این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دانلود رایگان طرح توجیهی گاوداری صنعتی خدمات اداری

دانلود رایگان طرح توجیهی گاوداری صنعتی - مدارک مورد نیاز جهت ثبت طرح صنعتی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات اداری

اظهانامه ثبت طرح صنعتی
نقشه عکس و هر گونه مشخصات گرافیکی محصول و عکس از محصول به ابعاد 20 در 20 سانتی متر. در صورت نیاز به ارائه ماکتی از مدل طرح، مرجع ثبت می تواند ماکت مزبور را ممهور به مهر و تاریخ نموده به متقاضی اعاده نماید.
تعیین طبقه محصول
کپی مدارک شناسایی شخص در صورت شخصی بودن طرح
کپی مدارک شرکتی و کپی مدارک شناسایی مدیر عامل
نکته : دو یاچند طرح صنعتی را می توان در یک اظهارنامه قید و تسلیم نمود، بشرط آنکه مربوط به یک طبقه بندی بین المللی و یا مربوط به یک مجموعه یا ترکیبی از اجزاء باشد. در صورت سه بعدی بودن طرح صنعتی ، اداره مالکیت صنعتی می تواند نمونه واقعی یا ماکتی از آن را نیز به همراه اظهارنامه درخواست نماید. تاریخ اظهانامه همان تاریخ زمان تسلیم اظهارنامه میباشد .
حقوق ناشی از ثبت طرح صنعتی و زمان اعتبار و نحوه تمدید طرح صنعتی :
بهره برداری از طرح صنعتی به شرط مجوز از مالک آن میباشد .
بهره برداری از طرح بشرح موارد زیر است : فروش ، واردات ، تولید محصول به معنی بهره برداری از طرح میباشد .
مدت اعتبار طرح صنعتی 5 سال میباشد . و این دوره تا دو دوره دیگر قابل تمدید میباشد . ضمنا شش ماه نسبت به تمدید طرح صنعتی از زمان انقضا به آن مهلت داده میشود . در صورت تاخیر جریمه ای به آن تعلق میگیرد .
نکته : اظهارنامه ثبت بدون قلم خوردگی و لاک گرفتکی باید باشد . ضمنا هیچگونه مخدوشی و پارگی نباید داشته باشد . باید در اظهارنامه در صورت مشترک ثبت شدن طرح صنعتی میزان سهم هر یک از طرفین قید شود در صورت قید نشدن این سهم بالسویه در نظر گرفته خواهد شد.

http://samansabt.com/




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا