این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

درصد امولسیفایر در روغن حل شونده صنعتی اتوماسیون صنعتی

درصد امولسیفایر در روغن حل شونده صنعتی - ماشین تراش cnc ترانسفر(transfer)

در استان تهران تهران مرکز, | اتوماسیون صنعتی

ماها سی ان سی نامی شناخته شده و فعال در قطب صنعتی کشور است ، با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه واردات و عرضه مستقیم ماشین آلات سبک و سریع سی ان سی برای کارخانهجات و کارگاه های کوچک و تامین ماشین آلات سفاشی برای تولید کنندگان صنعتی کوشا می باشد.
ویژگی مهم ماشین آلات استاندارد و سبک ما سرعت بالا و دقت بالا این ماشین ها است ،و قابلیت تولید قطعات متنوع با بیشترین سرعت و بالاترین دقت را دارد که این امکان در ماشین های مشابه کم است ،همچنین با تغییرقطعات اصلی همین ماشین آلات به سفارش مشتریان تولید قطعات خاص با دقت بالا و سرعت بالا نیز امکان پذیر می باشد.
ماشین آلات ما از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد ، و مشتریان این شرکت با اطمینان خاطر از خدمات این شرکت اقدام به سفارش و خرید می کنند.


cnc ، سی ان سی ، سی ان سی تراش ، تولیدات سی ان سی ، ماشین الات ، ماشین سی ان سی ، ماشین CNC ، ماشین صنعتی ، واردات CNC ، واردات سی ان سی ، قطعات ، واردات ماشین صنعتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا