این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قیمت ال ای دی ال جی 42 مدل ln 540 v صوتی تصویری

قیمت ال ای دی ال جی 42 مدل ln 540 v - فروش تلویزیون ال ای دی اچ دی ال جی LG HD LED TV 32LB552B

در استان کردستان سنندج, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری




فروش آنلاین تلویزیون ال ای دی اچ دی ال جی اصل کره مدل LG LED HD TV WITH Triple XD Engine 32LB552 ازبا نزلترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بانه فروش
توضیحات و قابلیت های تلویزیون ال ای دی ال جی LB552
با دوربین های دیجیتال خود، پخش کننده MP3 و یا USB از طریق پورت USB لحظات سرگرم کننده آخر هفته، و یا موسیقی یا فیلم های HD که ذخیره کرده اید دوباره مرور کنید و از آن لذت ببرید.
تلویزیون ال ای دی ال جی 32مذ552 دارای حالت صرفه جویی هوشمند در مصرف انرژی است شما با سه حالت می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.می توانید با توجه به نیاز کاربر 15٪ به مصرف برق 40٪ در مقایسه با روشنایی صفحه نمایش به طور پیش فرض روشنایی صفحه نمایش را کنترل کنید . در حالت آمادهبه کار مصرف برق صفر است. حالت سنسور حرکت می تواند به طور خودکار (افزایش / کاهش) روشنایی که با توجه به تصویر متحرک نشان می دهد تنظیم کند.
تلویزیون ال ای دی 32ال بی552 دارای مجموع قدرت صدا 10 وات می باشد که توسط دو بلندگو تأمین می شود.قابلیت پخش صدای شفاف و عالی را دارد .احساس شما هنگام گوش دادن به تلویزیون همانند گش دادن از جهان واقعی است.علاوه بر این تکنولوژی صدای فراگیر و دالبی دیجیتال کیفیت صدایی گوش نواز را تضمین می کنند.
ال ای دی 32 اینچ LB552 نسل جدید تلویزیون LG است که با پردازش تصویر خاص موتور سه گانه XD مجهز شده است. دارای الگوریتم های هوشمند قادر به تولید مثل رنگ های پر جنب و جوش، کنتراست بالا، کیفیت تصویر واضح وجود است.

قیمت و مشخصات وفروش اینترنتی تلویزیون ال ای دی 32 اینچی ال جی مدل LG LED TV 32B55100GI در فروشگاه اینترنتی بانه فروش.این تلویزیون ال جی دارای کیفیت HD می باشد.از دیگر ویژگی های این تلویزیون گیرنده داخلی دیجیتال ان می باشد و همچنین این مدل تلویزیون دارای قابلیت پشتیبانی از هارد اکسترنال و فلش USB می باشد.از دیگر مشخصات 32LB55100 صدای 10 واتی ان می باشد که برای یک تلویزیون 32 اینچی تقریبا کافی میباشد.همچنین این ال ای دی دارای موتور پردازشگر سه کانه می باشد.اگر به دنبال خرید یک تلویزیون سایز کوچک با قیمت مناسب هستید می توانید مدل 32 اینچ LB55100 را برای خرید انتخاب نمایید

ارائه دهنده محصولات خانگی ال جی
برای اطلاعات بیشتر به سایت بانه فروش مراجعه کنید




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا