این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

توزیع کالا در همین محل

دانلود رایگان طرح توجیهی گاوداری صنعتی توزیع کالا

دانلود رایگان طرح توجیهی گاوداری صنعتی - کوره صنعتی زغال لیمو - خط تولید ذغال چینی

در تهران مرکز, بلوار کشاورز | آگهی های خدمات توزیع و پخش کالا

ما اولین شرکتی هستیم که کوره های صنعتی زغال لیمو را به شرط تست می دهیم
بخش تحقیقات تیوا ماشین این اطلاعات را به شما تقدیم می کند.
حتما در خرید کوره صنعتی دقت داشته باشید که کوره های صنعتی باید 4 جداره باشد چون اتلاف حرارت ندارند .و برای زغال لیمو و کبابی کاربرد دارد
هشدار :کوره های صنعتی 2 جداره فقط برای زغال کبابی می باشند.
09147557802
09145771804
045333873776
زغال فشرده چیست:
برای اینکه این محصول را توضیح دهیم باید بدانیم که ذغال فشرده .قالبی .چینی .اکسترود یا جکسون که در بازار نام برده میشوند و فروخته می شوند. همه این ها یک محصول هستند که با اسم های مختلف در بازار هستند .به علت اینکه متریال تشکیل دهنده این محصول 80% خاک اره بوده و 10% پوست گرده و 10% خاک زغال بصورت فشرده در دمای 400 درجه از دستگاه اکسترودر یا فشرده ساز بیرون می اید که چینی ها به ان بریکت گویند .به این دلیل اسم این محصول زغال قالبی یا فشرده و... نام گرفته است.
شرکت تیوا ماشین اریا سازنده خط تولید زغال فشرده در ایران می باشد بر طبق استاندارد تیوا ماشین دستگاه ها به شرح زیل می باشند.
1-دستگاه فشرده ساز یا اکسترودر:این دستگاه با موتور 25و30 اسب کار میکند و می تواند در هر ساعت 250-300 کیلوگرم بریکت ذغال فشرده در دمای 400 درجه تولید کند .که تشکیل یافته از شاسی .موتور .فولی ها . گیربکس دوربالا .چاناق :این قطعه باید ریخته گری شود .قطعه صنعتی خورشیدی . سیلندر و ماردون می باشد .لازم به ذکر هست که چاناق ها باید ریخته گری شوند به این علت که اگر بخواهیم این قطعه را با فلز درست کنیم باید جوش کاری شود ودر پروسه جوشکاری به دلیل اینکه فلز همدیگر را جذب می کند ممکن است تا حد 2 میلیمتر کشیدگی داشته باشد که این عامل باعث شکستن ماردون میشود و فلز گرم میشود و زود بلبرنگ های گیربکس را خراب میکند.
اما در قطعه ریخته گری شده چاناق چدنی هست کامل بدون کچی بیرون می اید .شکستگی ماردون وجود ندارد .به دلیل اینکه چدن حرارت را به خود انتقال نمی دهد .اتلاف حرارت نداریم و صدمه ای به بلبرینگ ها وارد نمیشود.تمام دستگاه های تیوا ماشین از چاناق چدنی می باشند.
2-دستگاه الک:این دستگاه برای الک کردن خاک اره استفاده می شود.
3-دستگاه خردکن:برای اسیاب کردن پوست گردو .خاک ذغال.و پوست پسته و... استفاده میشود.
3-دستگاه خشک کن :شامل مخزن حرارتی و بیست متر لوله می باشد .برای پایین اوردن رطوبت بیرونی خاک اره استفاده میشود تا 10%مجاز هستیم رطوبط را کاهش دهیم .
4-دستگاه مکنده توربینی: وظیفه دارد خاک اره را از خشک کن با مکش باد به سیکلن هدایت کند.
5-دستگاه سیکلن گریز از مرکز: خاک اره در این دستگاه گریز لز مرکز شده و بخار جدا شده و خاک اره به سمت دستگاه اکسترودر هدایت می گردد.و مرحله فشرده سازی انجام می گردد.
6-کوره صنعتی چهار جداره: بریکت تولید شده وارد کوره صنعتی می شود .و در طی فرایند کربونیزاسیون اولیه که از دمای 140 درجه تا 190 درجه بوده که متریال از حالت سلوزی و خاک اره ای به کربن تبدیل شده و در مرحله دوم کربونیزاسیون از دمای 200 تا 400 درجه بوده که مرحله محکم شدن کربون و بو زدایی می باشد .کوره های صنعتی تیوا ماشین دارای مشخصات زیر هستند.
این کوره ها سه منظوره طراحی شده اند . یعنی هم برای پخت ذغال لیمو/ذغال فشرده یا قالبی/زغال کبابی /طراحی شده اند . فقط مدت زمان پخت متفاوت می باشد.
سود اورترین نوع زغال . زغال لیمو می باشد . که در بازار هم مصرف بیشتری دارد . و هم قیمت فروش بالایی دارد.
کوره های صنعتی برای پخت زغال لیمو و کبابی و بریکت طراحی شده اند که زمان پخت برای هر کدام متفاوت می باشد.
این کوره ها فیلتر دار می باشند
_دارای سیستم دود سوز میباشد
_دارای فیلتر دود گیر می باشد.
_دارای سیستم سرکه گیر می باشد
دارای سیستم کنترل دیجیتال می باشند
کوره جدید و با درب ضد دود4 جداره این شرکت اماده فروش گردید .مابا افتخار میگوییم که در ایران اولین تولید کننده کوره های تولید زغال بودیم و کلیه فن و هنر این محصول را بصورت تجربی بدست اوردیم و گوشه به گوشه این کوره ها را بارها وبارها بررسی و مورد ازمایش قرار دادیم .و همواره همراه با تولید بر این فکر بوده ایم که خریداران با کمترین هزینه تجربه چندین ساله ما را بدست اورند .
کوره های ساخته شده این شرکت اماده بارگیری می باشند .شما میتوانید دستگاه خود را در کارخانه انتخاب کنید و همان رز قرارداد بارگیری کنید
این را باید در نظر داشت که خریداران هزینه ای را برای خرید کوره صرف می کنند که صرفا هزینه مواد اولیه و سایر هزینه ها از قبیل کارگر .برق و هزینه های تمام شده می باشند امااین مسئله را نمی دانند که تجربیاتی که همراه با کوره دریافت می کنند حاصل سالها وقت و انرژی و هزینه های زیاد بوده است و نمی توان روی آن قیمت گذاشت و اگر خریدار بخواهد این تجربیات را بدست اورد بایست دهها میلیون هزینه کند اما شرکت با کمال میل این تجربیات و فنون و فوت کار را بصورت کامل در اختیار خریداران می گذارد . کوره های تحت خلاء مجهز به سیستم تهویه دودهای ناشی از سوخت چوب سازگار با محیط زیست
طراح و سازنده کوره های خلاء جهت تبدیل چوب و لاشه درختان به زغال سنتی با بازده عالی در ظرفیت های مختلف
دارای سیستم جمع آوری قطران چوب و زغال و سیستم پالایش دود بدون آلودگی محیط زیست
این طرح دارای سود آوری فراوان و قابل توجه می باشد.


تیوا ماشین یک شرکت دانش بنیان می باشد
تحویل فوری کوره صنعتی در همان زمان عقد قرارداد...اماده بارگیری و ارسال به تمام نقاط کشور ...تحول فوری ..
نیازی به انتظار کشیدن ندارید . دستگاه خود را در کارخانه انتخاب کرده و بارگیری کنید
کوره های صنعتی فیلتر دار بوده و بدون دود می باشند .ودر داخل محیط سر بسته می توان استفاده کرد


توجه : دستگاه تولید زغال لیمو فقط به تعداد محدود و دستگاه تولید زغال کبابی به تعداد نامحدود ساخته می شود.

تفاوت زغال لیمو تیوا ماشین
شما میتوانید زغال های ما را بدون ترک و شکستگی و بدون بو و دود با قابلیت روشن شدن با فندک اتمی و حرارت و ماندگاری ۲ برابر بیشتر از بهترین نمونه زغال لیمو موجود در بازار ایران مشاهده کنید .
درباره دستگاه های تولید ذغال تیوا ماشین
دستگاههای تولید ذغال تیوا ماشین به روش حرارت غیر مستقیم کار می کند. و مستقیماً در معرض شعله آتش قرار نمی گیرد. انتخاب ورق سطح پائین دستگاه طبق محاسبات متالوژی بوده تا حرارت به طور یکنواخت در سطح پائین دستگاه پخش شود. (همان هموژن کردن) جداره های کناری دستگاه به صورت لایه بندی می باشد که توسط پیچ و مهره و در بعضی قسمت های توسط جوش برق به هم متصل گردیده که تعداد لایه ها و جنس و قطر طبق علم مکانیک سیالات بوده تا فشار لازم در داخل مخزن ایجاد شود. ذغال تولید شده توسط دستگاه تیوا ماشین تحت فشار اتمسفر می باشد به همین علت در مناطق کوهستانی و کویر و مناطق با آب و هوای مرطوب ، خشک ، نیمه مرطوب و مناطقی که سطح آنها از آب دریا پائین می باشد فاصله بین لایه ها و عایق مورد استفاده و تعداد و قطر پروفیل ها و ورق ها و نوع جوش فرق دارد که مهندسین تیوا ماشین توسط نرم افزار آن را طراحی می کنند . این دستگاه توسط سوخت گاز و گازوئیل به صورت دستی و اتومات که بستگی به سفارش خریدار طراحی می شود. در بعضی از مناطق با توجه به شرایط آب و هوایی مشعل کمکی در دستگاه قرار داده می شود. قسمت داخل مخزن به دو صورت ساخته می شود که عامل اصلی در کیفیت و تولید می باشد. درب ورودی این دستگاه طوری طراحی شده که تحت هیچ شرایط ، هوایی وارد مخزن نمی شود و هیچ دودی از مخزن خارج نمی شود که مهمترین عامل در تولید با کیفیت می باشد. این دستگاهها دود سوز نمی باشد بلکه مجهز به سیستم دود شوری می باشد. که حدود 2 متر مکعب فضا را اشغال می کند. سیستم بخار که عامل مهم دیگری در کیفیت محصول می باشد در طرف مخالف دستگاه متصل می باشد. سیستم کنترل دستگاه توسط مدار فرمان می باشد که مجهز به ترموستات ، کنتاکتور ، محافظ جان ، فیوز و قسمت اسپر- جهت جلوگیری از برق گرفتگی این دستگاه مجهز به سیستم ارت می باشد که اپراتور دستگاه موظف می باشد سیتسم ارت را به چاه ارت کند

هشدار تیوا ماشین
برخی از افراد ادعای ساخت کوره های صنعتی دارند حتی از عکس کوره های این شرکت تبلیغات برای خود انجام می دهند.حتی انها متن تبلغاتی این شرکت را کپی می زنند.
شما می توانید کوره های خود را در کارخانه دوم تیوا ماشین تست کنید.به شرط تحویل ذغال لیمو.
چرا تیوا ماشین اریا
خدمت خریداران محترم عرض کنم جدا از اینکه ذغال های تولید شده توسط کوره های ساخته شده توسط ما پرکیفیت و بی نظیرترین ذغال موجود در ایران است کیفیت و استحکام و عمر دستگاههای ساخته شده توسط ما می باشد. شاید شما بگوئید مگر چه فرقی با دیگر کوره ها دارد؟ سوال خوبی است متاسفانه بسیاری از کوره سازان برای رقابت کردن سعی می کنند قیمت کوره خود را کمتر کنند این به منظور ارزان فروختن نیست بلکه آنها برای سود بیشتر از ورق های ضعیف و قوطی های با قطر کم استفاده می کنند تا سود بیشتری کنند. اگر تشریف بیاورید دو نمونه از کوره ها را به شما نشان خواهیم داد که این افراد سودجو برای سود بیشتر کوره هایی می سازند نه تنها ذغال نمی دهد بلکه با جان افراد بازی می کند . حالا شما وقتی دستگاههای تولید ذغال ما را از نزدیک مشاهده می کنید می بینید که ما از ورق های نمره (2) (5/2) و (3) و به صورت چند لایه و قوطی های 8×4 به بالا و جوش کاری های یکسره و از همه مهمتر اسکلت بندی فوق العاده محکم در ساخت استفاده کرده ایم
کوره های صنعتی زغال لیمو با برق تکفاز کار می کنند.
1-کوره صنعتی باید چهار جداره باشند.
2-کوره صنعتی باید با کف استیل ورق ضد حرارت باشند که در مقابل حرارت مقاوم باشد.
3-کوره صنعتی باید دارای فیلتر صنعتی باشند .از بین بردن دود به روش کندانس
4-کوره صنعتی باید سیستم دیجیتال داشته باشد که نیازی به اپراتور نداشه باشیم . سیستم دیجیتال با برنامه تیوا ماشین مراحل پخت را انجام می دهد.
5-کوره صنعتی تیوا ماشین دو مشعل بوده .مشعل ایران رادیاتور
6-کوره صنعتی باید سنسور تشخیص دما داشته باشد

مهندس بهنام مددی
شرکت تیوا ماشین اریا
09145771804
09147557802
04533873776
www.noyansanat-tiva.com
www.tivamachine.com
tivamachen@gmail.com
دستگاه تولید ذغال فشرده
خط تولید زغال قالبی . چینی
کوره صنعتی
کوره زغال
کوره زغال ساز
زغال
خط تولید ذغال-زغال جکسون
دستگاه تولید ذغال-زغال جکسون
ذغال
دستگاه تولید زغال
خط تولید زغال غالبی
خط تولید زغال چینی


ذغال ، زغال فشرده لیمو چینی ، خط تولید زغال قالبی ، چینی ، کوره صنعتی ، کوره زغال ، کوره زغال ساز ، زغال ، خط تولید ذغال ، زغال جکسون ، دستگاه تولید ذغال ، زغال جکسون ، ذغال ، دستگاه تولید زغال ، خط تولید زغال غ

تهران / تهران مرکز / بلوار کشاورز     توزیع کالا در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا