این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن سانترال

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن - تلفن سانترال مدل KX-T7667

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش سانترال

تلفن سانترال مدل KX-T7667
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
پاناسونیک طراحی و تولید تلفن های دیجیتال را در هر سبک و شکل ظاهری ادامه داد و با تغییر دادن مدل های گذشته خود سعی در به روز رسانی آنها نمود. این محل تا حدودی موفقیت آمیز بود اما بعضی از این تلفن ها در بدو ورود به بازار مورد بی توجهی خریداران قرار گرفته و آن چنان پر فروش نشدند. تلفن kx-T7667 نیز جزء این دسته از محصولات ناموفق قرار گرفت و یا می توان گفت که حداقل در ایران اینگونه بود.
این تلفن را می توان ارتقاء یافته مدل پیش خود یعنی T7665 دانست، با تغییراتی کوچک که وجود این تغییرات در مقایسه با تفاوت قیمت آن چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
قرار بودن صفحه نمایشگر به صورت مورب و اضافه چند کلید برای برنامه ریزی تلفن و اضافه کردن 4 کلید میانبر تماس دیگر به مدل قبلی از جمله تغییرات در این تلفن است که تا حدودوی مناسب و قابل قبول است اما این تغییرات موجب نشد که افراد به خرید این تلفن روی آورند. تنظیم صفحه نمایشگر باعث بهتر دیدن اطلاعات بر روی صفحه بود و اضافه شدن کلید cont برقراری تماس چند نفره را راحت تر می کرد اما با توجه به ماهیت طراحی شده این تلفن که گوشی کارشناسی است وجود کلید conf آنچنان مورد استفاده نبوده و یا حداقل نکته ای اصلی و قابل توجیه به حساب نمی آید.
وجود 12 کلید dss بر روی گوشی تغییری بسیار مناسب و کارآمد به حساب می اید زیرا هر کاربری مطمئنا و بدون شک با داشتن هر تلفنی از این کلیدها به بهترین شکل ممکن استفاده می کند. وجود کلید هدایتگر نیز در گوشه تلفن سبب راحت شدن کار با تلفن و فعال و یا غیر فعال کردن برنامه ها حکایت دارد که می توان گفت که تغییری بسیار مناسب و به جا بود.
از دلایل ناموفق بودن این تلفن دیجیتال در مقایسه با تلفن 7665 می توان به تفاوت هزینه خرید و عدم کارایی کلیدهای اضافه شدن با توجه به ماهیت تلفن بیان کرد.

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
همکاران ما آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
با تماس بگیرید
02188941000
02188933100


تلفن سانترال ، سانترال تلفن ، دستگاه سانترال پاناسونیک ، نمایندگی پاناسونیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا