این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا صوتی تصویری

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا - فروش تلویزیون ال ای دی سه بعدی منحنی سامسونگ 55H6800

در استان کردستان سنندج, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری





تلویزیون ال ای دی سه بعدی منحنی فول اچ دی اسمارت سامسونگ TV LED 3D Cured FULL HD SMART SAMSUNG 55H6800



خوش ساخت ترین تلویزیون خمیده Full HD که بدون استفاده از تکنولوژی LED FULL HD قادر به ارائه تصاویری با جزئیات زیاد است. به لطف شعاع 4.2 متری خمیدگی در این محصول شما قادر به مشاهده کیفیت بالاتری از تصویر خواهید بود. امکانات تازه سامسونگ در این محصول پیشرفته تنها منوط به ظاهر جذاب آن نمی شود و به لطف استفاده از تنظیم خودکار رنگ مشکی و تنظیمات فوق پیشرفته نقطه ای نور، کیفیتی بیش از تلویزیون های سال گذشته و همچنین رقبای خود در اختیار شما قرار خواهد داد. این تلویزیون هوشمند بوده و با اتکا به پردازنده چهار هسته ای خود قادر به انجام هرچه سریع تر تمام خاسته های شماست. به لطف رابط هوشمند سامسونگ که به اسمارت هاب معروف است قادر است تا دسترسی قابل توجهی را به برنامه های مختلف برای شما فراهم نماید که در حال حاضر از بیش از 155 برنامه که انحصارا برای مصرف کنندگان ایرانی به زبان فارسی ارائه شده است سود می برد. شما قادر خواهید بود تا با استفاده از ویژگی روشن شدن آنی سریع تر از همیشه به برنامه مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.
خصیصه تازه تلویزیون های سامسونگ که عبارت از امکان استفاده از چند محتوا در یک صفحه است به شما این امکان را خواهد داد که همزمان با تماشای تلویزیون به جستجو در اینترنت و یا برنامه های کاربردی دیگر بپردازید. همچنین ویژگی حالت فوتبال با بالا بردن کیفیت صدا و تصویر یکی از امکانات مثال زدنی سامسونگ در سری تازه تلویزیون های هوشمند است که با برجسته تر جلوه دادن رنگ ها حس و حال تازه ای را برای فوتبال با خود همراه دارد. این امکان در کنار استفاده سامسونگ از دو اسپیکر در کنار دو ساب ووفر برای تلویزیون های تازه خود قادر است تا بعضی عادت های شما را در استفاده از تلویزیون تغییر دهد. شما قادر خواهید بود تا به سادگی نسبت به اتصال تلفن همراه هوشمند و یا تبلت خود، با یا بدون سیم به این صفحه خمیده دوست داشتنی اقدام نمایید.
این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به اینترنت به وسیله سیم از طریق درگاه LAN و یا اتصال Wi-Fi است که به شما امکان وب گردی و یا دسترسی به محتوای موجود در نت را خواهد داد، در پشت این تلویزیون چهار ورودی HDMI به همراه سه درگاه USB تعبیه شده است که با همراهی سنتی Component/Composite و همچنین خروجی صدا مجموعه درگاه های ارتباطی این تلویزیون را شکل می دهند.


با خرید از فروشگاه اینترنتی بانه فروش از تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصلی بودن کالا برخوردار شوید
ارائه دهنده محصولات سامسونگ
برای اطلاعات بیشتر به سایت بانه فروش مراجعه کنید




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا