این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آهن آلات در همین محل

تقسیم بندی نقاط ساری از نظر کد پستی آهن آلات

تقسیم بندی نقاط ساری از نظر کد پستی - پلی اتیلن چیست؟

در دلیجان, شمس آباد | آهن آلات

پلی اتیلن چیست؟

نگاه کلی

پلی اتیلن یا پلی اتن یکی از ساده ترین و ارزانترین پلیمرها است. پلی اتیلن جامدی مومی و غیر فعال است. این ماده از پلیمریزاسیون اتیلن بدست می آید و بطور خلاصه بصورت PE نشان داده می شود.

تاریخچه تولید پلی اتیلن

پلی اتیلن اولین بار بطور اتفاقی توسط شیمیدان آلمانی ” Hans Von Pechmanv ” سنتز شد. او در سال ???? هنگام حرارت دادن دی آزومتان ، ترکیب مومی شکل سفیدی را سنتز کرد که بعدها پلی اتیلن نام گرفت. اولین سنتز صنعتی پلی اتیلن بطور تصادفی توسط”ازیک ناوست” و”رینولرگیسون” از شیمیدان های معروف در ???? کشف شد. این دو دانشمند با حرارت دادن مخلوط اتیلن و بنزالدئید در فشار بالا ، ماده ای موم مانند بدست آوردند.

علت این واکنش وجود ناخالصی های اکسیژن دار در دستگاه های مورد استفاده بود که بعنوان ماده آغازگر پلیمریزاسیون عمل کرده بود. در سال ???? “مایکل پرین” یکی دیگر از دانشمندها این روش را توسعه داد و تحت فشار بالا پلی اتیلن را سنتز کرد که این روش اساسی برای تولید صنعتی LDPE در سال ???? شد.

انواع پلی اتیلن:

طبقه بندی پلی اتیلن ها بر اساس دانسیته آنها صورت می گیرد که در مقدار دانسیته اندازه زنجیر پلیمری و نوع و تعداد شاخه های موجود در زنجیر دخالت دارد.

HDPE ( پلی اتیلن با دانسیته بالا )

این پلی اتیلن دارای استحکام کششی بیشتر نسبت به بقیه پلی اتیلن ها است.

LDPE ( پلی اتیلن با دانسیته پایین )

این پلی اتیلن دارای استحکام کششی کمی است. ازدیگرخصوصیات این پلیمر ، انعطاف پذیری و امکان تجزیه بوسیله میکروارگانیسمها است.

LLDPE( پلی اتیلن خطی با دانسیته پایین )

این پلی اتیلن یک پلیمر خطی با تعدادی شاخه های کوتاه است و معمولا از کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلکن های بلند زنجیر ایجاد می شود.

MDPE

پلی اتیلن با دانسیته متوسط است.

کاربرد:

پلی اتیلن کاربرد فراوانی در تولید انواع لوازم پلاستیکی مورد استفاده در آشپزخانه و صنایع غذایی دارد. از LDPE در تولید ظروف پلاستیکی سبک و همچنین کیسه های پلاستیکی استفاده می شود. HDPE ،در تولید ظروف شیر و مایعات و انواع وسایل پلاستیکی آشپزخانه کاربرد دارد . در تولید لوله های و اتصالات لوله کشی معمولا از MDPE استفاده می کنند.

LLDPE بدلیل بالا بودن میزان انعطاف پذیری در تهیه انواع وسایل پلاستیکی انعطاف پذیر مانند لوله هایی با قابلیت خم شدن کاربرد دارد . اخیرا پژوهش های فراوانی در تولید پلی اتیلن هایی با زنجیر بلند و دارای شاخه های کوتاه انجام شده است. این پلی اتیلن ها در اصل HDPE با تعدادی شاخه های جانبی هستند. این پلی اتیلن ها ترکیبی ، استحکام HDPE و انعطاف پذیری LDPE را دارند.

لوله، لوله پلی اتیلن، پلی اتیلن، لوله اتیلن، پلی اتیلن چیست، اتصالات پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن
،
دفتر مرکزی دلیجان08644433820

09128663820- 09186436863
مدیر فروش مهندس حسنی
آدرس کارخانه: دلیجان شهرک صنعتی دلیجان خیابان پردیسان روبروی شرکت الیاف ماهان دلیجان کد پستی 3799155531


لوله ، لوله پلی اتیلن ، پلی اتیلن ، لوله اتیلن ، پلی اتیلن چیست ، اتصالات پلی اتیلن ، قیمت لوله پلی اتیلن

مرکزی / دلیجان / شمس آباد     آهن آلات در استان مرکزی

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا