این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دانلود نرم افزار تند خوانی فارسی فروش نرم افزار

دانلود نرم افزار تند خوانی فارسی - نرم افزار مالتی مدیای کریستیانو رونالدو به زبان فارسی!

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | خرید و فروش نرم افزار

اگر شما هم از عاشقان بی شمار و طرفداران پر شور رونالدو هستید و اما اطلاعات چندانی در مورد اسطوره فوتبالی تان ندارید و یا اینکه می خواهید در مورد او بیشتر بدانید و راز کریستیانو رونالدو بودن را کشف کنید، این محصول ویژه از اسلاید برتر هدیه ای باورنکردنی به شماست تا به تمامی پرسش هایتان در مورد فوتبالیست محبوب تان دست پیدا کنید. ما تمامی اطلاعاتی را که شما برای دستیابی به شناختی کامل از این بازیکن نیاز دارید در قالب مجموعه ای بی نظیر با ساختاری کاملاً چندرسانه ای و مالتی مدیا گرد آورده ایم که به جذاب ترین و زیباترین شکل ممکن رونالدو را به شما معرفی می کند و تصویری کاملاً جدید از او را که تاکنون شاهد آن نبوده اید در اختیار شما قرار می دهد. این مجموعه بی نظیر کامل ترین و جامع ترین نمونه در نوع خود است که در بخش های متنوع به همراه صدها تصویر جذاب و دیدنی و ده ها صفحه متن تهیه شده است. گرافیک پیشرفته و بسیار زیبای این محصول و تلفیق آن با محیط تعاملی و چندرسانه ای برجسته ترین ویژگی این مجموعه است که آن را به محصولی ویژه و استثنایی مبدل می سازد. اگر از طرفداران واقعی کریستیانو رونالدو هستید بدون شک به این مجموعه نیاز دارید!

برای اطلاعات بیشتر، مشاهده و دانلود نرم افزار به بخش فروشگاه سایت اسلاید برتر به نشانی www.slidebartar.com مراجعه نمایید.


نرم افزار ، نرم افزار کامپیوتری ، نرم افزار مالتی مدیا ، مالتی مدیا ، فروش نرم افزار ، دانلود نرم افزار ، دانلود بازی ، دانلود پاورپوینت ، کریستیانو رونالدو ، رونالدو ، رئال مادرید ، فوتبال ، ورزشی ، محصول ورزشی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا