این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن سانترال

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن - تلفن سانترال مدل KX-DT343

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش سانترال

ورود تلفن های دیجیتال سبب ایجاد دگرگونی عظیمی در صنعت ارتباطات شد. همچنین مخصوص بودن این تلفن ها فقط برای دستگاه سانترال باعث شد که بازار هدف خاص را داشته باشد و در برخی از موارد افراد مجبور به خرید این نوع گوشی ها می شوند. در ابتدا ممکن است فرد با آگاهی از قیمت آن از این خرید منصرف شود اما پس از خرید و استفاده از ویژگی های مختلف آن سریعا جزء طرفداران این گوشی ها می شوند.
این گوشی مدل به روز شده گوشی تلفن DT333 است که ویژگی های خاصی را به کاربران خود می دهد. این تلفن درگاه usb دارد که توسط آن می توان با اتصال به کامپیوتر برنامه هایی خاص را فعال کرد. Lcd سه سطری این تلفن پیشرفت چشم گیری پیدا کرده است که با وجود نور پس زمینه می توان در هر زاویه ای از صفحه نمایشگر اطلاعات صفحه را مشاهده کرد. این ویژگی سبب می شود تا بتوان بدون نگرانی مشخصات تماس گیرنده را مشاهده کرد که امکانی بی نظیر است.
ظاهر شیک و طراحی متفاوت این تلفن ما به حالت ایستاده باعث شده تا نمایی بهتر داشته باشد و به تلفن هایی برای افراد خاص تبدیل شده است.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ict3.com مراجعه و یا با شماره 02188941000 تماس حاصل نمایید.


تلفن سانترال ، سانترال پاناسونیک ، دستگاه سانترال ، پاناسونیک ، ارتباط ، ارتباطات ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا