این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قیمت ال ای دی ال جی 42 مدل ln 540 v گوشی موبایل

قیمت ال ای دی ال جی 42 مدل ln 540 v - 55LB870 تلویزیون ال ای دی سه بعدی

در استان کردستان سنندج, | خرید و فروش گوشی موبایل



فروش اینترنتی تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت فول اچ دی سری جدید ال جی مدل LG LED 3D FULL HD SMART TV WITH WEBOS 55LB870 با نازلترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه فروش

قابلیت ها و امکانات تلویزیون 3بعدی فول اچ دی ال جی 55LB870
تلویزیون ال ای دی سری جدید ال جی مدل 55lb870 دارای کنترل جادویی با کارکرد بسیار آسان و همه جانبه می باشد. دسترسی و کنترل آسان گیرنده دیجیتال، سینمای خانگی، دستگاه پخش بلو-ری فقط با یک کنترل از راه دورامکان پذیر است. شما می توانید با کنترل از راه دور خود صحبت کنید و عملکردهای مورد نظر را شما را اجرا کند.یک چرخ نیز در کنترل از راه دور تعبیه شده است که شما را قادر می سازد در صفحه بالا و پایین بروید و تصویر را بزرگ و کوچک کنید.
با تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی سری 8 مدل 55ال بی870 شما هرگز برنامه مورد علاقه ی خود را از دست نخواهید داد حتی اگر در منزل نباشید شما می توانید زمان مشخصی برای ضبط برنامه مورد نظر انتخاب نمایید تا در ساعت مشخص شده به طور اتوماتیک به ضبط برنامه بپردازید و یا زمانی که مشغول تماشای یک برنامه هستید برنامه یا فیلم کانال دیگر را ضبط کنید بدین ترتیب شما در هر صورتی می توانید برنامه مورد علاقه یخود را مشاهده کنید و در ضمن ویژگی پخش فوری می توانید برنامه مورد علاقه خود را پخش، متوقف و یا ذخیره نمایید و همچنین با به عقب برگرداندن تصاویر، صحنه های جالب را دوباره ببینید.
در یک آن و به راحتی با استفاده از دنیای سه بعدی، فیلم ها، بازی ها و سایر سرگرمی های سه بعدی مورد علاقه تان را مشاهده کنید و هیجان و تصاویر واقعی را تجربه کنید.شما می توانید تصاویر سه بعدی را با کیفیت بالا و کاملاً طبیعی مشاهده کنید.
تلویزیون اسمارت ال جی 55مذ870 دارای قسمت Smart Share است به لطف وجود این فناوری فایل هایی از دستگاه های دیگر مانند گوشی، تبلت و لب تاب بدون اتصال سیم، بر روی تلویزیون خود دریافت نمایید و یا بر روی این دستگاه های هوشمند تصویر تلویزیون خود را مشاهده کنید.
قابلیت WiFi Alliance Certified Miracast TM به شما اجازه می دهد که از اتصال سریع و بی سیم تلویزیون به تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا رایانه لذت ببرید.
تکنولوژی Intel’s WiDi به کاربر این اجازه را می دهد که خیلی سریع و آسان بدون نیاز به کابل و یا اینترنت، به لپ تاپ هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند متصل شده و انتقال داده داشته باشند.
ارائه دهنده محصولات خانگی ال جی
برای اطلاعات بیشتر به سایت بانه فروش مراجعه کنید




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا