این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تجهیزات پزشکی در همین محل

اکسی پلت تجهیزات پزشکی

اکسی پلت - دستگاه OXYPLETH

در مشهد, شهرک صدا و سیما | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

اکسیمتر پالس OXYPLETH اندازه گیری قابل اعتماد و صفحه نمایش از درصد اشباع اکسیژن خون شریانی کاربردی (SPO2) و ضربان قلب فراهم می کند. OXYPLETH بهبود عملکرد در شرایط مصنوع حرکت و یا پرفیوژن کم فراهم می کند. OXYPLETH روند و هیستوگرام نمایش plethysmogram، بر روی صفحه نمایش SPO2 و ضربان قلب را تا 24 ساعت فراهم می کند.
اکسیژن سنجی یا پالس اکسی متر با قرار دادن یک سنسور بر بستر عروق دارای شریانچه های نبض دار میسر میگردد و مانیتوری است که به شکل غیر تهاجمی اشباع اکسیژن را نشان میدهد.
این سیستم در بخشهای ICU , CCU , NICU در اتاق عمل مورد استفاده قرار میگیرد.خروجی دستگاه SPO2 بعنوان اساس تشخیص و درمان بیمار قرار میگیرد.
از دیگر کاربردهای اکسی پلت تعیین میزان کاهش پاسخ سمپاتیک به تحریکات حین عمل جراحی میباشد. همچنین میتوان فشار خون سیستولیک را اندازه گیری نمود.
امکانات:
محدودیت هشدار- دو دقیقه سکوت- صوتی فعال- روند حافظه- NovaCARD سیستم بایگانی داده ها-
ساخت کشور آمریکا
ارسال کالا به اکثر نقاط کشور رایگان میباشد.
جهت آشنایی با سایر تجهیزات و دستگاههای پزشکی تولیدشده توسط شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی واقع در مشهد، بلوار پیروزی، مجتمع ارم ، شرکت شتاب الکترونیک تماس حاصل فرمایید. 05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201 اطلاعات بیشتر در shetabelectronic.epage.ir


دستگاه OXYPLETH ، اکسی پلت ، اکسیمتر پالس ، پالس اکسی متر ، اکسیژن سنجی ،

خراسان / مشهد / شهرک صدا و سیما     تجهیزات پزشکی در استان خراسان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا