این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تقسیم بندی نقاط ساری از نظر کد پستی تجهیزات پزشکی

تقسیم بندی نقاط ساری از نظر کد پستی - فروش توالت فرنگی دیواری تاشوآسانا

در استان خوزستان بندر عباس, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

قابل توجه مشتریان گرامی (والدین و -سالمندان ,جانبازان -معلولین - بیماران-آپارتمان نشینان –همه کسانی که به فکر سلامتی و راحتی خود هستند )
در حقیقت توالت فرنگی سالیان زیادی است که وجود دارد اما میدانید چرا باوجود داشتن ونصب آن بصورت دکوری بوده و مورد بهره برداری قرار نمیگیرد؟ چون نظافت آن مشکل و غیر قابل اعتماد است و همچنین هزینه بر و جاگیر است اما توالت فرنگی دیواری تاشواین مشکلات را حل کرده است
قابل نصب به دیواربوده
نیاز به جابجایی نداردو ایجاد مزاحمت نمیکند
به راحتی به سمت دیوار باز و بسته می شود.
تمام فلزی وقادر به تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم می باشد
قابل تنظیم فاصله از دیوار بین ۱۵ الی ۴۰ سانتیمتر است
توالت فرنگی دیواری تاشونیازی به جای مجزا و تخریب وهزینه های کلان دیگر ندارد
دو پایه آن بصورت افقی برروی دیوار پشت توالت معمولی (شرقی) با پیچ وروپلاک نصب میشود و دوپایه دیگرآن بصورت عمودی وآزاد برروی زمین قرار میگیرد و به طرف دیوار تاشده وبافاصله ای 40سانیمتری از کف توالت جمع میشود وبه دیوار میچسبد.
ازنظر نظافت و ظرفیت کاملاً آزمایش شده و به تمامی سوالاتی که به ذهن میرسد پاسخگو میباشد و همه کسانی که آن را تهیه کرده اند ابراز رضایت نموده اند .- وباطیب خاطر آن را برای والدین واطرافیان پیشنهاد نمائید
روشهای خرید :

روش اول: خرید پستی تحویل درب منزل یا محل کار - برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، به سایت ( دارای نماد اعتماد الکترونیکی) شرکت به آدرس www.abadbazar.ir مراجعه فرمائید .

روش دوم: خرید نقدی (کارت به کارت) که دراین روش ارسال رایگان بوده لذا مبلغ 83000تومان به حساب جاری ۰۱۰۲۲۷۰۵۱۹۰۰۵ بانک ملی یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۴۸۱۲۶۷۶۸۴ واریز نموده وتماس بگیرید آدرس و کد پستی و تلفن ونام را به شماره تلفن ۰۹۱۴۳۴۷۴۸۷۰ اس ام اس نمائید و سپس تماس بگیرید واطلاع دهید . خرید با این روش بسیار با صرفه و هزینه پستی آن توسط ما پرداخت می شود .
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره مورد نظر تماس بگیرید.باتشکر سلیمی
ارومیه: بلوار شهید آهن دوست نبش کوچه معرفت پاساژوالدین شاهد واحد 15 پلاک 53 تلفن 33470290 کدپستی :58637 57158


توالت فرنگی ، آسانا تاشو دیواری ، زانودرد کمردرد ، سالمندان ، معلولین ، والدین ، سلامتی ، وسایل بهداشتی ، حمام ، آرتروز مینیسک ، دیسک ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا