این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

درصد امولسیفایر در روغن حل شونده صنعتی خدمات صنعتی

درصد امولسیفایر در روغن حل شونده صنعتی - شرکت تکین لیان پارس

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | خدمات صنعتی

معرفی شرکت
شرکت "تکین لیان پارس" بر اساس ایده محوری استفاده از فرایندهای اتصال نوین در صنایع مختلف اعم از نیروگاهی، نظامی و نفت و گاز و در جهت افزایش کارایی قطعات تعمیر یافته و بهینه سازی فرایند ساخت قطعات، تشکیل شده است و می تواند در قالب شرکت های دانش بنیان فعالیت نماید. اعضای این شرکت شامل افراد متخصص دانشگاهی بوده بطوریکه هدف اصلی شرکت، استفاده از یافته های علمی نوین در جهت رفع مشکلات صنعتی می باشد. در این راستا، صنعتی کردن فرایند اتصال فاز مایع گذرا (TLP) به عنوان یک تکنولوژی نو در داخل کشور و دست¬یابی به خواص بهینه این اتصال همراه با بهره مندی از مزایای آن نسبت به روش های مرسوم جوشکاری ، مدنظر خواهد بود. علاوه بر این، خدمات تخصصی دیگری در حوزه مهندسی مواد و متالورژی شامل آنالیز شکست و مهندسی معکوس قطعات صنعتی، طراحی و شبیه سازی فرایندهای ریخته گری، ساخت قطعات با فرایند دایکست، طراحی و ساخت قالب، بازرسی جوش و تست های غیر مخرب، اجرای پروژه های تحقیقاتی، مشاوره در طرح های تخصصی صنعتی ، برگزاری دوره های تخصصی آموزشی،فروش مواد و خدمات آزمایشگاهی برای ادارات و صنایع مرتبط قابل ارائه می باشد.

معرفی فرایند TLP
در فرایند اتصال فاز مایع گذرا (TLP)، از یک لایه واسط بین دو قطعه استفاده شده و مجموعه در دمایی کمتر از نقطه ذوب قطعه، حرارت داده می شود. با ذوب لایه واسط و رخداد انجماد همدما، اتصال با خواص متالورژیکی نزدیک به فلز پایه و با مشخصات نزدیک به اتصال ایده آل تشکیل می گردد. امروزه فرایند TLP به عنوان جایگزین مناسبی برای جوشکاری ذوبی و دیگر روشهای اتصال در اتصال دامنه ی وسیعی از مواد از جمله سوپرآلیاژها ،آلیاژهای پراکنده سخت شده، کامپوزیت های زمینه فلزی، ترکیبات بین فلزی، نیمه هادی ها و اتصال مواد غیر مشابه به کار گرفته می شود. شرکت های چون Pratt&Whitney، Rolls Royce، Simense Westinghouse، Allison Enginesو SNECMA، استفاده صنعتی از این فرایند را در ساخت و تعمیر قطعات گزارش داده اند. از مزایای این فرایند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
خواص مکانیکی اتصال به میزان بیش از 90% خواص فلز پایه
دمای ذوب مجدد بالای محل اتصال و در نتیجه افزایش دمای کاری قطعه
پایین بودن میزان اعوجاج و ترک خوردگی به علت انجام اتصال در حالت جامد
جلوگیری از تشکیل ترکیبات بین فلزی در محل اتصال به علت انجماد همدما
عدم نیاز به آماده سازی سطحی قابل توجه
امکان اجرای فرایند برای شکل های پیچیده و قطعات بزرگ
امکان انجام اتصال بصورت همزمان برای تعداد زیاد از قطعات
نیاز نداشتن به دستگاه ویژه و مهارت خاص اپراتورفرایندهای اتصال نوین
قطعات صنعتی در شرایط سرویس همواره دچار آسیب شده و نیازمند فرایند تعمیر می باشند. در این راستا فرایندهای اتصال مرسوم شامل فرایندهای جوشکاری و لحیم کاری مورد استفاده قرار می گیرند. به علت معایب این فرایندها، قطعه تعمیر یافته عمدتا عمر کاری بالایی نداشته و خواص آن محدود می گردد. استفاده از فرایندهای اتصال نوین نظیر فرایند اتصال فاز مایع گذرا (TLP) خواص اتصال را در حد فلز پایه رسانده و عمر کاری مطلوب برای قطعه تعمیر یافته را فراهم می کند. در این راستا موارد زیر توسط این شرکت قابل اجرا خواهد بود:
اجرای فرایند اتصال TLP در شرایط بهینه در مورد سیستم¬های مختلف و با هدف حل مشکلات جوشکاری قطعات خاص در صنعت
ساخت چندتکه قطعات بزرگ و با اشکال پیچیده و اتصال آنها با استفاده از فرایند TLP در جهت دست یابی به خواص نزدیک به فلز پایه
طراحی فرایند تعمیر قطعات صنعتی با استفاده از فرایند اتصال TLP در جهت دست¬یابی به عمر کاری بالا
اجرای فرایندهای پوشش¬دهی مناسب پس از تعمیر
بهینه¬سازی ساختار و خواص آلیاژهای صنعتی از طریق طراحی عملیات حرارتی مناسب و فرایندهای بازیابی


مهندسی معکوس ، قالب سازی ، تست های مخرب و غیر مخرب ، ریخته گری ، صنعت ، بازرسی جوش ، انالیز شکست ، دایکست ، متالورژی ، دوره های صنعتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا