این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن معدن

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن - خرید و فروش باریت سفید و کریستال ، زمین کاو

در استان تهران تهران مرکز, | معدن

خرید و فروش باریت سفید و کریستال ، زمین کاو
کاربرد و موارد مصرف پودر میکرونیزه باریت شرکت تولید زمین کاو
پودر میکرونیزه باریت با فرمول شیمیایی Baso4 با جذب رطوبت پایین و وزن مخصوص بالا در صنایع شیمیایی ، رنگ مایع ، پودری ، پلیمر ، حفاری چاه های نفتو گاز و ….. استفاده می شود.
کاربرد پودر میکرونیزه باریت در صنایع مختلف
?- حفاری های نفت و گاز در حفاری های عمیق گاز و نفت در مناطقی که فشار گاز یا مایع از پایین زیاد باشد. از پودر میکرونیزه باریت استفاده میشود.
زمان استفاده از سونداژ نیاز به ماده ای سنگینی می باشد که باریت را با آب وگل رس اضافه می نمایند تا در زمان چرخش فشار آن را به دلیل سنگین بودن کنترل نماید. خواص مفید این محصول به خاطر سنگینی و خنثی بودن آن از نظر ترکیب شیمیایی و قیمت نسبتا ارزانی که دارد مورد پسند قرار میگیرد. نرمی پودر مصرفی در این صنعت مش ??? می باشد و وزن مخصوص باریتی که استفاده میشود ?/? می باشد.
?- صنعت رنگ: در صنایع رنگ از پودر میکرونیزه باریت به عنوان سیل کننده رنگ و پوش و پرکننده نیز در این صنعت استفاده می شود. . و نرمی پودرمصرفی مش ???? می باشد.
?- صنعت پلاستیک و لاستیک سازی: در این صنعت از پودر میکرونیزه باریت به عنوان پر کننده جهت پوشش دادن و روکش استفاده مشود. و نرمی پودر آن ???? مش می باشد. .
?- صنعت کاغذ سازی: در این صنعت به عنوان جلا و پوشش و جذب جوهر استفاده میشود.و مش های مصرفی ???? می باشد.
?- صنایع شیشه سازی: .در این صنعت به عنوان کمک ذوب و تسهیل کننده کار بر روی شیشه و ایجاد شفافیت شیشه استفاده میشود. و در کل شیشه های حاوی باریم درخشنده تر و شفاف تر از شیشه های سربی و غیره میباشد.
?- صنایع سرامیک: .در این صنعت از پودر باریت به عنوان همگن کننده ماده مذاب ، درخشندگی و شفافیت و کاهش حباب های محصول کاربرد دارد..
:باریت،حفاری،کانی چگال،وزن مخصوص بالا
شرکت زمین کاو
http://www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن : 3-88385541-021
فکس: 88385096-021


:باریت ، حفاری ، کانی چگال ، وزن مخصوص بالا ، :باریت ، حفاری ، کانی چگال ، وزن مخصوص بالا ، :باریت ، حفاری ، کانی چگال ، وزن مخصوص بالا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا