اتحاد نخبگان بازار یابی و فروش املاک و مستغلات
________________________________________

" گروه پروژه" به عنوان اولین شبکه مهندسی فروش و خدمات املاک در ایران تلاش می کند تا فاصله میان بازار سنتی املاک در ایران را با استانداردهای موجود در کشورهای پیشرفته کاهش دهد و بر این باور است تا نام خود را به عنوان یک برند برتر در حوزه فروش و خدمات املاک در سطح کشور مطرح و جایگاه آنرا اعتلا بخشد.

" گروه پروژه" با برنامه ریزی دقیق و بازارسازی منحصر به فرد برای هر ملک و با اتکا به توان و دانش کارشناسان خبره خود، توان فروش املاک خاص شامل:

انواع معادن ، کارخانجات بزرگ صنعتی و زمینهای هکتاری
هتلها و مجتمع های بزرگ گردشگری
مجتمع های خدمات رفاهی، خدمات خودرو و جایگاههای پمپ بنزین وCNG
انواع پروزه های تجاری، اداری، مسکونی و شهرک های بزرگ ساحلی

را دارا می باشد و تاکنون موفقیت های چشمگیری در این راستا کسب نموده است.

همانطور که مطلع هستید« مشارکت در ساخت» پدیده ای جدید در املاک کشور می باشد که طی چند سال گذشته رواج چشمگیری پیدا کرده و باعث رشد و شکوفایی صنعت ساختمان گردیده است. از طرف دیگر با رواج هر مقوله نوظهوری عده ای افراد منفعت طلب با ایجاد بدنامی و خراب نمودن اعتبار آن حرفه، سبب سردرگمی سرمایه گذاران محترم می گردند.

تیم مشارکت در ساخت گروه پروژه متشکل از کارشناسان تحصیلکرده و مبتکر، طی سالهای اخیر اقدام به مطالعه و ارزیابی عملکرد سازندگان هر منطقه نموده و با بررسی تجارب، نمونه کارها، توان مالی و فنی، وفاداری به پیمان و... سازندگان مختلف، برترین و خوش نامترین آنها را شناسایی و طبقه بندی نموده است. از طرف دیگر عقد قراردادی که کلیه حقوق مالکین محترم از جمله استفاده از بهترین متریال، استحکام بنا، نور و نقشه معماری عالی، تحویل به موقع و دهها مورد دیگر در آن لحاظ شده باشد از اهمیت به سزایی برخوردار است .

این تیم در حال حاضر مفتخر است تا حاصل مطالعات و تجربیات چندساله خود در این زمینه را در اختیار شما مالکین محترم قرار داده تا ضمن انتخاب بهترین سازنده در مورد ملکتان، شما را در عقد قراردادی جامع و بی نقص یاری نماید تا در فضایی کاملا" « برد_برد» امکان انتخابی با رضایت کامل و سود عالی را پیش رو داشته باشیدو با اطمینان کامل تا زمان تحویل منزل جدیدتان ما نیزحامی منافع و همراه شما خواهیم بود.

فراهم نمودن اطمینان خاطر و خیالی آسوده برای شما مالکین محترم که قصد مشارکت در ساخت ملک خود را دارید تخصص ما بوده و ارائه کلیه خدمات مربوطه اعم از:

•برگزاری جلسات توجیهی و مشاوره رایگان برای مالکین محترم حتی در محل ساختمان
•انتخاب بهترین سازنده منطقه در مورد ملک شما و ارائه نمونه کارهای گذشته سازندگان
•عقد قراردادی مطمئن زیر نظر وکلای معتبر و خبره گروه پروژه

و مهمتر از همه پیگیری تا حصول نتیجه را وظیفه خود می دانیم.

از اینکه بزرگ فکر می کنید و دوست دارید با حرفه ای ترین مجموعه فروش و خدمات املاک و مستغلات کشور همکاری کنید به خود می بالیم.

گروه پروژه 88611488


مشارکت در ساخت ، ملک کلنگی ، املاک قدیمی ، ، ، ملک کلنگی ، املاک قدیمی ، سازنده معتبر ، بنام و مطرح ، ، پروژه ساختمانی ، ساختمان ، مصالح ، لاکچری ، درجه یک ، احداث ، 1 ، مسکن ، بلاعوض ، عالی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا