این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا فروش نرم افزار

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا - سیستم پشتیبانی کایاکو فارسی

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | خرید و فروش نرم افزار

امروزه با توجه به همه گیر شدن اینترنت و دسترسی آسان افراد به فضای مجازی، یکی از مهم ترین نیازهای سازمان ها و ادارات مختلف با هر وسعتی ارائه پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری است. نمیتوان انکار کرد که دغدغه اصلی مدیران در همه جای دنیا جلب توجه و رضایت مشتریان و همین طور نظارت بر کیفیت عملکرد و پاسخگویی کارکنانشان است.

بدین منظور سیستم های Help desk و پشتیبانی مدیریت مشتریان مختلفی با توجه به نیازهای سازمانها و شرکتها وجود دارد، یکی از برترین های این عرصه به گواه رزومه قوی آنkayako است. ارائه کلیه سرویسهای پشتیانی و حتی تسهیل روند فروش محصولات شما از طریق هلپ دسک کایاکو قطعا موجب افزایش بازدهی و ساماندهی به درخواست ی مشتریان می شود.

فراسیستم با خرید سورس سیستم پشتیبانی کایاکو و اتکا به کادر فنی مجرب خود توانسته این نرم افزار قدرتمند را بومی سازی و فارسی سازی نماید که از همان ابتدا با استقبال قابل توجه ای روبرو شد و تا به امروز توانسته با سازمانها و ارگانهای معتبری در این زمینه همکاری نماید.

از ملزومات هوشمند سازی در عصر جدید برچیده شدن روند کاغذی امور اداری و دفاتر است، جهت بهینه سازی ثبت و گردش اطلاعات و درخواستهای مشتریان، کایاکو سیستم تیکینگ را جایگزین جریان کاغذ مدادی کرده است .کلیه افراد موجود در یک سیستم میتوانند از طریق سیستم کایاکو درخواستها و تیکتهای خود را ثبت و به سایر بخش ها و افراد انتقال دهند و در تمامی مدت رسیدگی به درخواست ثبت شده شاهد مراحل حل و فصل آن باشند.


www.ikayako.ir
04135531515


کایاکو فارسی ، کایاکو ، سیستم پشتیبانی ، پشتیبانی مشتریان ، اسکریپت کایاکو ، کایاکو فیوژن ، سیستم تیکتینگ ، تیکتنیگ ، نرم افزار تیکت ، نرم افزار پشتیبانی ، هلپ دسک ، Help Desk ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا