ویژه
1

طراحی کابینت - ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها

در ، تهران مرکز, کارگرجنوبی | آگهی های خدمات ساختمانی

اگر به خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان نیاز دارید ، شرکت نقشه برداری بابک در خدمت شما می باشد . فعالیت این شرکت ، در حیطه انجام نقشه برداری داخل ساختمان ها می باشد . هر کجا که ساختمانی موجود باشد ، اما نقشه های داخلی آن موجود نباشد ، دفتر فنی و مهندسی بابک می‌تواند این کار را به انجام برساند .
معمولاً بیشتر ساختمان هایی که در یک شهر وجود دارند ، بدون نقشه می باشند . یعنی نقشه وضعیت فعلی آن ها به صورت فایل اتوکد در دسترس نمی باشد . گاهی ممکن است نقشه هایی قدیمی از این ساختمان ها ، به صورت دستی یا کاغذی موجود باشد . اما این گونه نقشه ها ، دو مشکل اصلی دارند .
مشکل اولیه این است که این پلان ها قدیمی هستند و به روز نیستند و با وضعیت فعلی ساختمان مغایرت دارند . مشکل دوم نیز این است که این نقشه ها به صورت فایل های قابل ویرایش اتوکد نیستند . بلکه به صورت عکس یا برگه هستند . در چنین مواقعی که به نقشه های اتوکدی وضع موجود ساختمان نیاز است ، باید عملیات نقشه برداری انجام شود .
در طی عملیات نقشه برداری ، نقشه های جدید ساختمان تهیه می شوند . این نقشه ها ، کاملاً مشابه با وضعیت کنونی بنا می باشند . شرکت فنی مهندسی بابک ، با طی کردن مراحل مختلف ، این گونه نقشه ها را تهیه می کنند . مرحله اول ، بررسی ساختمان و تعیین مناسب ترین روش برای انجام پروژه است .
در این مرحله ، مهندس بابک اسحاقیان و تیم تخصصی ایشان که انجام دهنده کار هستند ، پروژه را مورد بررسی قرار می دهند و بهینه ترین فرآیند را برای تهیه نقشه ها تعیین می کنند . زیرا نحوه انجام عملیات برداشت و ترسیم نقشه ها ، برای هر ملک متفاوت است و نمی توان تمامی ابنیه را با یک روش نقشه برداری نمود .
در مرحله بعدی ، مهندسین نقشه بردار به محل پروژه مراجعه می کنند و امور مربوط به برداشت را به انجام می رسانند . در این قسمت از کار ، کروکی های دستی و کاغذی تهیه می شوند . سپس مرحله اندازه گیری و اندازه برداری قسمت های مختلف ساختمان انجام می شود . ادامه مراحل پروژه ، در دفتر این شرکت به انجام می رسد .
در مراحل بعدی ، مهندسان معمار و نقشه کش های اتوکد کار ، پلن های ساختمان را با استفاده از کروکی های تهیه شده ترسیم می کنند . در طی مرحله رسم کروکی ها ، تمامی جزئیات و ریزه کاری ها به دقت مد نظر قرار می گیرند .
پس از ترسیمات نقشه ها ، مراحل تنظیم و کارتوگرافی و کنترل بر روی پلان ها انجام می شود . در این مرحله ، پرسنل شرکت نقشه برداری بابک اطمینان حاصل می‌کنند تا نقشه ها کامل و استاندارد و کامل باشند . سپس از نقشه ها خروجی نرم افزاری گرفته می‌شود و فایل های اتوکد و پی دی اِف نهایی استخراج می شوند .
تمامی این فایل ها ، به صورت کامل خدمت مشتریان و کارفرمایان محترم ارائه می شوند تا از آن ها برای انجام امور اداری یا سایر فعالیت های خود استفاده نمایند . نقشه های وضع موجود ، کاربرد های بسیار زیادی دارند . برخی از کارفرمایان از آن ها برای انجام بازسازی ، طرح های مطالعاتی ، امور اداری ، اخذ یا تمدید مجوز ، اخذ موافقت اصولی ، یا سایر مقاصد استفاده می نمایند .
مهندس بابک اسحاقیان ، کارشناس ارشد عمران و متخصص نقشه برداری داخلی ساختمان ها می باشد . ایشان مالک و مدیر شرکت نقشه برداری بابک می باشد . ایشان سال های متمادی است که در زمینه برداشت و ترسیم نقشه های وضع موجود ملک های مختلف فعالیت می کند . کارنامه کاری مهندس اسحاقیان ، مملو از ساختمان ها و بناهایی است که فاقد نقشه بوده اند و نقشه های آن ها توسط این شرکت تهیه شده اند .
شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره ، با شماره تلفن های همراه مهندس بابک اسحاقیان یا شماره تلفن های ثابت دفتر ایشان در تماس باشید . انجام پروژه ها در تمامی روزهای کاری و غیر تعطیل امکان پذیر می باشد . همچنین سفارش پروژه ها به صورت غیر حضوری نیز مقدور می باشد و نیازی به مراجعه حضوری به دفتر شرکت نمی باشد . انجام پروژه ها در تمامی نقاط شهر تهران امکان پذیر است .

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ، خلاصه خدمات قابل ارائه و ویژگی های آن ها به صورت زیر می باشد :

- قبول کلیه کارهای متر کشی و متر زدن مکان ها توسط متر لیزری و متر دستی
- پذیرش پروژه های رولوه آپارتمان ها و ایجاد انواع پلان های چون ساخت
- تهیه و کشیدن نقشه های معماری و مبلمان و پلان سایت و موقعیت برای اماکن
- رسم نقشه های فاز یک دو خطی به همراه نام گذاری و اندازه گذاری فضاها
- انجام نقشه کشی و تهیه نقشه های ازبیلت و عمرانی املاک به صورت دو خطه
- انجام کارتوگرافی و تنظیم نقشه های دو خط رلوه و کشیده شده ، با نرم افزار اتوکد
- انجام خدمات توسط مهندسین راه و ساختمان و مشاور متخصص در حیطه نقشه برداری


نقشه برداری، انجام نقشه برداری، انجام خدمات نقشه برداری، انجام نقشه برداری ساختمان، انجام نقشه برداری در تهران، انجام نقشه برداری ساختمانی، ارائه خدمات نقشه برداری، انجام پروژه های نقشه برداری، انجام امور نقش

  • مهندس بابک اسحاقیان
  • همه آگهی های بابک اسحاقیان
  • قیمت: تماس بگیرید
  • تهران - خیابان کارگر جنوبی - میدان قزوین - خیابان قزوین - روبروی شهرداری منطقه 11 - پلاک 18 - طبقه اول
  • 1403/01/08
تهران / تهران مرکز / کارگرجنوبی     خدمات ساختمانی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

خدمات ساختمانی در همین محل

طراحی کابینت خدمات ساختمانی

رفتن به بالا